Волво Клуб - България

Full Version: ГТП на ХС-тата ?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Не открих писано по въпроса с годишния технически преглед - в повечето сервизи не се напрягат повече от това да питат "4х4 изключва ли се?"... Доколкото знам, на автомобили с неизключващо се 4х4 трябва единият мост да се качва на ролки докато се тестват спирачките на другия...
не съм си формулирал въпроса - къде ходите на ГТП в София и случвало ли ви се е да тестват спирачките без да взимат предпазни мерки за халдекса?
Здрасти, Тедо,

Добре дошъл във форума на Волво. Познаваме се от офроуд-форума, ако си спомняш.

Аз прекарвам Волвото на ГТП при нас в Панчарево и не ми тестват спирачките - въпреки че снимат с някаква камера и т.н. Пункта се намира на малко след СБА, срещу една автомивка.

Но въпросът е резонен - при работещ двигател и завъртане на задните колела напр. Халдексът веднага ще затвори.
Здрасти Карбураторе,
знам го и СБА-то в Панчарево /там съм карал шофьорски курс 1991г Smile / знам го и пункта за ГТП на завоя /продават и стр. техника Либхер там нали?/... По втория начин е ясно как се минава, въпросът е при истински преглед...
На Гранд Витарата му показах като на малоумен как се изключва и пак не го бяха изключили, но тя е с отворен междуосев диф. и от веднъж няма да се развали... А това като щракне... Не знам... От друга страна, като е на N... Може би не е проблем...
В понеделник трябва да се пробвам...
Carburettor Wrote:Здрасти, Тедо,

Добре дошъл във форума на Волво. Познаваме се от офроуд-форума, ако си спомняш.

Аз прекарвам Волвото на ГТП при нас в Панчарево и не ми тестват спирачките - въпреки че снимат с някаква камера и т.н. Пункта се намира на малко след СБА, срещу една автомивка.

Но въпросът е резонен - при работещ двигател и завъртане на задните колела напр. Халдексът веднага ще затвори.
Аз минавах миналата година на ГТП и ме накараха да изключа мотора ... иначе ще скочи от барабаните.
В програмата се задавало, че колата е 4х4 и по-различен начин се измервало напрежението на спирачките ... поне така ми обясни момечето.
Не знам дали е така или не, но важното е, че минах и спирачките ми работят Wink
Когато колата е 4х4 валовете въртят колелата на една ос в различни посоки и така няма проблем.
Като не ви мерят спирачките що ходите изобщо на преглед....?
Както каза Виктор, при 4х4, спирачният стенд трябва да има специална програма. Тя тества всяко колело по отделно, като това което се тества се върти напред (в правилната посока), а другият вал е свободен и другото колело се върти в противоположна посока. От два дни отворихме чисто нов пункт в Велико Търново и днес правих един Ленд Круизър, с който нямах никакви проблеми използвайки програмата 4х4.
Привет на всички във Форума.Тъй като имаме ГТП мога само да споделя впечатлениятя си.Всичко с Haldex минава без никакви проблеми на Валяците.Аз лично на моето ХС си му ги меря през седмица хихихи :-) Пети за 4х4 ми се наложа да сложа на един Freelander,на едно старо Ауди(с новите също не е пролем) и на едно Рено 21 2.1т quadra ;-)
murcho_gb Wrote:Както каза Виктор, при 4х4, спирачният стенд трябва да има специална програма. Тя тества всяко колело по отделно, като това което се тества се върти напред (в правилната посока), а другият вал е свободен и другото колело се върти в противоположна посока. От два дни отворихме чисто нов пункт в Велико Търново и днес правих един Ленд Круизър, с който нямах никакви проблеми използвайки програмата 4х4.

Къде е колега, новия пункт за ГТП?
Местност Дълга лъка (Чолаковци), точно срещу радиозавода. <!-- m --><a class="postlink" href="https://maps.google.bg/maps?saddr=43.062633,25.606767&hl=bg&sll=43.061661,25.605526&sspn=0.008889,0.021136&mra=mift&mrsp=0&sz=16&t=m&z=16">https://maps.google.bg/maps?saddr=43.06 ... 6&t=m&z=16</a><!-- m -->
Извинявам се предварително на администраторите на сайта, ако се сметне за реклама.
Pages: 1 2