Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с климатроника на волво s40 2001
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
здравейте колеги имам следния проблем при пуснат климатроник вътре в купето пуска 12-13 градуса при зададени минимални градуси има фреон достатъчно дехидратор сменен всичко на пръв поглед е наред.а компресора след първоначалното пускане работи към 10 мин. и започва да включва и изключва на всеки 10-15 секунди,обаче не е от компресора,защото му сложих сигнална лампа и самият компютър му спира тока и спира, сега като не е толкова топло се издаржа вътре ама как стане по топло баш в жегите и край не може да охлади,мен лично ме съмнява някой датчик. ако някой може да помогне благодаря предварително!!!
Остави колата да си работи и не се занимавай с глупости.

На шведска кола и на чук без дръжка няма какво да им се счупи
няма проблем но като по цял ден си в колата и умираш от жега нее много приятно особенно при наличието на климатик
Смени си филтъра на купето !!!
сменен е чисто нов всяка година го сменям
този проблем теб те тормози май от доста време и си спомням,че в другите теми коментирахме за клапите.Щом си 2001 год. би трябвало да имаш датчик на изпарителя,трябва да се види каква му е температурата и тогава на да се направи заключение за проблема.В неделя се прибирам от морето и ще мина през Пазарджик,обади се да погледна.Поздрави
nik_dob:направо ме побърка от бая време се занимавам,да проверих ги клапите всичко е ок,има датчик не знам дали е читав.утре пак ще вървя при един майстор та да видим а за неделя ще се чуем.и аз мисля че този датчик ще се базика нещо.Приятно изкарване на моренцето.
Аз имам една фиеста дето я кара жена ми и 2 лета подред и пълня системата с фреон понеже зимата незнайно как фреона изчезва. Лятото я надуват до пръсване системата и държи , но след зимата няма никой вкъщи. Казват че от студа гумените уплътнения се свивали по наставките на тръбите и фреона излизал ама не знам вярно ли е или не пък и не ми пука много , щото нали на волвото климатроника бачка. Иначе на фиестата в момента компресора се включва , но не охлажда - също като при теб. По миналата година обаче явно беше останало малко повече фреон но не достатъчно все пак и когато не е много топло охлаждаше ,но мине ли 30 градуса и край дотам. Та идеята ми е ти сигурен ли си че имаш точния фреон като вид и ,точното количество - това най-вече ,понеже симптомите ти са същите като при моята фиеста ? Сега ми идва на ум ,дали пък врътката за градусите не се е прецакала , както се прецаква врътката за степените на вентилатора и да не отчита че си му задал 18 а примерно да отчита че е на 26 да речем
Ако климатика е обслужен правилно ( точното количество и качество фреон ) и наляганията на системата са в норми то тогава климатика изключва нормално по температура на изпарителя.
Остава варианта, който колегата nik_dob сподели :
- грешни стойности от сензора на изпарителя
- неправилно функционираща клапа
И за двете си трябва диагностика .
да има си фреон колкото трябва врътката с градусите си е наред защото слагах и друга конзола и пак същото всичко е сменено филтър купе дехидратор всичко е ок фреона си е същият и мен ме съмнява някой датчик че прави проблеми почти всеки който се занимава с климатици има някаква програма и излиза че ушким няма проблеми,но явно трябва по специална програма.Но и в мотофое ходих и там ми взеха парите за нищо,но пък там беше ужас ония прави нещо 1 час накрая излиза и вика за мен климатика бачка и духа хаххаха аз се смея и му викам е как така като вътре не охлажда и той пак бачка и изчезна някъде и край даже и никви документи неми дадоха,на това му се казва оторезиран сервиз пълни смешници!!!!
Pages: 1 2