Волво Клуб - България

Full Version: Щора багажник XC70
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
volvo_V40 Wrote:Благодаря за съвета, купих го! Мисля, че е на добра цена, дано и състоянието да е добро!
Нещо повече за "печките" при този модел и години ...
Твоята кола има ли такъв отоплител - печка със сигурност?
Иначе - командва се автономно или принудително с приложение (таймер), което ВОЛВО инсталират срещу ~400 лв.
Ако няма приложение - автоматично се включва при по-ниска външна температура от 5 градуса, работи докато антифриза се загрее до 60 градуса. Не се включва ако има по-малко от 15 литра гориво и акумулаторът е под 11,8 волта.
Ако има приложение - разполага с 2 таймера, които се нагласят за времето, когато ще се качиш в колата! Отоплителят изчислява спрямо вътрешна, външна температура кога да се включи и когато влезеш в колата - рай през зимата Smile Веднъж активиран таймер, после отново се настройва. Няма възможно за повтаряемост, т.к. един ден можеш да караш децата на градина, а другия да си почивка, примерно. Третата функция на отоплителя е принудително включване, ако желаеш да го задействаш при други условия. Отоплителят сам спира да работи когато температурата в колата достигне показанията на климатроника, т.е. ако си сложил на 20 градуса, спира тогава, ако си сложиш на 26 - ще се качиш в сауна :mrgreen:
Самият отоплител се намира в десния или левия подкалник на колата. При ХС90 е вляво, на дизела, но за бензините, както и на ХС70 не съм сигурен гъде са го сложили, но не е в багажника ... обикновено се ориентира човек по пушека сутрин рано :lol:
Аз лично смених свеща миналата зима, защото изгоря и сега не пуши грам, но си думка лекичко, все едно някой барабани по гума.
Поздрави!
Еххх, благодаря ти колега Dodo 155, едва сега ми се изясниха доста неща. Ето защо имаше коли, които гледах че нямат софтуер за таймерите и смятах че нямат отоплител, а собствениците твърдяха че имат. Доста години съм фен на марката, но това найстина е голяма недомислица от инженерите във Волво. Как можа да ти монтират агрегата, а да е опционално неговото управление. В случай, че няма софтуера, означава че отоплителя се включва само (и то при под 5 градуса) в момента на запалване на колата, т.е. няма изпреварващ ефект, за да облекчи работата на двигателя, когато е студен. Ако съм знаел по-рано този факт, щях да съм собственик на XC70 още преди половин година. Както и да е, сега стария собственик твърди, че имало такава печка, но имало нещо проблем с нея. Дали някой не разполага със снимка на въпросния отоплител или ако може да опише къде е на XC70 2004, за да знам дали изобщо имам такъв и оттам нататък да се ориентирам как да постъпя с евентуалния ремонт.
Още веднъж благодаря за съветите и найстина чел съм ръководството на два езика и никъде няма уточнението, че е възможно да имаш отоплител, без наличие на какъвто и да е признак в менюто. Освен това няма как да се вкл. изпробва отоплителя, ако външната температура над 25 градуса.
Найстина ценна екстра за дизел автомобилите, знае ли някой за каква сума и къде мога да монтирам такъв отоплител в случай че нямам?
volvo_V40 Wrote:Еххх, благодаря ти колега Dodo 155, едва сега ми се изясниха доста неща. Ето защо имаше коли, които гледах че нямат софтуер за таймерите и смятах че нямат отоплител, а собствениците твърдяха че имат. Доста години съм фен на марката, но това найстина е голяма недомислица от инженерите във Волво. Как можа да ти монтират агрегата, а да е опционално неговото управление. В случай, че няма софтуера, означава че отоплителя се включва само (и то при под 5 градуса) в момента на запалване на колата, т.е. няма изпреварващ ефект, за да облекчи работата на двигателя, когато е студен. Ако съм знаел по-рано този факт, щях да съм собственик на XC70 още преди половин година. Както и да е, сега стария собственик твърди, че имало такава печка, но имало нещо проблем с нея. Дали някой не разполага със снимка на въпросния отоплител или ако може да опише къде е на XC70 2004, за да знам дали изобщо имам такъв и оттам нататък да се ориентирам как да постъпя с евентуалния ремонт.
Още веднъж благодаря за съветите и найстина чел съм ръководството на два езика и никъде няма уточнението, че е възможно да имаш отоплител, без наличие на какъвто и да е признак в менюто. Освен това няма как да се вкл. изпробва отоплителя, ако външната температура над 25 градуса.
Найстина ценна екстра за дизел автомобилите, знае ли някой за каква сума и къде мога да монтирам такъв отоплител в случай че нямам?
Ами не е недомислица, и при други марки е така Wink
Разликата при тях е, че не струва 400 лв. Big Grin
Ако няма печка, ще ти излезе скъпо - печката, модул, програмиране, връзване ... по-добре е да купиш колата със заводско изпълнение.
При ВОЛВО освен оригинална, друга е много сложно да се монтира, заради управлението й и комуникацията с колата. Печката на ХС90 не е ВЕБАСТО, а на една фирма, която монтира на VAG колите.
Погледни в моторния отсек дали имаш табелка или зад левия/десния халоген. Представлява едно кръгло кюмбе, с гофрирана тръба около него - ауспуха Smile
Какъв е проблемът с твоя отоплител?
Имам печка, пардон, отоплител де!!! Онова кръгло нещо с гофрирания метален маркуч е там, сега обаче как да го изпробвам и как да разбера работи ли? Май ще се пита и за софтуер ... Дайте съвет, има ли смисъл да се управлява това чудо или и така си върши работата, за която е инсталиран?
Италиянките нямаха печки, нали?
Тези които съм виждал от Италия все са нямали, но могат и там да си поръчат, въпреки че с техните високи температури няма почти никакъв смисъл.
Днес в Мото-Пфое бе решен проблема, малко скъпичко ми излезе, но при смяна на мотора на помпата и дюзите няма как да не е. Оправиха хората и другите дребни неща, за които ги бях помолил и сега вече мога да съм спокоен.
Pages: 1 2