Волво Клуб - България

Full Version: Изненадващо изгасване на колата S60 D5
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Привет на всички колеги! Случката е следната, скоро бях малко на почивка във Велинград, колата беше оставена на сравнително голям наклон пред къщата, на другия ден тръгвам, и след 50 метра, губи мощност и изгасва :| .Последва опит за палене- стартера си върти върти и нищи друго.....Пробвах няколко пъти така да въртя и я оставих малко,след 5 минути пробвах и лееко полеко запали... :? Въпроса ми е следният- дали това е от познатият проблем със резервоара и боклуците в него? Горивото беше на втората чертичка някъде.. От тогава не се е случвало и само трепера да не се случи същото някъде на ма*ната си и да се видя в чудо...

Поздрави и благодаря предварително!
Втора чертичка до дъното ли?!
Аз от как два пъти ме оставя без гориво по никое време стигне ли средата и наливам - парен каша духа ...
Между другото съм си правил експерименти със чертичките на моята.
При една чертичка от пълен резервоар наливам 12 литра средно
При две чертички - 20 литра средно.
На половината резервоар - наливам повече от 40 л....
По нататък не съм смеял да си правя експерименти ....

п.п. Тук едва ли е момента, но ще спомена че от как започнах да и бутам по малко двутактово масло шум в купето почти не влиза и заработи доста по "мазно" Wink
Интересно...
Това ми се случи на 80-тката и на мен за първи път в събота. Бях спрял със задните колела на бордюра, предните долу.
Стрелката беше до първата чертичка след червеното. Паля, запали...поработи 20тина секунди и изгасна. После нямаше палене.
Бутнах я от бордюра с мисълта за недостиг на гориво, запали без проблем.
Шаш.
Досега не ми се беше случвало...може би, защото не съм я оставял до това ниво гориво в резервоара...знам ли.
Писали сте че е познат проблем...
Хмм...започвам с търсачката. Ако не открия нещо с нея, ще питам що за познат проблем е това Smile
Поздрави!
Ей, много лакоми D5-ци карате :mrgreen:
Аз лично винаги доливам, когато падне почти до средата. Да, свързано е със средства, някои колеги не могат да си го позволят при тези цени на горивата, но иначе не мога да вярвам на стрелката, особено при кола със скачен резервоар, т.е. двоен, както някои го наричат.
Никога не ми се случвало да ми свършва горивото на дизел, защото са ме предупреждавали да не си правя експерименти - засмуква въздух и т.н. ... после здрав акумулатор или др. простотии. На бензиновите коли, които съм карал - побутвал съм ги :mrgreen: Но там сипваш 2л. и пали.
Преди 10 година на един познат му свърши нафтата в кола със скачен резервоар. Звънна ми, напълних една туба и при него. Сипахме я, но само върти, а той вика "Ебати колата, лампата не ми светна, а свърши!" ... Пасат на 1 год. :mrgreen: :lol: Звъня на кума ми, а той пита "Колко й сипахте и наравно ли е?" Е, сипахме й още 10л. и я свалихме от бордюра - беше я качил на стартер, за да не пречи на движението. После чукна, завъртя около 10-15 сек. и изкара пушеците :lol: Оказа се, че датчикът не отчита много добре и после се наложи смяна - кола на 1 година, но Пасат :mrgreen:
Така че сипвайте и ги дръжте поне около 1/2, за да не се разлива отляво в дясно и да ви прави бели Wink
Мда...и аз имам такава практика. Гледам като падне под 1/2 да доливам.
Все ми е тая е дали ще сипя 2 пъти по 50 кинта или веднъж по 100.
Но откакто се сдобих с D5-цата, много малко внимание отделям на 80-тката, или все за малко я карам и не зареждам толкова редовно.
И понеже за беля никога не е късно...ето ти и случката.
Като се сетя миналата година какво извращение направих с моята току що купена D5 направо ме е срам да разправям...
Още не обръгнал с капризите на модела и гледайки, че по бордкомп ми дава разстояние с този резервоар 100 км. тръгнах за село Буново.
На връщане от селото, спускайки се след Гълъбец както си бях по инерция замигаха светлинките и колата просто си изгасна, волана се издърви ... абе мани :!: Big Grin :!:
Вярвайте ми последното нещо което си помислих тогава беше че не съм имал нафта, още повече че ми излезна и съобщението за чек мотор ърджънси :lol:
И сега внимание! Следва най-голямото извращение с дизела ми - тъй като нямаше палене я закачихме зад волвото на Ogo1 и на буксир се влачихме едни 10 - 15 км.
И тъй като на изгасен двигател ни спирачки, ни серво - колата беше оставена на петта скорост със ключ на втора позиция - поне да има как да спирам Big Grin
В един момент на самото влизане в Хемус нещо ме побутна да се опитам да запаля и тя взе че запали гадината - явно беше посъбрала малко нафта от дъното Big Grin
Дано от тогава да не съм прецакал нещо по нея....
Аууу, направо ме изплашихте... Кофтиии, особено случката на bell ... Значи и почистване на резервоара няма да подобри особено нещата ако горивото не е повечко..
бахги и новините Big Grin успокояващото е че не съм единствен с подобни интриги явно. Веднъж останах на пътя с 1/3 резервоар, веднъж с почти 1/2 и се чудя какво става. Утре ще ходя на сервиз да видят дали може да се поправи нещо - дали да се прочисти резервоарът или помпите, или поплавъка, знам ли... Интересното е че градско си карам и до червеното, само извънградско ми се случиха случките Smile
Подобен случай имах и аз.Прибирам се от Пловдив по магистралата и отбивката за Ихтиман да се прибера към Самоков.Тъкмо отбих на отбивката и колата изгасна и се втърди волана,едвам спрях на ръчна.Нафта имаше малко по малко от половината.Сигурно въртях на стартер 10-15 пъти в рамките на 5 минути и накрая лека полека запали.Все още нямам идея какво точно се случи.
Ей момчета,внимавайте по завоите.Вече видя ли волво в завой спирам да го пропусна.А сега сериозно: просто си смятайте налятото количество и изминато разстояние (много кофти процес) И наистина инвестирайте едно 100-200 лв. в пълнене на резервоара.Имам клиент с Range Sport HSE 2.7 този човек си сипва по 20 лв нафта,но само за да допълни и прелее гърловината Big Grin минал ли е повече от 50 км - пълни до горе
Pages: 1 2