Здравейте форумци, от скоро се замислям дали да не сложа едно газово на волвето, защото малко ме удря в кръста разхода 12-13 на 100 градско бензин, а аз предимно щъкам градско. Та въпроса ми е на моя 5 цилиндров двигател колко пари ще ми излезе един приличен газов инжекцион, заслужава ли си и близо колко пари би ми излязло. Друго което исках да попитам е дали изобщо добре се интегрират газовите инжекциони в тезми модели и дали не правят проблем с компютъра, дали не дават често грешки и дали няма да имам проблеми със запалването, държането на обороти, гасненето по светофарите при натискане на спирачките и прочие. Ако има някой, който е ял попарата бих искал да сподели от опит за какво иде реч и дали си заслужава парите и нервите да слагам газ или така да си я карам
Благодаря предварително!
Колега, има форум за газ. Съветвам те да разгледаш там, има доста писано по темата.
Здравей колега,
до колкото знам мотора на колата която имаш е един от малкото на Volvo които подлежат на успешно конвертиране на LPG/CNG. Няма как да не излиза изгодно, въпрос на прости сметки е да разбереш за колко време/км ще си избил газовата. Преди повече от година мой близък приятел сложи Landi от последните поколения ГИ и е доволен от системата. Не си спомням точната цена - около 1.8 к, тя зависи от модел, големина на бутилката, екстри и варира. Имаше едно допълнително регулиране само 3-4 дни след монтажа и от тогава газовата не е пипана.. за разлика от главата на която прави ремонт само след 7 500 км. Не знам съвпадение, случайност или закономерност е случката, но за неговият турбо мотор не се препоръчва каране на газ.
Поздрави и успех
Zahariev Wrote:Здравей колега,
до колкото знам мотора на колата която имаш е един от малкото на Volvo които подлежат на успешно конвертиране на LPG/CNG. Няма как да не излиза изгодно, въпрос на прости сметки е да разбереш за колко време/км ще си избил газовата. Преди повече от година мой близък приятел сложи Landi от последните поколения ГИ и е доволен от системата. Не си спомням точната цена - около 1.8 к, тя зависи от модел, големина на бутилката, екстри и варира. Имаше едно допълнително регулиране само 3-4 дни след монтажа и от тогава газовата не е пипана.. за разлика от главата на която прави ремонт само след 7 500 км. Не знам съвпадение, случайност или закономерност е случката, но за неговият турбо мотор не се препоръчва каране на газ.
Поздрави и успех
Казваш турбо мотор е неговия, но до колкото съм на ясно моят не е турбо и се надявам да не ми излезе масрафа чак 1800 лв, че това си е вече грубичко наистина
Между другото според какво съдиш, че е от малкото подлежащи на успешно конвертиране да не би повечето модели на волво да нямат успех в това "начинание" ?!
bugiman Wrote:Между другото според какво съдиш, че е от малкото подлежащи на успешно конвертиране да не би повечето модели на волво да нямат успех в това "начинание" ?!
Volvo имат фабрично произведени автомобили с LPG и CNG, модификацията е BiFuel, правят го единствено на мотора 140 к.с. без турбо.. не съм сигурен, че е напълно еднакъв с твоят, но поне не съм намирал инфо за проблеми по форумите. Ето едно клипче за твоят мотор на газ какво прави..
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=IrHP-CAherU[/youtube]
Zahariev Wrote:bugiman Wrote:Между другото според какво съдиш, че е от малкото подлежащи на успешно конвертиране да не би повечето модели на волво да нямат успех в това "начинание" ?!
Volvo имат фабрично произведени автомобили с LPG и CNG, модификацията е BiFuel, правят го единствено на мотора 140 к.с. без турбо.. не съм сигурен, че е напълно еднакъв с твоят, но поне не съм намирал инфо за проблеми по форумите. Ето едно клипче за твоят мотор на газ какво прави..
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=IrHP-CAherU[/youtube]
Мда мотора от клипа е същия, като моя B5244S и се надявам да пасне добре, но то си е ясно, че и на майстора дето ще го слага ръцете му не трябва да са отзад