Волво Клуб - България

Full Version: досадно прекъсване и непостоянни обороти на празен ход..
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте колеги Волвото ми е 2.0i и върви само и единствено на бензин и никога не е имало газова система... След 2000 оборота прекъсването престава и започват да работят всичките цилиндри иначе работи на 3 цилиндъра на слух... Което ме навежда на мисълта че ми е отишла дистрибуторната капачка или палеца.. Кажете вие какво мислите по въпроса с непостоянните обороти и досадното прекъсване Smile
Sujalqvam za latinicata , pisha ot telefona.Kolega pri men e sushtata rabota, kakvo li ne smenih I motora na niski oboroti izpuska 1 cilindar I trese.TOva si e bolest na tezi ot 4xx seriq I veche sviknah pisna mi da nalivam pari.smenil sum vsichko po zapalitelnata sistema, cqlata instalaciq e prozvunena sus multicet , vseki edin datchik e zameren po autodatata za tochni stoinosti I nqma opraviq.Probvai da smenish kabeli I sveshti ,distributor I palec no si vzemi originalni Tesla kabeli I originalni sveshti ot moto pfohe okolo 27 leva sa svsveshtite a kabelite gi gledah na 70.Uspeh.
Възможни причини:
Свещи,кабели,капачка,палец.За да разбереш в кой цилиндър е проблема запали колата и започвай да откачваш и закачваш кабелите един по един на свещите. Ако има промяна в работата на мотора при разкачен кабел на съответния цилиндър,то той работи.Ако няма разлика съответно този цилиндър е проблема. ПРОВЕРИ СИ ВАКУМИТЕ!
Направете замерване на налягането на бензиновата помпа.Може да е ниско налягането и дюзите да плюят. По спомен мисля,че трябваше да е 3-3.5 бара
Провери си дюзите как впръскват на стенд.Ако е необходимо ги почисти на ултразвук.
Възможно е да има също така и нагорел клапан.Хубаво е да се мерне и компресията.
Ще да е едно от всичките изброени неща.Действай по метода на елиминирането.
Между другото....ползвам свещи NGK взети по каталог за моя мотор вече почти 50 000км. и съм страшно доволен
Успех!
На първо време провери всичко, което е изброено в предният пост!
Възможно е също така само някой от инжекторите да е зацапан. Провери по същият начин както проверяваш запалването, т.е. започваш да откачаш кабелите на инжекторите един по един.
Това, че ти работи на 3 цилиндъра опростява нещата. Все пак възможностите са три: запалване, инжектор/или кабелите му/ и дано да не е последният вариант, който е, механичен проблем.
Според мен тръгни от запалването. Ако не си го обслужвал го направи.
Провери по същият начин както проверяваш запалването, т.е. започваш да откачаш кабелите на инжекторите един по един.

del /..би ли споделил ,как се откачат кабелите на инжекторите /един след друг / При работещ двигател ?
Моето мнение ,по въпроса с проблема на колегата :е следното -колегата да си почисти или смени дистрибутор и палец ..да свали инжекторите /ако кара на газ -несъмнено са затлачени/и намери начин за почистването им .също да се провери и маркуча ,който от всмукателните колектори -отива към сервоапарата на спирачките -там има и механичен клапан ! Това са съвети за работа на ДВГ-с бензиново гориво-понеже сега видях ,че колата се кара на бензин само ...допълвам -смени свещите и почисти дистрибуторната капачка от мазнотии
Може ли да попитам ? Да си мил двигателя загрял преди да започне да прекъсва ?
Ако да сменяй свещите без да се замислиш . Wink
Калеко Wrote:Може ли да попитам ? Да си мил двигателя загрял преди да започне да прекъсва ?
Ако да сменяй свещите без да се замислиш . Wink

Така се прецакват кабели,но не и свещи. Вероятността да пробият когато са влажни е много голяма.
Аз мойта кочина като и мия мотора задължително след това демонтирам дистрибуторна капачка,кабели и палец. Старателно подсушавам изброеното с въздух под налягане. В последно време дори демонтирам преди миенето за да са съвършенно сухи .
Онез тъпаци от авто мивката където мия винаги казват...т'ва немаа запали :mrgreen:
Ааайде бе??? :mrgreen:
Обаче не знаят с кого си имат работа ... :roll:
"del /..би ли споделил ,как се откачат кабелите на инжекторите /един след друг / При работещ двигател ?"

Ами както се разкачат тези на запалването с тази разлика, че на всеки инжектор има по 2 кабела. Така ще се хване проблемен инжектор/и кабеляците към него/. Иначе бензиновите инжектори се запушват с течение на времето, без значение дали се кара на бензин-газ или само на бензин. Просто проблемният момент е спирането работата на инжекторите/заради преминаване на газ или просто сме изгасили двигателя/.
Иначе може да се опита тест две в едно. Като се откачат високоволтовите кабели за да се провери запалването може да се прави и т.н. cylinder power balance test. Т.е. при всяко махане на кабел се отчита спадът на обороти на двигателя. След като са проверени всички цилиндри се гледа къде е най- малкия спад на оборотите. Съответно това е и проблемният цилиндър.
del Wrote:"del /..би ли споделил ,как се откачат кабелите на инжекторите /един след друг / При работещ двигател ?"

Ами както се разкачат тези на запалването с тази разлика, че на всеки инжектор има по 2 кабела. Така ще се хване проблемен инжектор/и кабеляците към него/. Иначе бензиновите инжектори се запушват с течение на времето, без значение дали се кара на бензин-газ или само на бензин. Просто проблемният момент е спирането работата на инжекторите/заради преминаване на газ или просто сме изгасили двигателя/.
Иначе може да се опита тест две в едно. Като се откачат високоволтовите кабели за да се провери запалването може да се прави и т.н. cylinder power balance test. Т.е. при всяко махане на кабел се отчита спадът на обороти на двигателя. След като са проверени всички цилиндри се гледа къде е най- малкия спад на оборотите. Съответно това е и проблемният цилиндър.

аЗ...млъквам ! На моя двигател ,до кабелите на инжекторите !!! се стига .,след сваляне на колекторните тръби. не знам ,колегата /дел/del /,как ги вади един по един и ползва/cylinder power balance test./
..del -ПРОЧЕТИ ТОВА! от долния линк -от около преди 6...7 години е Big Grin
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=2529&p=25760#p25760">viewtopic.php?f=4&t=2529&p=25760#p25760</a><!-- l -->
Андро440,

Какво съм препоръчал да се направи първо, в първото ми мнение по темата?
Няма смисъл повече да разводняваме темата!
Pages: 1 2