Волво Клуб - България

Full Version: Волво 460 - Какво да правим?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте!
Пред дилемата сме дали да си продадем семейното Волво, което ни служи доста добре, но като,че ли ни се иска да си вземем вече друга кола.
Въпросът ми е, ако пуснем колата за продажба, какви пари минимум да й искаме. Като начало си мислим за 1500 лв.
Колата е с газова уредба,оригинален радиокасетофон, леко затъмнени задни стъкла,
с почти нови зимни гуми (1 сезон),платена гражданска, без винетка (имаме още една кола, нея я ползваме за извънградско).

Дали ще има интерес,за да направим снимки и да ги качим тук? От Пловдив сме.
Тея непродавейки колега, даже и под 1500лв. да ги пуснеш и в топ състояние да е за годините си, пак трудно даже невъзможно да им намериш пазар. Коя година е колата, в какво състояние е, какви екстри предлага това пак е ключов фактор за да се ориентираш в цената. Аз лично моята каляска я продавам от 3 години, другата ми кола не е Волво, и слава Богу, и ако случайно я продам това ще бъде последното ми набутване с тая марка Волво.
Пич ти, с която и кола от 1990 година да си пак ще ти е трудно да я продадеш. Що не се опиташ да продадеш Опел Кадет на годините 460то което караш?
То всъщност такива живи Опели или Аудита няма, малко са колите, които имат живота на Волво. От друга стана хайде да пуснем една V50-ka 2005-6 година да продаваме да видим дали е непродаваема!!!
JMI, мой приятел пусна преди месеци неговата ръждавейка хлОпел 1994г. която честно казано вървеше на 3 цилиндъра през повечето време, двигателя колкото гълташе масло толкова и хвърляше, дори газта си я сложи сам в гаража, да не казвам, че единствената екстра в сравнение с моето волво беше люка. Нито ел.стъкла, нито ел.огледала нито чупещ волан, нито дори и 4 тонколони , а климатик даже не знаеше, че съществува. Един двигател 1.4 и един волан. Пича я пусна 1599лв. на ДРУГИЯ ДЕН вече я продаде. Това мога да ти се закълна, защото лично аз му правих снимките и качвах в нета и свалях. Така, че няма какво да говорим щом тая ръждавейка е по вървежна от Волво ... Да не говоря, че и друг мой приятел имаше Сеат Ибиза пак 1,4 60 коня 3 врати пак газ гаражна самоделка и му изяде целия багажник и освен люка пак нямаше грам никакви екстри, пак двигател и волан, даже и касетофон нямаше и я продаде за 2 000лв.! И пак я продаде за няма и една седмица това също мога да ти се закълна защото и на него съм правил и качвал снимките и после съм ги свалял от нета. Още един приятел си продаде Сеат Ибиза-та 1.0 60 коня без газ пак двигател и волан орязана от към екстри по всички параграфи и то за 1600лв.! За Ауди няма да коментирам, те се продават като топъл хляб. Дори и 92година вървят по продажби повече от Волво до 96та година макар, да харчат като за световно и да са спънати като за световно. Това е черната хроника. И точно поради тази причина се отдръпнах от марката. Какъв беше девиза на Волво: " Не ме жали ще те надживея" с допълнение, защото не можеш да ме продадеш.


п.с. Към колегата, Успех с продажбата, и голяма доза търпение, цената ти е добре ориентирана, но много зависи от годината на производство, екстрите и състоянието!
jimvirtooza Wrote:JMI, мой приятел пусна преди месеци неговата ръждавейка хлОпел 1994г. която честно казано вървеше на 3 цилиндъра през повечето време, двигателя колкото гълташе масло толкова и хвърляше, дори газта си я сложи сам в гаража, да не казвам, че единствената екстра в сравнение с моето волво беше люка. Нито ел.стъкла, нито ел.огледала нито чупещ волан, нито дори и 4 тонколони , а климатик даже не знаеше, че съществува. Един двигател 1.4 и един волан. Пича я пусна 1599лв. на ДРУГИЯ ДЕН вече я продаде. Това мога да ти се закълна, защото лично аз му правих снимките и качвах в нета и свалях. Така, че няма какво да говорим щом тая ръждавейка е по вървежна от Волво ... Да не говоря, че и друг мой приятел имаше Сеат Ибиза пак 1,4 60 коня 3 врати пак газ гаражна самоделка и му изяде целия багажник и освен люка пак нямаше грам никакви екстри, пак двигател и волан, даже и касетофон нямаше и я продаде за 2 000лв.! И пак я продаде за няма и една седмица това също мога да ти се закълна защото и на него съм правил и качвал снимките и после съм ги свалял от нета. Още един приятел си продаде Сеат Ибиза-та 1.0 60 коня без газ пак двигател и волан орязана от към екстри по всички параграфи и то за 1600лв.! За Ауди няма да коментирам, те се продават като топъл хляб. Дори и 92година вървят по продажби повече от Волво до 96та година макар, да харчат като за световно и да са спънати като за световно. Това е черната хроника. И точно поради тази причина се отдръпнах от марката. Какъв беше девиза на Волво: " Не ме жали ще те надживея" с допълнение, защото не можеш да ме продадеш.


п.с. Към колегата, Успех с продажбата, и голяма доза търпение, цената ти е добре ориентирана, но много зависи от годината на производство, екстрите и състоянието!

Еми много ясно. Като нямаем пари да потдържаме волво , много ясно че ще е опел. В Гърция например като чуят за волво и супер много ги хвалят. Не съм чул лоша приказка за марката от Грък. Ква му е потдръжката на опела , два шарнира от 8 лева и газ. За волвото да не говорим. Има тук таме някакви части супер менте за добри пари , но не си заслужава.
martin_284 Wrote:Еми много ясно. Като нямаем пари да потдържаме волво , много ясно че ще е опел. В Гърция например като чуят за волво и супер много ги хвалят. Не съм чул лоша приказка за марката от Грък. Ква му е потдръжката на опела , два шарнира от 8 лева и газ. За волвото да не говорим. Има тук таме някакви части супер менте за добри пари , но не си заслужава.

Exactly! Неоправдано скъпи части, а да не говорим, че са и лимитирани и да ги търсиш е някакъв филм на ужасите. Аз лично имам голям сантимент към колата си 460та. Върви страшно много за конете и годините си, изпреварила е времето си, защото повечето екстри които има, ги няма и в повечето коли среден клас от 2000г., че и дори 2002г., но това, че няма пазар за нея и 80лв предна накладка ??! извинявай. 200лв ми идват смяна на предни накладки, 700лв влязох при смяна на задни пружини, амортисьори, накладки и един лагер?!! При все, че слагам качествени (уж) части цялата инвестиция не е рентабилна и Не си заслужава. И точно с това марката ме загуби.
Благодаря на всички за коментарите.
Искаме да я продадем,за да си вземем друга, не че тази не ни върши работа Smile
Цената я актуализираме на 1000 лв.
Надявам се искрено да мога да кача снимки, защото 2 дена не успях.
jimvirtooza Wrote:
martin_284 Wrote:Еми много ясно. Като нямаем пари да потдържаме волво , много ясно че ще е опел. В Гърция например като чуят за волво и супер много ги хвалят. Не съм чул лоша приказка за марката от Грък. Ква му е потдръжката на опела , два шарнира от 8 лева и газ. За волвото да не говорим. Има тук таме някакви части супер менте за добри пари , но не си заслужава.

Exactly! Неоправдано скъпи части, а да не говорим, че са и лимитирани и да ги търсиш е някакъв филм на ужасите. Аз лично имам голям сантимент към колата си 460та. Върви страшно много за конете и годините си, изпреварила е времето си, защото повечето екстри които има, ги няма и в повечето коли среден клас от 2000г., че и дори 2002г., но това, че няма пазар за нея и 80лв предна накладка ??! извинявай. 200лв ми идват смяна на предни накладки, 700лв влязох при смяна на задни пружини, амортисьори, накладки и един лагер?!! При все, че слагам качествени (уж) части цялата инвестиция не е рентабилна и Не си заслужава. И точно с това марката ме загуби.

Здравей,

пак ти казавам и на Запад и на Изток нещата са еднакви, няма кола в която да инвестираш и да не губиш!!!!! Остава добрия аргумент, че караш най-безопасния автомобил в света и получаваш супер надешност и ако това не е достатъчно, върви си купи Ауди с утехата, че след 10 години ще можеш да го продадеш по бързо от Волво, но помни, че ще ревеш зверски, когато стане време за подръжка. Ако сега Волвото ти е скъпо с Аудито света ще ти се стори тесен и пак няма да си видиш инвестициите обратно!!!!
Здравей JMI,

Ауди ... ми е най омразната марка по ред причини. Просто тази марка въобще не искам да я коментирам, на съседа каруцата (както се казва) има по добра возия като впрегне магарето. Макар, че като отидеш на моргата можеш да си сглобиш цяло Ауди, а за Волво .... още не мога да намеря кора под двигателя що годе запазена да не е кърпена, значи представи си, а 100лв. за нова ... перфекционист съм, ама чак толкова. Да не говоря, че няма свестен "майстор" който да направи една качествена диагностика. Единствено БОШ на които се доверявах от много дълго време и те вече вдигат ръце, защото не могат да я прочетат. Смятай. В последния сервиз пък толкова са кадърни, че нарязали кабела на свещта, и няма да се учудя да има и други скрити "проблеми"... Преди да купя Волво-то, изчетох цяла библиотека за различните марки които са актуални в Бг, возих се и карах доста марки до 96г. защото тогава толкова ми позволяваше бюджета. Ами ... въобще не съжалявам за избора си Волво - то се доказа много кратно. Фен съм на марката Волво, даже както беше споменал за V50, бях на ръба да взема една Т5, но на автоматиците въобще не съм маниак и не ме радват. Аз лично ако има някой автомонтьор който да си разбира от работата ама наистина, и я върне в младежките й години, ще си я задържа защото имам не един хубав спомен с нея. Дори днеска й купих и нови чистачки подарък защото средата на ноември става пълнолетна, прави точно 18 години :mrgreen: .
Колеги, да не драматизираме трудното продаване на Волво. Иначе ще караме Голф. Обезценяването на новите коли при всички марки е свирепо, а при Волво втора употреба ниската цена на продажба сме я избили от ниската цена на покупката. Не може все да сме на кяр.
Моята я взех за 3000 единайсетгодишна, какво да мрънкам после.
На старите малки бензинки продажбата им се спъва от представата за двигателите на Рено.
Pages: 1 2