Волво Клуб - България

Full Version: пасти, лакове и т.н. ??????
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте съфорумници Smile Имам няколко въпроса - 1. От какъв материал са фаровете на v40 1997 година (оребрени). Решил съм да махам оребрението, за да ги направя кристални, но ако са стъклени не знам дали въобще тук на българския пазар мога да намеря някаква паста за да ги полирам след шкуренето и накрая да ги лакирам ! И следващият въпрос, какъв лак ? За пластмасовите знам, че има разни пасти за полиране и след това лакиране, но за стъклени не знам. Та ако някой си има някаква представа от пасти, лакове и така нататък за фарове да каже, за да не оплескам работата ! Big Grin Аз пък знам, че стъклото не може да се полира така с паста както пластмасата, но дано да греша. Би трябвало да има някакъв вариант след като накрая ги мина с водна шкурка, да ги полирам и лакирам, за да останат кристални !
Ама ти май имаш доста свободно време . Няма няма и измислиш нещо Smile Фаровете са стъклени иначе . Според мен не си струва това което искаш да правиш . Или си купи фарове след фейслифта и смени тези с които си сега , или си намери само стъкла и ги замени с твоите като искаш кристални стъкла да имаш
Стъклени са. Сигурно има и на българският пазар пасти, но не знам къде. В ebay пасти и комплекти за полиране на стъкло има колкото искаш. Самите стъкла имат 2 варианта - лакирани отвътре за студен климат и нелакирани за топъл. Лакът е някакво покритие на 3М срещу запотяване. Стъклените няма смисъл да ги лакираш, пластмасовите се лакират за да се пази пластмасата от надраскване. Стъклените са достатъчно твърди.

Махане на оребрението при този рефлектор ще те остави без фар. Махни стъклото и светни срещу стена да видиш какво се получава. Аз карах няколко дни без стъкло на единия фар - все едно го нямаше, някакви петна и разсейки само. С шкурка няма да можеш да свалиш оребрението, трябва ти специален камък като на стъкларите, но няма как да вземеш ъглите с него. Кристален фар е по 80 лв по моргите, просто си вземи такива и не се мъчи.
Имам колега, за това мисля само щуротии ! Да се занимавам нещо Big Grin Варианта с кристалните стъкла, ако не стане това, което съм замислил. А пък и те дерат кожи с тия цени за стъкла.............. Аз това с махането на оребрението го мисля от много време, но сега ми изпаднаха комплект фарове почти без пари и мисля на тях да се упражнявам, да видя какво ще стане, иначе моите не искам да ги резиля ! Но не може да няма вариант след като махна оребрението да ги направя кристални след като ги мина накрая с водна шкурка P2000 .. Просто не искам да стоят матови, а да добият някакъв блясък. Да се намирам на работа и да ми е гадно, като се мъча хахах !
joro74 Wrote:Стъклени са. Сигурно има и на българският пазар пасти, но не знам къде. В ebay пасти и комплекти за полиране на стъкло има колкото искаш. Самите стъкла имат 2 варианта - лакирани отвътре за студен климат и нелакирани за топъл. Лакът е някакво покритие на 3М срещу запотяване. Стъклените няма смисъл да ги лакираш, пластмасовите се лакират за да се пази пластмасата от надраскване. Стъклените са достатъчно твърди.

Махане на оребрението при този рефлектор ще те остави без фар. Махни стъклото и светни срещу стена да видиш какво се получава. Аз карах няколко дни без стъкло на единия фар - все едно го нямаше, някакви петна и разсейки само. С шкурка няма да можеш да свалиш оребрението, трябва ти специален камък като на стъкларите, но няма как да вземеш ъглите с него. Кристален фар е по 80 лв по моргите, просто си вземи такива и не се мъчи.


За шкурката знам колега, за това имам такава която е за камък тя върши работа, сигурен съм. След това с финната да изчисти драскотините по стъклото, колкото се може повече, като се стигне до 2500 водна. Но накрая не знам какъв лак да използвам и т.н Иначе няма да остана без фар, защото ще има лупа вътре, а двусекционни не искам да слагам щото не искам да се занимавам с преправяне по токовете..
значи, и мен като теб ме хапе отвътре отвреме на време, и аз като теб бях решил да махам оребрението, да си сложа лупи, и опитах с шкурка различни размери, но е много трудно( имах резервно стъкло) на което правих експериментите, истината е че в домашни условия и без нужните неща няма да се получи, и накрая ги дадох на един пич( общо взето го има в всички форуми), който ги изшкури само в зоната на лупата - взе ми 70лв, за целите да ги изчисти искаше 200лв, но ми каза че не е желателно на целия фар, тъй като много ще се изтъни стъклото и при най малкото камъче да го удари и ще го спука и аз се отказах. спред мен или търси нови фарове или само стъкла, по евтино ще ти излезе
Много е лошо да те хапе главата от вътре колега хахах ! И въпреки всичко ще взема резервни фарове и ще опитам. Знам, че е доста трудоемко, но не всичко трябва да е лесно. Инструментите и всички видове шкурки си ги набавям, взимам резервните фарове и започвам. Постепенно без да бързам, трябва да има резултат, все пак няма да съм първия, който се захваща с това начинание, дано успея. Ще внимавам и каквото се получи. А това за изтъняването на стъклото не го вярвам много, може да има доза истина в това, ама пък чак толкова ....... от камъче да се чупи едва ли, знам човек, които го е правил и няма подобни инциденти, но това е друг въпрос. И аз разпитвах тук там за махане на цялото оребрение, отказаха ми, явно не им се разправя защото е много работа, а и тези суми, които ти написа, колега, са ненормално високи Big Grin особено за целия фар. За това явно предпочитат, по-лесния вариант (около лупата) и по-бързият, отколкото трудния, бавния и мъчителният, за който трябва да вземат много пари, а няма кой да им даде. Smile Чудно ми е само с какъв лак да ги мина след това... варианти намерих само този : <!-- m --><a class="postlink" href="http://markita.net/sprej-kars-beztsveten-lak-400ml.html">http://markita.net/sprej-kars-beztsveten-lak-400ml.html</a><!-- m -->
и този : <!-- m --><a class="postlink" href="http://rousse.all.biz/2-sloen-beztsveten-lak-g102609">http://rousse.all.biz/2-sloen-beztsveten-lak-g102609</a><!-- m -->
Все ще се измисли нещо, ако някои знае нещо от опит да казва.
Благодаря и поздрави на всички !
Преди време и аз мислех да направя същото, но не знаех как да махна тия прословути оребрения, имах точно същото желание да напъхам лупи в иначе простия фар. След дълго гледане по форумите как изглежда се отказах от начинанието, нещо не ми допадна визията. Та ако завършиш проекта ще ми е интересно как ще изглежда колата Smile
моите не са лакирани, само са полирани с няколко пасти, който пасти струват повече от 70лв който ми взе. не си заслужава да се копуват пасти само за две стъкла. и незабравяй най - важното, че вътре нямаш равна повърхност, и ако не се изтъркат равномерно което ще е много трудно ще стане много зле. иначе ги търкат само за лупата защото просто толкова им е голям димантеният камък с който търка, той реално не го движи настрани, просто изтърква един кръг и това е.
Не ангажирам никой с мнението си , но според мен на едносекционен фар тая лупа ще изглежда меко казано зле, за разлика от двусекционен.
Pages: 1 2