Волво Клуб - България

Full Version: Лоша прогноза за бъдещето на марката
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fool.com/investing/general/2013/09/16/3-car-brands-that-may-disappear-before-2020.aspx">http://www.fool.com/investing/general/2 ... -2020.aspx</a><!-- m -->
Тъжна картинка, резултат на тотално неадекватна политика и малоумни решения на компанията в С. Америка.Имаха някакъв директор, който за щастие уволниха, дето твърдеше, че Волво се ориентира към младите хора.Ама как само се ориентира към младите хора - с прекратяване на производството на моделите с младежко излъчване :? Спряха Ц30, Ц70, С40 и се мъчат да спечелят клиенти сред младите с модели, като С80, ХЦ70 и ХЦ 90?!?Да, ама не!Младите искат модели със свежо излъчване и много темперамент, а не семейни автомобили, които да събират много багаж и да са удобни за дълъг път.
Единственият към момента модел на марката, който би се харесал на младите(новото В40) не се предлага тук.Резултат - почти не виждам млади хора да карат Волво.Предлагат страхотни концепти, но те типично за Волво в последните години си остават само концепти и никога не влизат в производство.И докато Волво спят, Мерцедес, Ауди и БМВ им крадат клиентите с бързи темпове.Тъжно, но факт CryДано все пак се вразумят и успеят да си възвърнат позиции?!
И още едно доказателство подкрепено с реални данни ... като че ли ще е по-добре за марката да се махне за известно време от американския пазар и да се върне с нови и свежи идеи.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://finance.yahoo.com/news/cars-americans-not-want-buy-104000715.html">http://finance.yahoo.com/news/cars-amer ... 00715.html</a><!-- m -->
Цена в USA на ХС 90 - 39700 USD или около 59 000 лв. при сегашен курс.

Цена в Мотопфое на базов модел ХС90 - 86 590 лв.

Че то в Щатско ако пуснат колите с БГ цени ще превърнат хамериканците в най-върлите колоездачи!!!
Това важи за всяка една марка - там хората пазаруват и се печели от обем, не от висока надценка и няколко риби.
mirizlivpor Wrote:Това важи за всяка една марка - там хората пазаруват и се печели от обем, не от висока надценка и няколко риби.

Искаш да кажеш, че МП умишлено държи високи цени за да държи оборота в ниските честоти?! Big Grin
но то това не е валидно само за колите - кредитни лихви на запад от нас около 3-4 %, дъщерните им офиси ни пердашат тройно и четворно .. жалка работа сме!
Такива са фактите, за съжаление в България нищо не е както трябва!

А марката Волво се продава добре в Америка и ще се продава добре. Тези притеснения са неоснователни!!!
Марката Волво като цяло още се репозиционира на американския пазар. Но в момента май китайския им е по-приоритетен. Иначе първата новина беше излязла преди да обявят, че и V60 отива при американците, модел който има индикации, че е по-търсен там.
Американците обичат Волво много и няма да се разделят с него! Може да ограничат моделите, които се продават, но марката ще има силни позиции в Щатите.
bell Wrote:
mirizlivpor Wrote:Това важи за всяка една марка - там хората пазаруват и се печели от обем, не от висока надценка и няколко риби.

Искаш да кажеш, че МП умишлено държи високи цени за да държи оборота в ниските честоти?! Big Grin
но то това не е валидно само за колите - кредитни лихви на запад от нас около 3-4 %, дъщерните им офиси ни пердашат тройно и четворно .. жалка работа сме!


Нещата в България са такива, защото ако сметнете броя на продадените нови Волва и ги сравните само с един щат на Америка, ще си отговорите на въпроса, защо цените са такива в България!

В Щатите и в Западна Европа продавачите правят пари от подръжката и продажба на части! Почти няма печалби от продажбата на нова кола!
Pages: 1 2