Волво Клуб - България

Full Version: Горивен регулатор
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте колеги Smile Преди време писах за " непаленето " на V40 -ката ми, но тогава нещата бяха в начален стадий. Сега се стигна до горивния регулатор (на снимката ), който най-вероятно се е предал. Когато е топла пали без проблем, но не е ли палена няколко часа ...... в интерес на истината като натисна няколко пъти педала на газта и пали по-бързо. Та въпроса ми е имате ли представа на всички ли бензинови мотори регулаторите са с еднакво налягане или според кубатурата и мощността се изменя и налягането на регулатора. Доколкото знам моят работи на 3 или 3.5 бара .....

[attachment=31927]
работи на 3,като натиснеш педала до долу вдига на 3.5 - това са горе долу стандартни стойности за почти всички бензинови синхронни,асинхронни и полусинхронни многоточкови инжекционни системи,като разбира се има и изключения,например от 2.5 turbo и nonturbo,2.8,2.9 са на 3.8 до към 4 бара.
И при мен продължава проблема с трудното палене- въртя около 6-7сек докато мотора се затресе и накрая запали. Има ли алтернатива на горивните регулатори, предлагани от МП, тъй като те са безбожно скъпи? Визирам Т4 98ма година B4194T.

Поздрави!
update:
вече 2дни поред пали от първото завъртане сутрин, когато е студена. Температурата беше около 10тина градуса. Това ме навежда на мисълта, че проблема с паленето може да е продиктуван от сензора на течността за охлаждане, който се намира на блока на двигателя. Може би отчита, че по дефаулт е студено (т.е. е дефектирал) и се дави?
Здравей, сигурно си прочел, но тук колега е писал за такъв клапан..
Здравей колега Захариев,
благодаря за темата, сега я прочетох. Написал съм по-горния пост за хората, при които проблема може да не е в горивния регулатор.

Поздрави!
Честно казано си е все същата работа .....от време на време се излъже да запали от първото завъртане и то ако й подам малко газ в точния момент. Ходих на диагностика няколко пъти и всичко е наред по електрониката и датчиците. Знам ли вече от какво не пали ..... ще сменя регулатора и дано се оправи
Да не би от някъде другаде да ти се губи налягането в рейката. Точно до вчера се мъчих с подобен проблем на една Вектра. Само че там налягането в рейката изчезваше за не повече от минута две, след спиране на дв-ля. За малко да пратя на nik_dob четирите инжектора за чистене :oops: . Причината се оказа спукан мъркуч между бенз. помпа и фланецът на резервоара. Виж също така дали иглата във вентилът на инж. рейката не ти изпуска.
В началото на темата си писал, че след натискане на педала на газта пали по- лесно. При нас-Волво, не знам как е но при GM и други производители, въртенето на стартер съчетано с натискане на педала на газта вкарва компа в т.н. flood mode. В този режим компа спира инжекторите за да се изчистят цилиндрите от многото гориво в тях/при GM условието за този режим е ТПС да показва отваряне на дросела до 80%/.
cc20t Wrote:Честно казано си е все същата работа .....от време на време се излъже да запали от първото завъртане и то ако й подам малко газ в точния момент. Ходих на диагностика няколко пъти и всичко е наред по електрониката и датчиците. Знам ли вече от какво не пали ..... ще сменя регулатора и дано се оправи

Здрасти, и при мен беше така, въртене преди палене, спад на налягането в рейката при изгаен двг. и др. Направих това, което колега от форума (не помня точно коя тема) ме посъветва: разкачих маркучето, което е от регулатора към всмук.колектор и го оставих за през нощта да си виси. След има-няма пол.час си беше мокро около него и като го сложих запали от първия път. Обяснението: мембраната е спукана и пропуска като гориво капе в колектора , сутринта има прекалено много изпарено гориво в колектора и недостатъчо въздух, та е нужно време да се издуха излишното гориво и да заработи машината на ото както трябва Smile Смених регулатора и стана.
Дано да съм полезен.
Закупих регулатора, само че взех за след 99г от 2.0Т. Разликата е, че регуалтора е в края на рейката в ляво и е с друга коруба. Вътре се различава единствено по парт номера и допълнителна дифтунга, но отново е 3.09бара. Пасна идеално, особено след смяната и на акумулатора. Сега пали от половин оборот. Стария регулатор беше със счупена мембрана, вероятно от там е идвал проблема.
ПС: Нещо интересно ми привлече окото- инжекторите ми се различаваха от предходната ми Т4ка, която имаше разлика 4месеца от тази, еднакви парт номера, но различна модификация- по широки отгоре, явно за по-голям дебит...странна работа.
Pages: 1 2