Волво Клуб - България

Full Version: Един неорентора тип иска съвет.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Значи каква е дилемата имам 10 000 лв за кола която ще ми е първата лична и не мога да избера нямам конкретни предпочитания за марка но тряябва да е комби и дизел не сам карал Волво никога но всичките ми познати избягват Волво като твърдят че били много качествени но когато се прецака нещо излизало много по скъпо и не си заслужавало.Волво много ми харесват като визия като екстри но цените ми изглеждат некак си подозрители пример В40 1.9тди 1998 ноември 7500 лв за кола почти 99г ми се вижда много евтино а за по нови модели 2000 и 2001 пак цените ми се виждат някак си прекалено приатни.ЗА 10/11 000 лв мога да взема ОПЕЛ ФРОНТЕРА 2.8.ТДИ 1998 или ПАСАТ КОМБИ.
ще съм благдарен за малко имформация от хора които притежават Волво и знаят за какво става на вапрос.Поздрави на целия клуб ВОЛВО и благодаре предварително. :partyman:
Значи каква е дилемата имам 10 000 лв за кола която ще ми е първата лична и не мога да избера нямам конкретни предпочитания за марка но тряябва да е комби и дизел не сам карал Волво никога но всичките ми познати избягват Волво като твърдят че били много качествени но когато се прецака нещо излизало много по скъпо и не си заслужавало.Волво много ми харесват като визия като екстри но цените ми изглеждат некак си подозрители пример В40 1.9тди 1998 ноември 7500 лв за кола почти 99г ми се вижда много евтино а за по нови модели 2000 и 2001 пак цените ми се виждат някак си прекалено приатни.ЗА 10/11 000 лв мога да взема ОПЕЛ ФРОНТЕРА 2.8.ТДИ 1998 или ПАСАТ КОМБИ.
ще съм благдарен за малко имформация от хора които притежават Волво и знаят за какво става на вапрос.Поздрави на целия клуб ВОЛВО и благодаре предварително. :partyman:
Никой не може да ти каже "купи си тази или онази кола". Всеки сам си преценява. Колкото да приятелите ти, ще ти кажа така: Те разказват една приказка, която е била в сила преди доста години, но днес почти нищо вярно няма в нея.
По ходовата част, частите не са много по-скъпи от другите марки. Дори има и доста по-евтини. Не така стоят нещата, обаче с фарове, стопове, врати и т.н. Колкото до цените на автомобилите, те се формират на базата на т. нар. "Остатъчна стойност". Колкото по-купувана и разпространена е една марка и модел, толкова по-висока остатъчна стойност има. Фирмата, която се занимава с оценка на автомобили 2-ръка в Европа, се нарича Шваке, а каталогът Шваке-листа. Фирмата е немска. Казвам ти това за да се сетиш, защо немските марки и модели са с най-висока остатъчна стойност.
ВОЛВО от край време е символ на безопасност, здравина, комфорт и индивидуализъм. Напоследък и на бързина. Волво е начин на мислене, не само марка. В превод от шведски, Волво означава Вървя, Търкалям се.
Колкото до Opel, VW и другите марки, няма да коментирам. Само ще ти кажа, че: Опел са измислили ръждата и са създали Форд, за да не бъд Опел най-мразената марка. Това е шега, но аз съм виждал ръжда по Опел на най-невероятните места. Освен това Опел официално се отказаха от двигателя ЕкоТек. Колкото до VW, в сравнение с Волво, вози като каруца -> лично мнение. За Опел Важи същото, отново лично мнение.
Ти си решаваш.
Всички в този клуб сме направили избора си.

П.С. Ела на някоя от срещите ни, виж автомобилите, поговори със собствениците. Направи същото и за другите марки. И тогава решавай.

Успех!
Никой не може да ти каже "купи си тази или онази кола". Всеки сам си преценява. Колкото да приятелите ти, ще ти кажа така: Те разказват една приказка, която е била в сила преди доста години, но днес почти нищо вярно няма в нея.
По ходовата част, частите не са много по-скъпи от другите марки. Дори има и доста по-евтини. Не така стоят нещата, обаче с фарове, стопове, врати и т.н. Колкото до цените на автомобилите, те се формират на базата на т. нар. "Остатъчна стойност". Колкото по-купувана и разпространена е една марка и модел, толкова по-висока остатъчна стойност има. Фирмата, която се занимава с оценка на автомобили 2-ръка в Европа, се нарича Шваке, а каталогът Шваке-листа. Фирмата е немска. Казвам ти това за да се сетиш, защо немските марки и модели са с най-висока остатъчна стойност.
ВОЛВО от край време е символ на безопасност, здравина, комфорт и индивидуализъм. Напоследък и на бързина. Волво е начин на мислене, не само марка. В превод от шведски, Волво означава Вървя, Търкалям се.
Колкото до Opel, VW и другите марки, няма да коментирам. Само ще ти кажа, че: Опел са измислили ръждата и са създали Форд, за да не бъд Опел най-мразената марка. Това е шега, но аз съм виждал ръжда по Опел на най-невероятните места. Освен това Опел официално се отказаха от двигателя ЕкоТек. Колкото до VW, в сравнение с Волво, вози като каруца -> лично мнение. За Опел Важи същото, отново лично мнение.
Ти си решаваш.
Всички в този клуб сме направили избора си.

П.С. Ела на някоя от срещите ни, виж автомобилите, поговори със собствениците. Направи същото и за другите марки. И тогава решавай.

Успех!
http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2037
Погледни темите за S/V 40 в раздела за тях, има писано доста.
http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2037
Погледни темите за S/V 40 в раздела за тях, има писано доста.
toni Wrote:Значи каква е дилемата имам 10 000 лв за кола която ще ми е първата лична и не мога да избера нямам конкретни предпочитания за марка но тряябва да е комби и дизел не сам карал Волво никога но всичките ми познати избягват Волво като твърдят че били много качествени но когато се прецака нещо излизало много по скъпо и не си заслужавало.

Поздрави и от мен,
преди около година и аз бях на същото дередже само че нямах никаква идея от коли (още книжката не бях взел), та почнах с горен праг 4000 лева и се оглеждах в малки градски коли идеални за София, ма и аз като тебе се кефех на визията на Volvo особено на 850,V70 XC70 и Audi Allroad. Колкото повече ги заглеждах,толкова идеята за малка градска кола се изпаряваше и така дигнах прага на 8000 и взех да гледам само комбита Volvo 850 и Audi Avant. За мое щастие като по-търсена марка в България, аудито държеше и по-висока цена и отпадна като вариант. Остана Волвото.
Преди това не се бях качвал на Волво...., кво да ти кажа , от тогава
за друга кола не се замислям.
За частите..., досега съм рециклирал носачи и ще сменям тампон ( всичко 100лв) , можеби са по-скъпи но не това е най-важното, двама мои колеги по същото време си взеха Ауди 80 Б4 с евтините части и досега са се набутали с по-още 1000.

Съвета ми е, преди да купиш квато и да е кола, ако трябва ходи я гледай 20 пъти, задължително диагностика и задължително ФОРУМИ.
Ако си решил да е Волво слушай "волваджии" , ако е Лада "Лададжии". Не слушай Лададжия който ти говори за Волво и обратното.
Успех ти желая!
:oops: :oops: :oops:
toni Wrote:Значи каква е дилемата имам 10 000 лв за кола която ще ми е първата лична и не мога да избера нямам конкретни предпочитания за марка но тряябва да е комби и дизел не сам карал Волво никога но всичките ми познати избягват Волво като твърдят че били много качествени но когато се прецака нещо излизало много по скъпо и не си заслужавало.

Поздрави и от мен,
преди около година и аз бях на същото дередже само че нямах никаква идея от коли (още книжката не бях взел), та почнах с горен праг 4000 лева и се оглеждах в малки градски коли идеални за София, ма и аз като тебе се кефех на визията на Volvo особено на 850,V70 XC70 и Audi Allroad. Колкото повече ги заглеждах,толкова идеята за малка градска кола се изпаряваше и така дигнах прага на 8000 и взех да гледам само комбита Volvo 850 и Audi Avant. За мое щастие като по-търсена марка в България, аудито държеше и по-висока цена и отпадна като вариант. Остана Волвото.
Преди това не се бях качвал на Волво...., кво да ти кажа , от тогава
за друга кола не се замислям.
За частите..., досега съм рециклирал носачи и ще сменям тампон ( всичко 100лв) , можеби са по-скъпи но не това е най-важното, двама мои колеги по същото време си взеха Ауди 80 Б4 с евтините части и досега са се набутали с по-още 1000.

Съвета ми е, преди да купиш квато и да е кола, ако трябва ходи я гледай 20 пъти, задължително диагностика и задължително ФОРУМИ.
Ако си решил да е Волво слушай "волваджии" , ако е Лада "Лададжии". Не слушай Лададжия който ти говори за Волво и обратното.
Успех ти желая!
:oops: :oops: :oops:
цените найстина не са чак толкова страшни, и в никакъв случай ен са по-високи от тези за МБ и БМВ, така че няма от какво да се плашиш.
За тези пари аз лично бих ти препоръчал 850 комби или някоя евтинаV70(на последък се намират за под 10 000), дизела е 2.5 140коня, двигателя е ного сполучлив и е на Ауди, докато този на на V40 е 1.9 и е на Рено.
Успех в избора и както каза колегата, ела на среща и направи по един тест драйв и да видиш з акакво иде реч. Ето тук има инфо и за V40, и за V70
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/?brand=6">http://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/?brand=6</a><!-- m -->
цените найстина не са чак толкова страшни, и в никакъв случай ен са по-високи от тези за МБ и БМВ, така че няма от какво да се плашиш.
За тези пари аз лично бих ти препоръчал 850 комби или някоя евтинаV70(на последък се намират за под 10 000), дизела е 2.5 140коня, двигателя е ного сполучлив и е на Ауди, докато този на на V40 е 1.9 и е на Рено.
Успех в избора и както каза колегата, ела на среща и направи по един тест драйв и да видиш з акакво иде реч. Ето тук има инфо и за V40, и за V70
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/?brand=6">http://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/?brand=6</a><!-- m -->
Pages: 1 2