Волво Клуб - България

Пълна версия: Volvo минава на 3 цилиндъра
В момента виждате орязана версия на нашия форум. Вижте пълната версия с подходящо форматиране.
Страници: 1 2
<!-- m --><a class="postlink" href="http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/20654-volvo-minava-na-3-cilindyra/">http://automedia.investor.bg/a/0-nachal ... cilindyra/</a><!-- m -->

От 5,щяха на 4,сега пък на 3... Sad
Традициите не са каквото бяха... Но не виждам фирма, към която ще се преориентираме. Всички са тръгнали да правят пренавити еднодневки. Ще поживеем, ще видим.
Аз не мисля така! Много глупости се изписват малко неща се случват, а тези специално от това издание си нямат хабер, какво се случва с Волво!
Може и да си прав за статията,важното,че нещо се случва и има развитие и се работи,нещата не са в застой .Въпрос на време е и при тях да има downsizing. Според мен избиха рибата във Франкфурт с концепта ,сега дано и да направят добри 3 и 4-цилинрови двигатели,които да са надеждни. Wink
Като цяло икономиката се насочва към ефективност и опазване на околната среда. В крайна сметка може и да е за добро.
Както знаете 1.0 л. 3-цилиндров двигател на Форд две години вече е и двигател на годината. На там вървят и всички производители. Аз лично не бих си взел кола с малък и напомпан много натоварен двигател. Против съм обаче и към американските грандомандщини с 6-8 литрови двигатели. Предпочитам 2.5 - 3.5 двигатели особено за среден към висок клас лимузини или SUV. Но явно "света" мисли по друг начин...
dobringeorgiev написа:Като цяло икономиката се насочва към ефективност и опазване на околната среда. В крайна сметка може и да е за добро.
И как точно ще се опази тази околона среда като за производството на един автомобил се унищожава толкова, колко сигурно да харчи 100/100 в продължение на 1 000 000 км ... а с това консуматорско мислене и нисък ресурс, производството ще е много повече, т.е. много повече ще се замърсява!
Колко погрешно мислене имат хората ... както е за ел. автомобилите - харчат ток, който се произвежда от АЕЦ :? :roll:
Ако някой иска да произведе екологичен автомобил, тогава да го направи адски здрав, надежден, дълголетен и да работи с водороден агрегат ... всичко друго е утопия!

Сега ще ви дам един пример за новите и "екологични" малолитражни автомобили:
От няколко дни се подмествам с един СЕАТ ИбиСЪ (Шкодата е малко на тенекиджия след неуспешен опит да я прескочи един КАМАЗ :mrgreen: ), който е с 1.2 TSI двигател - революционният, екологичен, 3 цилиндров бензинов двигател на VAG, с 70 к.с. и 5-ст. ръчна кутия. И сега четете какво се случва в реални условия ... разход в града - 11.5/100, разход на магистралата (цялата София - Пловдив) с 160 км/ч - 11/100, а с 120 км/ч на автопилот (цялата Пловдив - София) - 7.3/100 ... :lol: :lol: :lol:
Разход на XC90, D5, автоматик ... градско 14-15/100, извънградско 8/100, при 160-180 км/ч - около 11/100 ...
Е*ем ти и малолитражните коли - освен, че не са икономични, но возят по-гадно и от строителна количка!

Та ... ако ВОЛВО иска да остане на пазара, за в бъдеще ще залага на сигурност и комфорт, а издръжливостта ще трябва да я загърбят ... иначе рискуват да фалират! Нека да излязат новите i-Art, Drive-E и с подобни маркетингови съкращения двигатели, да ги покарат малко хората, да се видят в реални условия ... пък дано да греша 8-)
Те Волво винаги са били верни на традициите си, затова и не устискаха фронта и трябваше да преминат под ръководството на Форд. Сега продължават тази традиция например XC90 e вече на 12години, от както го пуснаха и си е актуален. XC70 MK3 е вече на 6 години и е все още актуален,примерите са много. Това е една от причините и любимата ни марка да не се продава колкто VW например, защото не редим тъпи феслифтове един след друг само за да сме на пазара с нещо "ново". Аз лично съм адски щастлив да карам модел автомобил, който е актуален поне 6-7 години и леко съм изморен от тези нови моди и безмислени фейслифтове на всеки 2 години от немските производители. В заключение вярвам, че Волво ще ги има докато има и хора като нас- виждащи нещата отвътре, а не радващи се на повъхностния и пореден фейслифт на Германеца! Smile
JMI написа:Те Волво винаги са били верни на традициите си, затова и не устискаха фронта и трябваше да преминат под ръководството на Форд. Сега продължават тази традиция например XC90 e вече на 12години, от както го пуснаха и си е актуален. XC70 MK3 е вече на 6 години и е все още актуален,примерите са много. Това е една от причините и любимата ни марка да не се продава колкто VW например, защото не редим тъпи феслифтове един след друг само за да сме на пазара с нещо "ново". Аз лично съм адски щастлив да карам модел автомобил, който е актуален поне 6-7 години и леко съм изморен от тези нови моди и безмислени фейслифтове на всеки 2 години от немските производители. В заключение вярвам, че Волво ще ги има докато има и хора като нас- виждащи нещата отвътре, а не радващи се на повъхностния и пореден фейслифт на Германеца! Smile
Е това е и моето мнение!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.cars.bg/news/review/view/13087/Volvo-pokaza-sportniya-si-hibrid-baziran-na-S60">http://www.cars.bg/news/review/view/130 ... ran-na-S60</a><!-- m --> Wink
Страници: 1 2