Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с катализатора S80
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте имам проблем на таблото свети Chek engine (emission service required, drive slowly service urgent).
Колата е Volvo S80 2.9 бензин с газов инжекцион на около 300 000.
Когато разкача акомулатора и изчисти грешките няма нищо на таблото, но след 10тина км пак се включва. Въпроса ми е има ли начин да се премахне, изчисти и въобще как да процедирам.
Диагностика баце, тия коли са по-умни от нас и така нестава.
marvellous Wrote:Здравейте имам проблем на таблото свети Chek engine (emission service required, drive slowly service urgent).
Колата е Volvo S80 2.9 бензин с газов инжекцион на около 300 000.
Когато разкача акомулатора и изчисти грешките няма нищо на таблото, но след 10тина км пак се включва. Въпроса ми е има ли начин да се премахне, изчисти и въобще как да процедирам.
Защо реши, че е катализатор? Ако мислиш, че се е запушил - махай го ... предполагам ламбдите са ти емулирани заради газта и няма да имаш ядове.
Но според мен трябва да отидеш на диагностика, защото зад този надпис "Check engine" може да стоят доста проблеми ... освен ако вече не си бил, не са ти казали за катализатора и сега да чакаш някакъв съвет Wink Ако е така - нов или без такъв Smile
Когато дава тази грешка колата влиза ли в някакъв режим или си функционира нормално, заминалият катализатор играе ли роля върху разхода и ако се махне какви биха били последствията?
marvellous Wrote:Когато дава тази грешка колата влиза ли в някакъв режим или си функционира нормално, заминалият катализатор играе ли роля върху разхода и ако се махне какви биха били последствията?
Не знам дали влиза в някакъв режим, защото не знам каква е точно грешката.
Да, катализатор заминава когато се запуши и определено започва да харчи повече.
Ако се махне ще има само отрицателен екологичен ефект върху природата и положителен върху бюджета ти ... но трябва да поразпиташ каква е ситуацията с кисл. сензор/и, защото при повечето коли трябва да се пипне на едни места и да се каже на ЕКУ-то да не се шашка Smile
Аз съм с махнат катализатор на S80 (2.0T).
Махнах го, защото дрънчеше зверски.
Никаква разлика нямам в разхода на гориво и динамиката (може би, защото моя не е бил запушен, а само раздробен).
Разликата е като застанеш отзад...смърди много неприятно.
Също така надписа (emission service required), за който си споменал си остава, плюс една лампичка на таблото с означена "ламбда" буква.
Не съм търсил решения за емулиране.
Yankov Wrote:Аз съм с махнат катализатор на S80 (2.0T).
Махнах го, защото дрънчеше зверски.
Никаква разлика нямам в разхода на гориво и динамиката (може би, защото моя не е бил запушен, а само раздробен).
Разликата е като застанеш отзад...смърди много неприятно.
Също така надписа (emission service required), за който си споменал си остава, плюс една лампичка на таблото с означена "ламбда" буква.
Не съм търсил решения за емулиране.

И моя се е раздрънчал от известно време.
Tisho Wrote:
Yankov Wrote:Аз съм с махнат катализатор на S80 (2.0T).
Махнах го, защото дрънчеше зверски.
Никаква разлика нямам в разхода на гориво и динамиката (може би, защото моя не е бил запушен, а само раздробен).
Разликата е като застанеш отзад...смърди много неприятно.
Също така надписа (emission service required), за който си споменал си остава, плюс една лампичка на таблото с означена "ламбда" буква.
Не съм търсил решения за емулиране.

И моя се е раздрънчал от известно време.
Задръж го докато е възможно. Съвет.
Yankov Wrote:Задръж го докато е възможно. Съвет.

Ще го задържа, но ако се раздрънка хептен, намерил съм в ebay на поносима цена, сменям го, стария продавам. Wink
Здравей те Имам няколко въпроса Колата е Волво С80 1999г Бензин-Газ 2,0 163кс Проблемът започна така колата трепереше няма достатъчно мощност много лошо миришеше казаха ми Катализатора е запушен... Казаха ми ходи в сервиз махни го сложи си резонантно гърне и си ок по евтино ще ти излезе от колкото нов катализатор така и направих но проблемът си остана колата пак си трепере няма мощност и на 2500 оборота почва да примигва чека това беше и с катализатора ...така ходих и на диагностика и казаха или нов катализатор и трябва да дадеш 400лв да излъжат компа че няма сонда... Ако мога да помоля хора който са има ли същия проблем да ми напишат кой ще е правилния избор Благодаря
Pages: 1 2