Волво Клуб - България

Full Version: високи обороти при празен ход
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Карам VOLVO460 1,6 пълна инжекция. Имам следния проблем като карам на скорост примерно с 90км.ч и върна педала на газта колата започва да придърпва мисля че и влиза повече гориво и още като е на празен ход държи високи обороти 1200-1300 об.На какво може да се дължи този проблем? :?:
kaltedo Wrote:Карам VOLVO460 1,6 пълна инжекция. Имам следния проблем като карам на скорост примерно с 90км.ч и върна педала на газта колата започва да придърпва мисля че и влиза повече гориво и още като е на празен ход държи високи обороти 1200-1300 об.На какво може да се дължи този проблем? :?:

На Много неща ,може да се дължи проблема ,колега ! редно беше първо да кажеш -здравейте ,нов съм във форума ..карам еди си какво и ако можете да ми помогнете . така никой няма да ти отговори ! или поне така мисля аз Wink
Първо колега не съм нов във форума можеш да ми погледнеш регистрацията.Второ щом толкова държиш ще ти кажа здравей.И трето колега аз също знам че може да се дължи на МНОГО НЕЩА и мисля че във форума трябва да се обсъждат конкретните технически проблеми и нововъведения а не разни многознайковци да ти отговарят МНОГО НЕЩА И НЕ СИ ЗАПОЧНАЛ С ЗДРАВЕЙТЕ.Все пак благодаря за изчерпателният отговор!
здрасти колега
казвам се Ивайло Павлов
до болка ми е познат проблема,който обсъждаш
притежавам волво 460 1.7 бодигард и волво с40 1.9 тд
бодигарда го имам от година и половина а другата отскоро
нека ти споделя моята мъка
неравномерните обороти на празен ход,високите обороти на празен ход при загряла кола и симптома,който описваш при скоростта и изключване се оказва,че са еднио от най-големите болести за модела
ще се опитам да изреда:
при мен е следното - проблемен студен старт(играещи като потенциометър обороти,гасне ако е доста студено навън,като загрее са 1200-1250
мирише на бензин отвън(явно кофти изгаряне),придърпване понякога но свикнах
сменил съм:
свещи,кабели,капачка,палец,бобина,комутатор,прозвънена цяла инсталация-всеки един кабел,който се намира в ш......а кола
горивен,въздушен филтър,бензинова помпа,свален и почистен и промит резервоар,отдушници на резервоара
датчик на гофрето за дебита на въздуха,тпс сензор,стъпково моторче,датчик за импулси на колянов вал,ламбда сонда,почистена рейка и дюзи,горивен клапан(регулатор),датчик за абсолютно налягане,датчик за детонаций,основен ремонт на мотора(пълен),нова генерация,всеки един вакум и маркуч в тази кола и още куп неща,който пропускам
дефакто буквално не съм сменил купето и шофьора и положението пак е същото
забравих и за прословутия трипътник,седящ на масления сепаратор
просто свикнах с това и намерих цаката както се казва
когато е студено навън(примерно като тръгвам рано сутрин за работа) изключвам буксата на стъпковото моторче и о чудо,перфектния старт и обороти-900 и стрелката не мърда.след 2-3 минути каране спирам,слагам буксата,зайграва няколко секунди и седят спокойни на 1100-1200 и продължавам да карам
писна ми този метод и направих следното
два кабела от буксата на стъпковото моторче бум вътре в купето едно ключе он-офф и воала
пала без стъпково,покарам 2-3 мин щракам копчето пускам го и колата се държи почти нормално
да добавя - свалих и компютъра носих го закачиха го изчистиха всичко и пак същото
винаги ми дава 1-1-1 каруцата,ама не и вярвам
вложих над 1500 лв в тази кола и съжалявам
а я взех за 500 от зорлия човек
мотора е б18еп така се води,но се оказа че е фп(на компютъра го пише) 1.7 електронна пълна инжекция
1995 в края пройзводство
пълна гама екстри предлагани за модела без задни ел. стъкла само
така направих аз и не се занимавам повече,даже и не ми прави впечатление,съжалявам само че затрих пари да купя някое полу-читаво с40 преди или някое 850 комби
поздрави,Ивайло
Благодаря ти,колега за изчерпателния отговор!Отказвам се да правя правя каквото и да било,ще си я карам така!Много благодаря!
kaltedo Wrote:Първо колега не съм нов във форума можеш да ми погледнеш регистрацията.Второ щом толкова държиш ще ти кажа здравей.И трето колега аз също знам че може да се дължи на МНОГО НЕЩА и мисля че във форума трябва да се обсъждат конкретните технически проблеми и нововъведения а не разни многознайковци да ти отговарят МНОГО НЕЩА И НЕ СИ ЗАПОЧНАЛ С ЗДРАВЕЙТЕ.Все пак благодаря за изчерпателният отговор!

щом се държиш с такъв тон -такъв и отговор ,ще получиш ! според това което се вижда на телевизорчето ,си само с /три/ мнения . но това не означава ,че няма да изкажа мнение по проблема ти . сега по същество ...и ако искаш колата ти да върви и да работи ,както подобава -започваш от ..
1..регулатора на гориво ..-/мериш нялягането / -изтегли си от нета ръководство за да сравняваш показатели
2 ..чистиш спринцовките /дюзи или там както ти хареса да им казваш
3 ..сменяш си кабелите заедно с дистрибутора и палеца и обезмасляваш
4 ...погледни ламбдата /кислороден датчик / -макар ,че от него се вдига само разхода -не и обороти
5 ..почти съм убеден ,че маркуча от въздушния филтър до дросела ти е скапан --поне го увий с тиксо или нещо да не смуче въздух !!!!
6 ...на същия маркуч /гофра / има един син датчик за температура -виж дали е там изобщо и ако трябва смени го за проба !
7...провери какво нялягане прави помпата в резервоара ,към рейката с инжекторите
8....а ако искаш колата ти да се оправи -пиши на лични ,нищо ,че ще ти се пречупи самочуствието
Колега kazanova85 вземи си смени и стъпковия мотор.
martin_284 Wrote:Колега kazanova85 вземи си смени и стъпковия мотор.


е ,като го набуташ с 50 лв и му остане проблема ,кого мислиш,че ще благославя -не е от стъпков мотор проблема !
Аз кат гледам по горе 1500 е дал ся за едни 50 лева Big Grin Big Grin Big Grin
Ай кажи какъв му е проблема де ? Стига писа безмислици. Нали си майстор.
здравейте колеги
забравих да спомена че,купих на колата чисто нов стъпков мотор за 202 лв,но проблема пак си остава
тия дни ожених бодигарда за моя майстор,така че вече свърши одисеята с проблемните обороти на празен ход
преди да му я дам направих едно приспособление,както е обяснил колегата Кангалов в по-горната тема
значи направих следното
махнах дебелия маркуч от стъпковото моторче,отиващ към колектора и сложих на негово място маркуч с врътка за ръчен реглаж
извадих малкото маркуче(под голямото) и го затапих по навътре и отново го наврях в извода на колектора
после пойграх на студен старт с врътката да си направя нормален студен старт(както някой висш газаджия)-в кръга на майтапа разбира се
направих я сутрин да държи 950 на студено и старата е нормален,без излишни чалгаджийски изпълнения на стрелката на оборотомера,а като загрее си я настройх може да се каже между 1000 и 1100
доволен съм от резултата
майстора остана очарован от идеята ми
да е жив и здрав да си я кара човека
дадох му половин четворка на части да си прави щом му е мерак,аз накрая останах без нерви и купих малко по ново - с40 1.9тд и за момента съм доволен,тепърва ще споделям впечатления
който има желание да пробва вариянта,описан от колегата Кангалов,за мен проработи
поздрави на всички,Ивайло


послепис до колегата,посъветвал ме да го сменя.....в първия си пост по въпроса съм споменал там някъде из между другите стотици грешни части и пари,че и то е сменено Smile
Pages: 1 2