Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с алтернатор?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте,вчера и днес като направя първо запалване с колата,остава да примигва лампата на акумулатора. После изгасва заедно с тая за маслото (3сек.). Това го прави всъщност на студен двигател,след това като запаля всичко си е ОК.Притеснява ме,че до сега не ми е правила подобен проблем и това симптом ли е на проблем с алтернатора? Сменях преди седмица маслото на хидравликата и хидравличната помпа и имаше прокапало количество масло там. Възможно ли е да е останало и да приплъзва ? Smile Утре ще отида да си замеря колко Волта напрежение има ,но ми трябва инфок олко волта трябва да показва уреда - върти ми се нещо около 14V но не съм много сигурен . Ако някой е малко по-запознат моля за съдействие. Smile
Колата е S70 TDI.
Между 13.8 и 14.1 според консуматорите си добре. Алтернатора се включва няколко секунди след запалване на колата. Може да имаш износени четки на алтернатора което скоро ще доведе до пълна липса на зареждане.
joro74 Wrote:Между 13.8 и 14.1 според консуматорите си добре. Алтернатора се включва няколко секунди след запалване на колата. Може да имаш износени четки на алтернатора което скоро ще доведе до пълна липса на зареждане.

Лека поправка - 13,8 до 14,4 V . Както си написал joro74 според консуматорите които са включени в момента .

Веднага след стартиране на двигателя , акумулатора е малко разреден и му трябват в зависимост от състоянието поне 10-15 минути за да се вдигне напрежението над 14,00 V. При зареден акумулатор напрежението не трябва да превишава 14,4 V. Все пак зависи къде и с какъв уред го мериш . Премери първо директно на клемите на акумулатора .Ако , измереното се различава драстично от очакваното почваш да търсиш причината - местиш сондата на + на алтернатора , след това търсиш друга маса и т.н.
При меренето на напрежението е хубаво да се вдигнат оборотите на 2 000 и да се следи какво се случва .

Погледни и в тази тема <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=28714">viewtopic.php?f=8&t=28714</a><!-- l --> . Има един линк в който има информация за алтернаторите Bosch - само вкарваш номера който го пише на корпуса ...
Ако се затрудняваш напиши номера тук , за да можем да намерим нещо за него.

При мен след запалване на двигателя , лампата на акумулатора свети но не премигва , докато не вдигна 1200-1300 оборота и напрежението е 12,6 - 7 V . След това изгасва и напрежението става 13,8 V

Успех колега !