Волво Клуб - България

Full Version: Странни Ел.проблеми в Волво в40 2.0 турбо
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Наскоро почна да ми свети лампата за диагностика и след известно каране така заради липса на време я закачих...Както и да е указа се просто откачена букса на ламбдата ,но след закачането нещата не се оправиха...Сондата седи в положение забила и това е ...реших ,че проблема е в нея...Купих друга от форума...И пак греда...Айде сондата се указа от т4 която не е съвсем същата ,но смених им буксите ала бала....Същото държание...ама същото...Тогава вече реших да изследвам проблема по обстойно и то какво ами освен да премеря веригата на сондата(която е изправна) ,премерих и захранването на нагревателя(каквато грешка всъщност имам) и тук ОК 12 волта...И си викам ебаси....Обаче се усетих по някоя време да премеря тока преминаващ за подгрева на ламбдата и тогава шок! няма ток...А! вземам пробна лампа и тя просто мъжди?
Значи напрежение има ,а ток не преминава? Сега знам ,че + за тази верига идва от централното реле и него го има и е изправен...Масата обаче идва от компютъра...Предполагам ,че се комутира през нещо там вътре...И предполагам ,че тук се таи моя проблем...кабела от компа до буксата отпред няма никъде снаждания или връзки което означава ,че още от компа не тръгва тая маса като хората и това което я комутира не работи като хората?
Захраних сондата отделно и тя си загрява ,но грешката седи явно защото компа си следи по неговата инсталация какво е положението...така пък си седи в авариен режим на богата смес и няма смисъл от допълнителния подгрев....Абе дето се вика трябва да си заработи през компа подгрева...Сега това са моите разсъждения...Моля за идеи,анализи,критики и всичко което ви идва наум...Смяна на компа с ключ и паяк по скоро би ме замислило да пусна един т4 Smile И пред всички заявявам ,че човека който ми даде правилен съвет му пращам литър от домашната ми грозданка с тройна преварка ,а тя не е никак лоша!
Провери бушона за подгрева на сондата. В бушоните при двигателя е и го дават 10А, но при мен 10А винаги топят пластмасата и развалят леглото. Сложил 20А и оттогава никакви проблеми.
не може да е бушон...Не съм го проверявал (аз не знаех ,че има) ,но + до сондата има няма я масата която идва от компа на 63 пин...днес смъквах компа и там го няма...е ще отида да видя предпазителя защото знае ли човек Smile
Навремето и аз имах съмнения за маса и просто я подадох директно на сондата, нагревателят трябва да е постоянно включен така или иначе.
И аз казвам че е от масата . ..а пък ако , сме познали с колегата joro74 може да си разделим този елексир за който говориш :lol: , но по важното е да си оправиш проблема !

Виж какво има писано в тази тема относно ламбда сондите , колегата merck_440_1.8mi също споменава за лоша маса .

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=1215&p=11093&hilit=%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B1%D0%B4%D0%B0+%D1%81%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B0#p11093">viewtopic.php?f=8&t=1215&p=11093&hilit=%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B1%D0%B4%D0%B0+%D1%81%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B0#p11093</a><!-- l -->

Успех !
хм.... Засега съм пас,но само искам да вметна,че с този компютър досега не съм имал проблеми.По прнцип масата наистина се "комутира" от ECU-то,но то си определя с как и кога и с какъв PWM. С една халогенна лапма 55 вата провери масите на компютъра.Ако ми хрумне нещо повече,ще пиша.Поздрави.
Имам ключалка, компютър за т4, 2 ключа, както и свалени всички ключалки от вратите. Ако остане такъв план за смяна, мога да помагам с чарколяк.
metallista Wrote:Имам ключалка, компютър за т4, 2 ключа, както и свалени всички ключалки от вратите. Ако остане такъв план за смяна, мога да помагам с чарколяк.
Ако отиде на там знам ,че това е варианта ама си мисля или и за т4 мотор или за т4 пък тази на части...
Проблема е 100% в масата която идва от 63 пин на компа (ако не греша) зелено-бял...
Няма и това е ...Предполагам ,че аз съм изнасилил нещата нещо ,но се се сещам с кое мое действие...
А какво ще стане ако на този мотор му се сложи т4 комп ? Смисъл оК...турбото ще е на-по високо налягане,запалването друго ,времена на дюзите...Може би трябва минимум дюзи да сменям...Знам ли и аз вече Smile Гледам мобилето за читави т4-ки вече ,а честно казано оглеждам и Пасат 5.5 1.8турбо ...
И масите на компа ще ги проверя с по яка лампа ,но мисля ,че няма да открия там проблем...А предпазителя на нагревателя е здрав де...Тя задната си работи...И аз сега захраних постоянно както споменахте ,но грешката си остава защото ЕКУ то явно си следи веригата(не знам как точно) и явно не я взема в в предвид защото я мисли за
"недоверена" и по дефалт задава по-богати смеси...Иначе реално сондата работи и графиките и на двете са идентични ,но малко или много допринася за по-висок разход...най-вече на празен ход се усеща лично според мен...Е колата реално си се кара и няма проблем ,но факта ,че има нещо неизправно ме дразни...
Отвори компютъра и поправи спойката на 63 пин.ако там е масата на ламбда сондата .
Има вероятност спойката на този пин да се е повредила и компа вече да не "вижда" ламбда сондата . Профилактично може да презапоиш и останалите пинове на компа . Smile
Ами бих могъл да направя подобно нещо...Дано не е нещо капсулован само...Шведите се бяха постарали да ми е трудно свалянето...Болт без глава ми бяха завещали...
Pages: 1 2