Волво Клуб - България

Full Version: Газов инжекцион - Варна
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте, колеги

Колкото и да не ми се иска, вече се налага да си сложа инжекцион. Просто 30 кинта за бенз през ден ми идват в повече. Не се оплаквам, все пак аз държах да си взема кола над 200 коня Smile Та,.. по въпроса ми.

Бих искал колегите от Варна да ми препоръчат газаджия, на който мога да се доверя.
Нямам никаква познания в областта, затова бих искал да отида при човек, който да си свърши работата.

Предварително благодаря на отзовалите се !

Поздрави,
Николай
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=28&t=28072">viewtopic.php?f=28&t=28072</a><!-- l -->
Ето какво търси колегата Ивелин, по-добре там чети и събирай инфо. Wink
Ники , снимката в подписа ти ме "размаза" ...извинявай за спама, но е страхотна и .....много голяма !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
По всичко което съм гледал до момента стигнах лично за себе си до следното заключение.1-во да не е нито БГ нито турска уредбата.2-ро полските PC-та са с по модерен и разработен софтуер италианците карат на стари ларви и с години не чух да казват да имат up date.3-то италианските имат доста имитации и да не е онова измисленото Заволи ,че дава грешки и дюзите са под критика.Може да комбинираш италиански чъркаляци примерно Томасето или Романо с бързи дюзи за тях марка не мога да кажа и полски PC примерно Агиз с ОБД,полските КМЕ не са хубави по това което научих .Др засега не знам място тука за Варна няма кой да препоръча аз още разглеждам WinkТова е мое наблюдение ,може да не съм прав и не ангажирам никои с мнението си!
Аз ще говоря от личен опит - и двете ми коли са турбо, с модификации (над 200 к.с. - реално мерени) и газовите ми инжекциони са Фобос, монтирани в сервиза на Станислав Стоянов зад китайската стена. При първия монтаж на едната кола съм изминал над 30000 км, като съм сменял само газови филтри и веднъж буталца на инжектори. При последния монтаж на комбито (на около 4000 км на газ е) изобщо не личи като отвориш капака че има монтиран газов инжекцион - всичко е с 8 мм термопластична тръба, Magic-3 изпарител, 42 литра тороидална бутилка и Romano FAST инжектори. Карам на максимален надув около 1.5 бара и нямам грижи. Преди 3-4 години преди да се реша да слагам газ, съм обърнал целия интернет преди да избера Станислав. След толкова време не мисля че съм сбъркал.
mevdo Wrote:Ники , снимката в подписа ти ме "размаза" ...извинявай за спама, но е страхотна и .....много голяма !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Радвам се, че ти харесва, надявам се не е проблем,че е толкова голяма Smile

ipdown
, благодаря за информацията. Явно това ще е човека Smile
Някакъв контакт на въпросния газмен ?
А, ориентировъчно, колко би ми струвало? :?
Тук излиза някакъв негов телефон, иначе се намира в уличката зад китайската стена, която води към базар Левски. В зависимост от комбинацията на части (инжектори/изпарител, али-бали..) би трябвало да ти излезе 800-1000 лв всичко.
Благодаря за информацията! Smile
Ще се свържа с момчето и ще споделя мнение

Поздрави
Привет и от мен в края на краищата ! Smile Официално това са първите ми редове тук Smile
От март месец тази година и аз съм собственик на VOLVO модел V 40 и от февруари на сам се опитвам да се регистрирам тук във форума и ЯДЕЦ Smile стана така че си смених доставчика на нет и с нова подходяща поща - ей ме на ! Smile
Та количката ми е 1.8 - 122 кончета регистрирана за сефте 99 година но по вин е 2000 г. и е с BRC монтирано в Милано през май 2000 година , въпроса който ме яде в момента е има ли къде във Варна да закача компа на ГИ !?!?
Хайде, и аз вече съм "газифициран"... Свързах се с човека, за който говорихме и мога да потвърдя, че човека се държа много професионално и считам, че си свърши работата така. Покарах колата около 70 км. "смесено", както и, използвах двата режима на инжекциона - "нормален" и "мощен" - определено се усеща разлика спрямо двата режима, и поне засега, не мога да намеря особена разлика между карането на бензин и "мощният" режим. Определено всичко работи добре. При първоначалното зареждане, оказа се, имаше "теч" (миришеше на газ), при което, като се върнахме в гаража, този проблем бе отстранен. Направихме една "разходка" през Виница към Кичево и той си направи нужните настройки. Всичко свърши нормално, и, поне засега нямам някакви оплаквания. Ще пиша отново след 1000-2000 км. Smile

Благодаря на отзовалите се!

Към B00MeRang, колега, препоръчвам ти въпросният газмен. По-горе има негов контакт, виж къде се намира (на лесно място е), отиди и го погледнете. Пропуснах да кажа, че моят ГИ също е Фобос (с 5 години гаранция). Смятам, че ще ти бъде полезен.

Поздрави!
Pages: 1 2