Какво ? Да яде гуми ли ? :Д :Д Ти устройството на задния мост знаеш ли го избощо ? Това волво няма за регулиране и гуми може да яде от разбити втулки. Абе кво ли се занимавам да обяснявам. Преди месец ходих на реглаж на преден мост , човека провери и задния и каза че е перфектен. Ти за мойте гуми не се тревожи изядени няма да бъдат. Спирам да пиша аз че тука ще ме изядете в този форум.
Някой ден ако покараш моята кола друго ще кажеш . Бъди сигурен както казваш.
На последък се налага колата да прави по 1000 км на седмица , ти мислиш ли че ако яде щях да я карам при положение че съм дал по 119 лв за гума.
nikistk Wrote:не Ми Говори С насмешка ,голямо или малко легло ,за 30 минути си направил нещо невероятно -колата да яде гуми отзад ! -СИГУРЕН БЪДИ! в думите МИ!
Съпри се малко и мисли и асимилирай инфото. Това че ти не можеш не означава че колегата не е успял.
Ти докато се появиш ,започваш да се дразниш ! Честита Коледа !
всяка заварка /дръпва метала / и неизбежно го изкривява ,малко или много ,,но достатъчно ! и на ,колегата с тези интервенции ,мога да му кажа ,че не само съм виждал заден или преден мост на такова волво ,ами съм ги сменял и двата ! -ЗАДНИЯ ТОЧНО ,Защото ,когато купих колата ,преди 10 години ,беше преработен /заваряван ..и с ладови пружини! . пробвах да го изправя ,като правих стенд с микрометър ..и заварявах от другата страна ,под /новите легла/ ,които бяха сложили ,за да дръпне заварката и да се върне в нормално положение ,но нищо не се получи -кривина имаше и в сходимоста /а задния мост ,ням а такава ! ТАКА,ЧЕ не пиша ,защото имам време за губене ,а защото даже не си виждал такова волво -аз като вече бях сменил второ
ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ !
andro440 Wrote:nikistk Wrote:не Ми Говори С насмешка ,голямо или малко легло ,за 30 минути си направил нещо невероятно -колата да яде гуми отзад ! -СИГУРЕН БЪДИ! в думите МИ!
Съпри се малко и мисли и асимилирай инфото. Това че ти не можеш не означава че колегата не е успял.
Ти докато се появиш ,започваш да се дразниш ! Честита Коледа !
всяка заварка /дръпва метала / и неизбежно го изкривява ,малко или много ,,но достатъчно ! и на ,колегата с тези интервенции ,мога да му кажа ,че не само съм виждал заден или преден мост на такова волво ,ами съм ги сменял и двата ! -ЗАДНИЯ ТОЧНО ,Защото ,когато купих колата ,преди 10 години ,беше преработен /заваряван ..и с ладови пружини! . пробвах да го изправя ,като правих стенд с микрометър ..и заварявах от другата страна ,под /новите легла/ ,които бяха сложили ,за да дръпне заварката и да се върне в нормално положение ,но нищо не се получи -кривина имаше и в сходимоста /а задния мост ,ням а такава ! ТАКА,ЧЕ не пиша ,защото имам време за губене ,а защото даже не си виждал такова волво -аз като вече бях сменил второ
ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ !
Блажени са верующите тяхно е царството небесно.
nikistk Wrote:andro440 Wrote:nikistk Wrote:не Ми Говори С насмешка ,голямо или малко легло ,за 30 минути си направил нещо невероятно -колата да яде гуми отзад ! -СИГУРЕН БЪДИ! в думите МИ!
Съпри се малко и мисли и асимилирай инфото. Това че ти не можеш не означава че колегата не е успял.
Ти докато се появиш ,започваш да се дразниш ! Честита Коледа !
всяка заварка /дръпва метала / и неизбежно го изкривява ,малко или много ,,но достатъчно ! и на ,колегата с тези интервенции ,мога да му кажа ,че не само съм виждал заден или преден мост на такова волво ,ами съм ги сменял и двата ! -ЗАДНИЯ ТОЧНО ,Защото ,когато купих колата ,преди 10 години ,беше преработен /заваряван ..и с ладови пружини! . пробвах да го изправя ,като правих стенд с микрометър ..и заварявах от другата страна ,под /новите легла/ ,които бяха сложили ,за да дръпне заварката и да се върне в нормално положение ,но нищо не се получи -кривина имаше и в сходимоста /а задния мост ,ням а такава ! ТАКА,ЧЕ не пиша ,защото имам време за губене ,а защото даже не си виждал такова волво -аз като вече бях сменил второ
ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ !
Блажени са верующите тяхно е царството небесно.
ЩОМ КАЗВАШ ! -така да е ...ама надали!
Добре както и да е. Стига се вживява.Аз да не съм го нагрявал до толкова че да се изкриви. Нали ти казах че колата ходи на стенд и човека каза че задния мост е перфектен това не е ли достатъчно ? Така съм решил , така съм го направил. Не е кола на 1 година че да се вживявам толкова
Незнам твоите легла как са били заварявани.
martin_284 Wrote:Добре както и да е. Стига се вживява.Аз да не съм го нагрявал до толкова че да се изкриви. Нали ти казах че колата ходи на стенд и човека каза че задния мост е перфектен това не е ли достатъчно ? Така съм решил , така съм го направил. Не е кола на 1 година че да се вживявам толкова
Незнам твоите легла как са били заварявани.
не се вживявам ,казвам какво си направил
От скромния си опит мисля че серия 400 са с меки пружини.Или поне моето като сложа 70 80 кг в багажника и клякаше здраво.Смених задните амортисори с чисто нови и разлика почти никаква.Старите амортисори са билстеин и като ги свия на ръка сами се отваряха,а новите некви китайски я нямаха тая работа.Означава ли това че старите са изправни а проблема е в "меки" пружини?Стоят си в гаража и някой ако смята че биха му свършили работа-на лични.
Аз пък от гледна точка на моя нескромно дълъг опит в ремонтирането на автомобили ще ви кажа, че най-добре пасват чисто нови пружини за Волво 4-та серия.!
Защо ли.....
Всички вие колеги , дето сте писали ТУК съм убеден, че НЕ сте по-умни от всички онези инженерни екипи от специалисти , които са разработили и пресметнали въпросните пружини и са ги въвели в производство. По вашите странни логически доводи едва ли не в зависимост от личностните критерии и желания може да се монтират безкрайно много пружини - по-твърди , по-високи, по-ниски и прочие...от всякакви леки коли .
Защо е всичко това...
Може би защото всички сме тарикати и много разбираме от коли, нали !
mevdo Wrote:Аз пък от гледна точка на моя нескромно дълъг опит в ремонтирането на автомобили ще ви кажа, че най-добре пасват чисто нови пружини за Волво 4-та серия.!
Защо ли.....
Всички вие колеги , дето сте писали ТУК съм убеден, че НЕ сте по-умни от всички онези инженерни екипи от специалисти , които са разработили и пресметнали въпросните пружини и са ги въвели в производство. По вашите странни логически доводи едва ли не в зависимост от личностните критерии и желания може да се монтират безкрайно много пружини - по-твърди , по-високи, по-ниски и прочие...от всякакви леки коли .
Защо е всичко това...
Може би защото всички сме тарикати и много разбираме от коли, нали !
Eвала колега напълни ми душата с този коментар.