Волво Клуб - България

Full Version: Въпроси за поддръжка на S80 2.0 T 163 BHP
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте колеги, първо да се извиня , че пускам поредната тема за избор на Волво, но явно магията на тази марка не ме оставя намира.Въртя се и мисля Пасат Б5,5, Вектра Ц, и гледам онзи ден из мобиле-то тези въпросни машини по 5000 лв, което за такъв клас кола ми се струва ниска цена.За Пасат-а и Вектрата съм изчел всичко, за двигателите с които ги искам съм запознат за какви пари иде реч като поддръжка долу горе, сега обаче ново 20 с това Волво, вярно 99 година са тези за тия пари, спрямо Пасат и Вектра които са поне с 3-4 години по-нови, но мисля че няма място за сравнение.
Моля някой запознат с този двигател да нахвърли набързо цени за поддръжка, като масла, ремъци, консумативи-от темите тук прочетох че е добре ремъка да се закупи от МП, четох в една друга тема, че на един колега са му искали безумно много пари за смяна.Прочетох също, че колата е изцяло шведска изработка, двигател и т.н.Какви други разходи има по поддръжката на тази кола, ремъка ми стана ясно че се сменя на 120к. маслото какво трябва да бъде, предполагам от самата маса на автомобила дисковете и накладките ще са чести консумативи, съединителя применро-каква е цената му за смяна, частите по окачването намират ли се-като накрайници, биалети и на какви цени.Говорим са части с добро качество, отзад предполагам е на независимо окачване.Всичко друго което се сетите.Как се понася с газовите инжекциони този двигател.Някой ако сподели и разход ще е супер.За екстрите няма д апитам-гледам че са достатъчни за моите изисквания дори и в най-базовите си версии.
Пробвах за кратко S60, на което се бях навил и преди но отзад се оказа изключително тясно, въпреки големите външни габарити.
Собственика на ето тази : <!-- m --><a class="postlink" href="http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11368130590106961&f1=details&slink=4mg2jl">http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=4mg2jl</a><!-- m --> мисля че няма да откаже да отговори на въпросите ти.

Моето мнение е че си заслужава,а специално тази е обслужена и сервизирана само с оригинални части.
Успех с намирането на твоята машина.
nov Wrote:Здравейте колеги, първо да се извиня , че пускам поредната тема за избор на Волво, но явно магията на тази марка не ме оставя намира.Въртя се и мисля Пасат Б5,5, Вектра Ц, и гледам онзи ден из мобиле-то тези въпросни машини по 5000 лв, което за такъв клас кола ми се струва ниска цена.За Пасат-а и Вектрата съм изчел всичко, за двигателите с които ги искам съм запознат за какви пари иде реч като поддръжка долу горе, сега обаче ново 20 с това Волво, вярно 99 година са тези за тия пари, спрямо Пасат и Вектра които са поне с 3-4 години по-нови, но мисля че няма място за сравнение.
Моля някой запознат с този двигател да нахвърли набързо цени за поддръжка, като масла, ремъци, консумативи-от темите тук прочетох че е добре ремъка да се закупи от МП, четох в една друга тема, че на един колега са му искали безумно много пари за смяна.Прочетох също, че колата е изцяло шведска изработка, двигател и т.н.Какви други разходи има по поддръжката на тази кола, ремъка ми стана ясно че се сменя на 120к. маслото какво трябва да бъде, предполагам от самата маса на автомобила дисковете и накладките ще са чести консумативи, съединителя применро-каква е цената му за смяна, частите по окачването намират ли се-като накрайници, биалети и на какви цени.Говорим са части с добро качество, отзад предполагам е на независимо окачване.Всичко друго което се сетите.Как се понася с газовите инжекциони този двигател.Някой ако сподели и разход ще е супер.За екстрите няма д апитам-гледам че са достатъчни за моите изисквания дори и в най-базовите си версии.
Пробвах за кратко S60, на което се бях навил и преди но отзад се оказа изключително тясно, въпреки големите външни габарити.

Вектра и пасат не ги сравнявай с S80. Единствената прилика е, всичките тези имат по 5 колела(едното резервно) и се движат по пътя. Wink

Ако двигателя е читав, почти нищо няма да ти се налага да сменяш по него различно от косумативите. Понеже са дърти вече то задължително ще имаш ядове с дроселова клапа - ремонтира се успешно, хидравлика - там проблема е по-сложен, ако е протекла рейка или помпа нещата отиват към скъп ремонт. И помпата и рейката могат да се ремонтират, но НЕ от нашенските майстори. След такъв ремонт или оставаш без управление или без благината наречена сервоусилвател... :twisted:
Части по окачване има колкото искаш, и каквито искаш. Биалетки има от 20лв до 120лв бройката - колкото по-евтини толкова по калпави.
Дисковете са доволно големи(305мм) колата спира добре и при нормално каране едни накладки могат да изкарат много километри. Аз карах с едни TRW които за 70000км от как бяха сложени не можах да ги износя и до половината. За сметка на това дисковете свършиха. :roll: В момента съм с дискове и накладки ATE и съм доста доволен, тихички не скърцат, добре спира колата.
Другото което е важно - забрави за паркиране по бордюри, тротоари и др. такива. Колата е с доста голямо междуосие и ако се катериш по тротоари и бордюри колата опира отдолу.
Газовите бомби - не мога да кажа нищо конкретно, моята си я карам на бензин.

Ако има нещо още питай - ще отговарям. Smile

edit: И още нещо. Джанти по малки от 16 - не стават. Wink
Мерси за отговорите колеги, ще прочета още относно този модел и моторизация и ще тегля чертата.
Tisho Wrote:Вектра и пасат не ги сравнявай с S80. Единствената прилика е, всичките тези имат по 5 колела(едното резервно) и се движат по пътя. Wink
Много точно казано! :lol:
Не знам защо ВОЛВО бива сравнявано с ежедневките ... явно заради цената, но това е защото вторичният пазар е по-слаб и не е VW, за щастие :mrgreen:

Към темата - Ако попаднеш на S80, за което предишният собственик се е грижил нормално за него, може би ще ти се налага да влизаш в сервиз за обслужване, главно ... но обратното - може да ти скъса нервите, т.к. хубавите части не са евтини ... но пък последното е в сила за всяка една кола Smile Така че това, което харесаш, задължително трябва да се провери в подходящ сервиз.
Успех с търсенето! Определено няма да съжаляваш от тази кола Smile
Някой случайно да кара на газ такъв модел?Предполагам също купето е перфектно защитено против корозия?
nov Wrote:Някой случайно да кара на газ такъв модел?Предполагам също купето е перфектно защитено против корозия?
Колега, по-горе ти написаха нещо:
Tisho Wrote:Вектра и пасат не ги сравнявай с S80. Единствената прилика е, всичките тези имат по 5 колела(едното резервно) и се движат по пътя. Wink
Аз не съм виждал изгнило ВОЛВО, дори и 30 год. ... поне до този момент :roll: Подобен въпрос е риторичен за тази марка ... все едно да питаш в РСПАБ дали имат вода :lol:

Да, карат ги на газ, но не става обикновено АГУ ... както при Вектра и Пасат :mrgreen:
Разбира се че и при Вектрата и при Пасата не стават обикновени ГУ, а си трябва ГИ, никога не съм и помислял да пльосна на такава кола обикновена ГУ.
Аз карам такава на газ.Върви перфектно.
mitito Wrote:Аз карам такава на газ.Върви перфектно.
Колега би ли споделил повече инфо за газовата-модел,цена и естествено разход.Колата с авт. кутия ли е?
Pages: 1 2