10-30-2013, 10:16 AM
Здравейте колеги! Както някои от вас знаят си купих едно Нисанче Алмера и до края на годината мисля да го газифицирам. Решил съм този път да сложа ГИ и да НЕ ходя да ми го слагат, а да го сложи моят автомонтьор с моя помощ. Причините са доста, но най-важните са, че ще ми излезе с около 300 лв по-евтино и че ще я направим като хората с минимално рязане по колата.
Общо взето на това което съм се спрял е AC Stag-4 (изпарител Tomasetto (Италия), газова рейка Valtek (Италия), компютър с инсталация AC (Полша)). Изчетох няколко мнения в други форуми, но много малко имаше и никой не се оплакваше. Въпросът ми е дали някой се докосвал до такъв ГИ и знае дали създава проблеми? Другото което ме притеснява е настройката. Дали ще могат да ми я настроят и къде да стане?
На другото което съм се спрял е Lovato Easy Fast Smart (всичко си е на Lovato), но нещо има доста проблеми с настройката и за това повече предпочитам Stag.
Колата все пак да кажа е Нисан Алмера Н16 2004г 1,5 98 к.с. макар, че тук едва ли някой ще е слагал на такава кола
Благодаря предварително!
Общо взето на това което съм се спрял е AC Stag-4 (изпарител Tomasetto (Италия), газова рейка Valtek (Италия), компютър с инсталация AC (Полша)). Изчетох няколко мнения в други форуми, но много малко имаше и никой не се оплакваше. Въпросът ми е дали някой се докосвал до такъв ГИ и знае дали създава проблеми? Другото което ме притеснява е настройката. Дали ще могат да ми я настроят и къде да стане?
На другото което съм се спрял е Lovato Easy Fast Smart (всичко си е на Lovato), но нещо има доста проблеми с настройката и за това повече предпочитам Stag.
Колата все пак да кажа е Нисан Алмера Н16 2004г 1,5 98 к.с. макар, че тук едва ли някой ще е слагал на такава кола
Благодаря предварително!