Здравейте,
ориентирал съм се към покупка на V40 2,0(не съм имал Волво до сега).Aко може да споделите мнения и насоки какво да гледам при оглед слаби места и т.н.
Колата ще минава около 250км извънградско и 50 градско седмчно.Изискванията ми са да има монтиран ГИ,клима,ако е комби е +,да е в що годе
прилично състояние.
Нещо такова:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?top...ink=4nzphm
Благодаря.
Щом е V, значи е комби.Много рядко може да срещнеш кола от серията без климатроник или климатик.Като за начало огледай предните дискове, тампона на мотора до ангренажния ремък, ако не е обслужвано си приготви 5 стотака,по таблото като дадеш на контакт трябва да ти светва лампичката за АБС и после да изгасва,след като запали не трябва да свети нищо по таблото освен долу в ляво една лампа с крушка, която гасне след като натиснеш педала на спирачката, огледай кабелите и свещите защото инжекциона е много придирчив към тях.Тази кола от обявата с така поставена бутилка е все едно че не е комби.Търси кола с тороидална бутилка или по-малка такава в едната част на багажника.
Като решиш да се пазариш - тапицерията на предните седалки е тръгнала, поправката струва 40-50 лева на седалка, няма го и преден ляв габарит в бронята. Бая пари ми се виждат за 16-годишна кола на близо триста хиляди километра. V40-ките нямат кой знае колко голям багажник и с тази газова реално остава доста малко място.
Трябва да се внимава и с моделът на газовата. Има едни заводски Vialle LPi, която ако е с проблем почва едно ходене по мъките и най-често сваляне и слагане на обикновен инжекцион. Да не говорим, че хората които го пипат тези газови, сe броят на пръстите на едната ръка и си знаят цената за обслужването им.