Волво Клуб - България

Full Version: Покупка на V40-препоръки,съвети и др.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте,
ориентирал съм се към покупка на V40 2,0(не съм имал Волво до сега).Aко може да споделите мнения и насоки какво да гледам при оглед слаби места и т.н.
Колата ще минава около 250км извънградско и 50 градско седмчно.Изискванията ми са да има монтиран ГИ,клима,ако е комби е +,да е в що годе
прилично състояние.
Нещо такова: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?top...ink=4nzphm
Благодаря.
Щом е V, значи е комби.Много рядко може да срещнеш кола от серията без климатроник или климатик.Като за начало огледай предните дискове, тампона на мотора до ангренажния ремък, ако не е обслужвано си приготви 5 стотака,по таблото като дадеш на контакт трябва да ти светва лампичката за АБС и после да изгасва,след като запали не трябва да свети нищо по таблото освен долу в ляво една лампа с крушка, която гасне след като натиснеш педала на спирачката, огледай кабелите и свещите защото инжекциона е много придирчив към тях.Тази кола от обявата с така поставена бутилка е все едно че не е комби.Търси кола с тороидална бутилка или по-малка такава в едната част на багажника.
Като решиш да се пазариш - тапицерията на предните седалки е тръгнала, поправката струва 40-50 лева на седалка, няма го и преден ляв габарит в бронята. Бая пари ми се виждат за 16-годишна кола на близо триста хиляди километра. V40-ките нямат кой знае колко голям багажник и с тази газова реално остава доста малко място.
Трябва да се внимава и с моделът на газовата. Има едни заводски Vialle LPi, която ако е с проблем почва едно ходене по мъките и най-често сваляне и слагане на обикновен инжекцион. Да не говорим, че хората които го пипат тези газови, сe броят на пръстите на едната ръка и си знаят цената за обслужването им.