Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с паленето!!!!!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Сутрин или когато е е престояла 3-4 часа имам следния проблем: трябва да завъртя ключа поне 3 пъти докато запали. Колата има ток ,мерих всичко възможно и е ОК, а и въртя яко без проблеми. Имам двама "майстори" в квартала..гледаха бензиновата помпата- чува се ,прави налягане в колектора.би трябвало да е ОК..после се замислихме за регулатора на налягане, да не се връща бензина обратно. Нещо го запушваха и било сухо,което означавало,че бензина уж си стоял горе ,а не се стичал- значи е наред и той!! В крайна сметка всичко работи ама колата не пали както трябва и не знаят какво й е???? Но пали трудно и се едно няма бензин и докато качи...и запали. Сега да почне едно по едно да сменям ще ми излезне доста скъпо, макар че имам големи намаления и в бош и в евро07. Не съм ходил в сервиза на форума защото ми е далече ,а нямам 2ра кола в момента. За мото пфое не си и мисля. Съвети????
хора никой ли няма да посъветва нещо??? поне кажете някой добър диагностик?
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=21&t=26108">viewtopic.php?f=21&t=26108</a><!-- l -->
Благодаря колега. Аз лично не мисля, че проблема ми е електрически обаче ще звънна да питам.
Възвратен клапан на бензиновата помпа. Целта му е да не пуска горивото наобратно. Когато колата стои бензиновата рейка
е пълна и под налягане и така трябва да остане до следващото палене. Този клапан като изпуска това налягане пада, бензина се
връща обратно и резултата е че трябва да въртиш няколко пъти докато помпата подкачи налягане и напълни рейката.

Тъй като твоя най-вероятно е интегриран вътре в помпата, можеш да си сложиш допълнителен след горивния филтър
Такива универсални клапани има в евро07, косер и сигурно в много други авточасти.
commodus Wrote:Сутрин или когато е е престояла 3-4 часа имам следния проблем: трябва да завъртя ключа поне 3 пъти докато запали. Колата има ток ,мерих всичко възможно и е ОК, а и въртя яко без проблеми. Имам двама "майстори" в квартала..гледаха бензиновата помпата- чува се ,прави налягане в колектора.би трябвало да е ОК..после се замислихме за регулатора на налягане, да не се връща бензина обратно. Нещо го запушваха и било сухо,което означавало,че бензина уж си стоял горе ,а не се стичал- значи е наред и той!! В крайна сметка всичко работи ама колата не пали както трябва и не знаят какво й е???? Но пали трудно и се едно няма бензин и докато качи...и запали. Сега да почне едно по едно да сменям ще ми излезне доста скъпо, макар че имам големи намаления и в бош и в евро07. Не съм ходил в сервиза на форума защото ми е далече ,а нямам 2ра кола в момента. За мото пфое не си и мисля. Съвети????
Здравей колега.
Първо ти трябва диагностика. После ще му мислим.
Иначе разсъждаване върху някакъв проблем някъде си...е леко "несериозно"...

Поздрави.