Волво Клуб - България

Full Version: кодове
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
днес отворих тая джаджа ми тя била много проста ве.не е контактувала добре.направих я и сега като я натисна светва диода а когато пусна бутона спира да свети.така ли трябва да бъде
днес отворих тая джаджа ми тя била много проста ве.не е контактувала добре.направих я и сега като я натисна светва диода а когато пусна бутона спира да свети.така ли трябва да бъде
да след няколко секунди трябва да продължи да мига . по броя на мигванията разбираш кода.
да след няколко секунди трябва да продължи да мига . по броя на мигванията разбираш кода.
tyny! Wrote:да след няколко секунди трябва да продължи да мига . по броя на мигванията разбираш кода.

и като разбереш кодда ,???? какво правиш?
tyny! Wrote:да след няколко секунди трябва да продължи да мига . по броя на мигванията разбираш кода.

и като разбереш кодда ,???? какво правиш?
terorist Wrote:
tyny! Wrote:да след няколко секунди трябва да продължи да мига . по броя на мигванията разбираш кода.

и като разбереш кодда ,???? какво правиш?
кода е ясен....става дума за пари....,но дали там е проблема?сменяш чарка....наи често ламбда///и проблема ......си остава.... Arrow
terorist Wrote:
tyny! Wrote:да след няколко секунди трябва да продължи да мига . по броя на мигванията разбираш кода.

и като разбереш кодда ,???? какво правиш?
кода е ясен....става дума за пари....,но дали там е проблема?сменяш чарка....наи често ламбда///и проблема ......си остава.... Arrow
Като разбереш кода проверяваш за добър контакт в куплунзите на съответния датчик, чистиш го ако е възможно, замерваш го с мултицет и сравняваш данните, вадиш клемата на акумулатора и след ден-два пак правиш диагностика за да видиш дали пак дава същата грешка. Ако я има пак значи датчика си работи коректно, но проблема си остава и го търсиш на друго място. Например ламбда сондата - може датчика да си работи прекрасно, но горивната смес да е бедна и пак диагностиката ще покаже ламбда... Естественно тогава не сменяш ламбдата, ами проверяваш откъде идва проблемната смес - някое уплътнение изпуска и оттам дърпа въздух, някоя маса се е окислила, температурен датчик лъже компа че сутрин колата си е загрява преди още да си запалил и ...
Като разбереш кода проверяваш за добър контакт в куплунзите на съответния датчик, чистиш го ако е възможно, замерваш го с мултицет и сравняваш данните, вадиш клемата на акумулатора и след ден-два пак правиш диагностика за да видиш дали пак дава същата грешка. Ако я има пак значи датчика си работи коректно, но проблема си остава и го търсиш на друго място. Например ламбда сондата - може датчика да си работи прекрасно, но горивната смес да е бедна и пак диагностиката ще покаже ламбда... Естественно тогава не сменяш ламбдата, ами проверяваш откъде идва проблемната смес - някое уплътнение изпуска и оттам дърпа въздух, някоя маса се е окислила, температурен датчик лъже компа че сутрин колата си е загрява преди още да си запалил и ...
Pages: 1 2