12-11-2013, 07:40 PM
Здравейте Колеги,
Предстои да направя оглед на Волво В50 в град София (нямам преки наблюдения за колите Волво, харесват ми на външен вид ). Колата е с бензинов двигател 1.8 125 к.с. Съгласно обявата е от 2005г, внос от Швейцария, с ръчна скоростна кутия. В форума намерих информация за дизеловите двигатели, но за бензиновите е много оскъдна. Преди тази съм ходил на оглед на още 2, които обаче бяха 2.0 дизелови и поради една или друга причина не ми харесаха, освен динамика им (според мен основна разлика е от турбото). До момента съм карал само бензинови коли и някак си с идята за газифициране, може би везните клонят отново към бензинова. Тъй-като не познавам автомобилите Волво, в частност В50 (надявам се не за дълго ) в мен възникват следни въпроси:
1. Възможна ли е газификацията? В форума намерих информация, че труден за газификация е само двигателя на Мицубиши GDI, но незнам дали се монтира при В50.
2. Как стой въпроса с ръждата? Все пак колата е внос от Швецария и се предполага че е карана в по-агресивна среда.
3. Какво друго е необходимо да знам за слабите страни на този автомобил? Прочетох че се заключвал волана, след което е необходимо да се смени модула на ключа. Това чест дефект ли е или по скоро изключение? Друг проблем за който прочетох е тампон на двигателя. Какво друго ...?
4. Къде в София да я закарам за преглед и скрити дефекти? Само Мотопфое-Люлин или има и други места?
5. Възможно ли е да се познаят истинските километри? !
6. Трябва ли да се отбягват автоматиците? Аз лично предпочитам ръчните скорости, за разлика от жена ми !
Благодатя предварително на отзовалите се колеги.
П.С. Надявам се да съм уцелил мястото на темата, ако не моля модераторите да ме извинят.
Предстои да направя оглед на Волво В50 в град София (нямам преки наблюдения за колите Волво, харесват ми на външен вид ). Колата е с бензинов двигател 1.8 125 к.с. Съгласно обявата е от 2005г, внос от Швейцария, с ръчна скоростна кутия. В форума намерих информация за дизеловите двигатели, но за бензиновите е много оскъдна. Преди тази съм ходил на оглед на още 2, които обаче бяха 2.0 дизелови и поради една или друга причина не ми харесаха, освен динамика им (според мен основна разлика е от турбото). До момента съм карал само бензинови коли и някак си с идята за газифициране, може би везните клонят отново към бензинова. Тъй-като не познавам автомобилите Волво, в частност В50 (надявам се не за дълго ) в мен възникват следни въпроси:
1. Възможна ли е газификацията? В форума намерих информация, че труден за газификация е само двигателя на Мицубиши GDI, но незнам дали се монтира при В50.
2. Как стой въпроса с ръждата? Все пак колата е внос от Швецария и се предполага че е карана в по-агресивна среда.
3. Какво друго е необходимо да знам за слабите страни на този автомобил? Прочетох че се заключвал волана, след което е необходимо да се смени модула на ключа. Това чест дефект ли е или по скоро изключение? Друг проблем за който прочетох е тампон на двигателя. Какво друго ...?
4. Къде в София да я закарам за преглед и скрити дефекти? Само Мотопфое-Люлин или има и други места?
5. Възможно ли е да се познаят истинските километри? !
6. Трябва ли да се отбягват автоматиците? Аз лично предпочитам ръчните скорости, за разлика от жена ми !
Благодатя предварително на отзовалите се колеги.
П.С. Надявам се да съм уцелил мястото на темата, ако не моля модераторите да ме извинят.