Волво Клуб - България

Full Version: V50 - предстои покупка
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте Колеги,

Предстои да направя оглед на Волво В50 в град София (нямам преки наблюдения за колите Волво, харесват ми на външен вид Big Grin). Колата е с бензинов двигател 1.8 125 к.с. Съгласно обявата е от 2005г, внос от Швейцария, с ръчна скоростна кутия. В форума намерих информация за дизеловите двигатели, но за бензиновите е много оскъдна. Преди тази съм ходил на оглед на още 2, които обаче бяха 2.0 дизелови и поради една или друга причина не ми харесаха, освен динамика им (според мен основна разлика е от турбото). До момента съм карал само бензинови коли и някак си с идята за газифициране, може би везните клонят отново към бензинова. Тъй-като не познавам автомобилите Волво, в частност В50 (надявам се не за дълго Big Grin ) в мен възникват следни въпроси:

1. Възможна ли е газификацията? В форума намерих информация, че труден за газификация е само двигателя на Мицубиши GDI, но незнам дали се монтира при В50.
2. Как стой въпроса с ръждата? Все пак колата е внос от Швецария и се предполага че е карана в по-агресивна среда.
3. Какво друго е необходимо да знам за слабите страни на този автомобил? Прочетох че се заключвал волана, след което е необходимо да се смени модула на ключа. Това чест дефект ли е или по скоро изключение? Друг проблем за който прочетох е тампон на двигателя. Какво друго ...?
4. Къде в София да я закарам за преглед и скрити дефекти? Само Мотопфое-Люлин или има и други места?
5. Възможно ли е да се познаят истинските километри? Smile!
6. Трябва ли да се отбягват автоматиците? Smile Аз лично предпочитам ръчните скорости, за разлика от жена ми Big Grin !

Благодатя предварително на отзовалите се колеги.
П.С. Надявам се да съм уцелил мястото на темата, ако не моля модераторите да ме извинят.
Здравей и добре дошъл!

Аз карах 1.8 бензин само че S40 2005, преди около 4 години! Бензиновия двигател е добър, дори доста. Може би е малко по-шумен защото е с верига, но това е добре, не се разправяш със смяна на ремъци.

Волово раждясало няма да видиш и на 25 години това не Опел или Фолксваген! Тези неща за заключване на волана, които си ги чел са от сорта, ама дали или при мен ще се случи, ама няма ли? Съветвам те да четеш по- малко такива неща!

За километрите е възможно ако се провери в системата на Волво, стига имат достъп до тази информация в МП ще ти кажат колко са реалните километри, но ако колата идва от Швейцария, то би трябвало да е обслужвана добре. Също така цената и трябва да е по-височка, предвид това, че колите им там са доста скъпи!

Поздрави
Здравей.
Както е казал колегата JMI проблем с ражда няма да имаш освен, ако не е правено и не са смъкнали оригиналното покритието на ламарината.
За километрите могат да разберат в Мото-Пфое единствено по последното посещаване в оторизиран сервиз на марката на колко километра е била тогава
Благодаря за бързите отговори!
Между другото се обадих и в Мотопфое в Люлин, откъдето като разбраха за кой модел разпитвам приемчика замръзна за секунда по телефона Smile! На последващия ми въпрос защо така е постъл спомена, че са склонни към виско разход на масло (1.8 бензин). В последствие направих проучване в чужденстранни форуми и наистиа има регистрирани таквиа случай с разход около 1,5л/1000км Confusedhock: и то за гаранционни коли Sad! Колега JMI, вие като сте карали такъв автобобил правило ли ви е впечетление разхода на масло?
Все пак ще отида да я видя въпросната кола и ще преценя дали я водя на сервиз за оглед.
feron Wrote:Благодаря за бързите отговори!
Между другото се обадих и в Мотопфое в Люлин, откъдето като разбраха за кой модел разпитвам приемчика замръзна за секунда по телефона Smile! На последващия ми въпрос защо така е постъл спомена, че са склонни към виско разход на масло (1.8 бензин). В последствие направих проучване в чужденстранни форуми и наистиа има регистрирани таквиа случай с разход около 1,5л/1000км Confusedhock: и то за гаранционни коли Sad! Колега JMI, вие като сте карали такъв автобобил правило ли ви е впечетление разхода на масло?
Все пак ще отида да я видя въпросната кола и ще преценя дали я водя на сервиз за оглед.


Никога не съм имал проблем с маслото! Много зависи от нячина на каране, нали знаеш, че ако се кара постоянно като за последно е нормално да започне да гори масло, то и много други неща могат да се случат!
Според мен не се стягай толкова, повечето неща са митове, които ги разправят! Smile
Виж колата и ако е в добро състояние, разбира се след като си минал и през МП, я взимай, няма да съжаляваш!
Бензинови 50-ки не се намират много, защото са с добри мотори и хората си ги карат.За маслото 1.5/1000 км е прекалено, но не вярвам.Този човек от МП се е поизхвърлил.Двигателя може да се газифицира, купето е на Форд.
ico_kosara007 Wrote:Бензинови 50-ки не се намират много, защото са с добри мотори и хората си ги карат.За маслото 1.5/1000 км е прекалено, но не вярвам.Този човек от МП се е поизхвърлил.Двигателя може да се газифицира, купето е на Форд.

Ице,

шасито е от Форд фокус, но подобрено от Волво, а купето си е на Волво и е милион пъти по-добре направено от Форд, а изглежда милиард пъти по- качествено и луксозно! Smile