Волво Клуб - България

Full Version: За колко време ви загрява колата?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
А как разбирате дали имате печка ? Smile При мен на ХС70-то дори няма уред, който ми показва как се движа с температурата.. Sad
За отоплението на седалките - на Волвото си имам фабрични, но на старата кола си бях поръчал китайски от еВау за около 70$ с безплатен шипинг до България. ДОйдоха светкавично бързо за около две седмици. Точно миналата година по това време бях в процес на монтиране. Самият процес на Дискавъри беше доста тегав, но се справих сам. Впечатлението от тези нагреватели ми е много добро. Бях си поръчал модел с 10 степени, най-интересното беше, че дори тези китайски измишльотини не загряваха, ако няма човек. Като има човек обаче загряваха сигурно една идея по-бързо от на Волвото и на 5тата минута го намалявах, че не се издъжаше. Smile Инсталацията също не беше кой знае колко сложна и дори нея успя да вържа сам. Smile
boje Wrote:А как разбирате дали имате печка ? Smile При мен на ХС70-то дори няма уред, който ми показва как се движа с температурата.. Sad
За отоплението на седалките - на Волвото си имам фабрични, но на старата кола си бях поръчал китайски от еВау за около 70$ с безплатен шипинг до България. ДОйдоха светкавично бързо за около две седмици. Точно миналата година по това време бях в процес на монтиране. Самият процес на Дискавъри беше доста тегав, но се справих сам. Впечатлението от тези нагреватели ми е много добро. Бях си поръчал модел с 10 степени, най-интересното беше, че дори тези китайски измишльотини не загряваха, ако няма човек. Като има човек обаче загряваха сигурно една идея по-бързо от на Волвото и на 5тата минута го намалявах, че не се издъжаше. Smile Инсталацията също не беше кой знае колко сложна и дори нея успя да вържа сам. Smile
По пушеците при запалване зимата :mrgreen:
Зад левия или десния фар, не знам при кой модел къде ги слагат точно. Обикновено има табелка на съответния ботуш, в двигателяние отсек ... а най-лесно е с VIDA Wink

За седалките - аз лично не съм фен на високата температура и бързото загравяне, имам чувството за изгаряне по задните части :lol: На ХС90 е силен подгревът, дори съм го намалил една степен надолу и дори тогава го включвам само на LOW. Аз лично ти препоръчвам да не ги "надуваш" много, за да не четеш темите за ремонт на подгрев Wink

А сега за загравянето на колата (да подразня малко :mrgreen: ) - вчера я наблюдавах, -6 сутринта, запалих я без да включвам печката предварително, поработи на място около 1 минута (колкото да изчистя предното стъкло) и температурата на водата достигна 30 градуса. След това тръгнах и след още 4-5 минути кротко каране (до около 2000 оборота) и приблизително 3 км, водата достигна 80 градуса Smile
Определено загравя бързо, но предпочитам да пускам печката предварително, т.к. ми спестява чистене на стъкла, студеният старт и т.н.
Огледах добре, но никъде в моторния кош няма следи от печка.. Или поне не различими за мен. Smile А каква е идеята на волвата около 2009 г. да няма никакъв уред, който да показва температурата на двигателя? Smile А за отоплението аз също не прекалявам с него - дори бях чул, че за мъжката част и за някои характерни наши белези не било особено полезно. Big Grin
Carburettor Wrote:
stefi_pavlov Wrote:пускам я и 20 мин да стои пусната си е студена докато не седнеш на нея.

Подгряването на седалките ползва "гъзния" датчик за коланите и въздушните възглавници. Ако не отчете някакво тегло, не работи. Като си сложа раницата с лаптопа на седалката до мен (тежка е доста), писка зумера за колана - а седалката се загрява (ако е включена). Като хвърля лаптопа на задната седалка, седалката изстива. Факт.
btw ... относно подгрева на седалките - работи без да седи никой Wink
Днес случайно го установих - на пасажерската седалка го бях забравил включен и синът ми каза, че е включен. Аз убедително отговорих, че няма човек и нищо не работи, но той "Тате, седалката е топла." ... при което проверих и беше загряла.
Така че си работи без тежест ... не е толкова умна :lol:
Всичко има значение. Вие чистите стъкла по 10 минути, след това броите километри градско. На 24 декември запалих при минус пет. Тръгнах веднага, градското е около 2 км, стрелката не беше мръднала. По пътя стана минус седем, двигателят загря чак на десетия километър, а колата на петнайстия. На 25.12. в Пловдив запалих при -1. Докато се измъкна от града, беше стоплила.
Dodo 155 Wrote:
Carburettor Wrote:
stefi_pavlov Wrote:пускам я и 20 мин да стои пусната си е студена докато не седнеш на нея.

Подгряването на седалките ползва "гъзния" датчик за коланите и въздушните възглавници. Ако не отчете някакво тегло, не работи. Като си сложа раницата с лаптопа на седалката до мен (тежка е доста), писка зумера за колана - а седалката се загрява (ако е включена). Като хвърля лаптопа на задната седалка, седалката изстива. Факт.
btw ... относно подгрева на седалките - работи без да седи никой Wink
Днес случайно го установих - на пасажерската седалка го бях забравил включен и синът ми каза, че е включен. Аз убедително отговорих, че няма човек и нищо не работи, но той "Тате, седалката е топла." ... при което проверих и беше загряла.
Така че си работи без тежест ... не е толкова умна :lol:

Колега при теб подгрева на седалките най-вероятно е изключение от правилото(или ти си го "хакнал" някак си) Wink
И аз като колегите трябва да се паркирам в/у седалката та да се включи.

П.П. Сподели как се хаква Smile
Аз лично нищо не съм правил ... съвсем случайно разбрах (от сина ми), че работи подгревът без да има човек на седалката.
Утре ще пробвам за шофьорската и за пасажерската, но определено отоплението на седалката беше затоплила кожата, а не духалката от парното Wink
Ще пиша утре след теста, че сега съм на 2 ракии вече и може да ме хакнат милиционерите, докато се ровча в колата :mrgreen:
Влади, и аз съм на няколко ракии но да призная и моя подгрев работи без да има дупе отгоре, даже като ходя да взимам жената от метрото включвам предварително подгрева да и затопли седалката :mrgreen:
Да се включа и аз по темата:
-термостата има живот и не случайно за Т6 пише да се подменя със смяната на андренажния ремък - стойност му е около 40-50лв. При мен в МП като си купувах колата сменяха ремъка, но не спазиха инструкциите и не смениха термостата, след 15 000км се наложи неговата смяна - голямо разглобяване - 2.2 часа труд - около 200лв. за смяна на нещо което струва 40-50лв. Явно този дето е писал инструкциите е имал нещо предвид. След смяната колата загрява доста бързо. При мен за да сменя термостата - беше излязла грешка - некоректно работещ термостат - от там се шашкаше автомата - като не е загряла не дава включване на локъп-а и държи налягането ниско и като смених термостата всичко си дойде на мястото.
-подгряването при мен без дупе не работи
-момчета пазете топките - честото ползване на отоплението да не доведе до други проблеми - чел съм за това поне две статии
Nicky Wrote:Да се включа и аз по темата:
-термостата има живот и не случайно за Т6 пише да се подменя със смяната на андренажния ремък - стойност му е около 40-50лв. При мен в МП като си купувах колата сменяха ремъка, но не спазиха инструкциите и не смениха термостата, след 15 000км се наложи неговата смяна - голямо разглобяване - 2.2 часа труд - около 200лв. за смяна на нещо което струва 40-50лв. Явно този дето е писал инструкциите е имал нещо предвид. След смяната колата загрява доста бързо. При мен за да сменя термостата - беше излязла грешка - некоректно работещ термостат - от там се шашкаше автомата - като не е загряла не дава включване на локъп-а и държи налягането ниско и като смених термостата всичко си дойде на мястото.
-подгряването при мен без дупе не работи
-момчета пазете топките - честото ползване на отоплението да не доведе до други проблеми - чел съм за това поне две статии
Ники, мъжете само на 1-ва степен :mrgreen:
Това с термостата е като онази работи, дето един си сменил само накладките от едната страна, защото само те задирали ... а след 2 седмици и от другата :lol:
Винаги при смяна на съединител съм сменял всичко пълен комплект - минава се с едно разглобяване.
Същото важи и за ангренаж - ролки, ремъци, помпи.
Сега слизам към колата и ще пиша какво се случва - иска ли дупе или не :mrgreen:
Pages: 1 2 3