Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с тоците
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Колеги искам да попитам дали някой е имал като моят проблем и дали някои знае някакво решение ??? Проблемът ми е : Когато е запалена колата и са пуснати фаровете и СД-то от време на време СД-то му спира тока и пак идва , а когато пусна мигач или "натисна" стоповете съвсем леко свети лампата на акумулатора . А когато и фаровете и СД-то и мигачите и Халогените пусна тогава тотално се губи тока на колата и всичко спира за 10 сек. и пак идва ... Ако някой знае от какво може да е проблема , да пише ще съм много благодерен Smile Поздрави и весели празници Smile
Провери масата от акумулатора до скоростната кутия и клемите също.
Мисля че тнова ти е проблема.Успех Wink
Провери и кабелите към алтернатора.Преди време и аз имах същият проблем.Беше се разхлабила гайката която държи кабелът към алтернатора.Поздрави
Мерси колеги утре ще е проверя Smile Весела коледа !! Smile
vil4an76 Wrote:Провери и кабелите към алтернатора.Преди време и аз имах същият проблем.Беше се разхлабила гайката която държи кабелът към алтернатора.Поздрави

Нямаше да зарежда а не да губи токовете .
От инфото колегата не се оплаква от такъв проблем.
на дъртата кола ,,четките са изкопали колекторните писти -сменят се колектора на динамото ,,заедно с четките,за по сигурен ремонт и лагера към шайбата -задния не се разбива практически Big Grin
аз съм пускал (не аз де) целия ротор на струг да се премахне изкопания канал.Беше части от милиметъра и с нов регулатор мултицета заспа на 14,5 волта.
xPLOID Wrote:аз съм пускал (не аз де) целия ротор на струг да се премахне изкопания канал.Беше части от милиметъра и с нов регулатор мултицета заспа на 14,5 волта.


често се изкопава до изолатора ,,тогава и на щтрайхмус да го пуснеш ,,няма къде да контактува четката ! сменя се колекторчето .