Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с ХС60
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте и Весела коледа!
Имам проблем с автомобила. Днес на таблото се появи надпис който неразбирам (несамо защото е на немски) и картинка: Motorsystem Wart. erforderl.[attachment=34587]
Преди седмица смених масло и филтри в МП Плевен, изминал съм неповече от 400км.
Притесняваме и това, че нивото на маслото е над MAX. [attachment=34586]
Дали е от това че е високо нивото на маслото или е нещо друго и какво е ако е друго?
Притеснява ме и друго, по каталог двигателя побира 5,9 л. масло, а по фактура 6,5л. Двигателя е D5 205кс.
Диагностика! Мисля че 5,9 го дават на средното ниво, сигурно са сипали още 300-400мл да е на макс и са го писали направо 6,5 Wink На служебния ми Мерцедес GL го дават 12 по каталог но му сипваме винаги 13 за да е на максимума на щеката. Трябва да се прочете грешката, иначе за мото-пфое незнам що за стока са там, аз преди 2 години вкарах GL-а в Балкан стар за масло и излезнах с неработещ дистроник, но обърнах внимание на другия ден чак, закарах го отново и се оказа че е така случайно му е заминал лазера(окото) в емблемата и срещу скромните 7500лв щяло да проработи Confusedhock: , бях полудял, тръгнах си и след два часа ми звъни приемчика и ми предлага оферта за 2500лв но нали "под масата", дано при теб не е нещо подобно, поздрави
"Eingine system service required" - това значи, че има някаква драма с мотора и ЕКУ-то се "шашка".
Това съобщение след смяна на маслото ли се е появило ... няколко дни или км?
Къде сменя маслото - в оторизиран сервиз на ВОЛВО или на друго място?
След смяна има процедура:
1. Сипва се новото масло, не повече от 3/4 (делението на щеката).
2. Нулира се сервизният интервал.
3. Задава се ниво на маслото.
Това се налага, защото ЕКУ-то следи нивото на маслото и ако е повече, изписва грешка.
Принципно при това положение не влиза в сервизен режим и колата си върви нормално.
Контролът на нивото е направен заради регенерацията на DPF-a - когато се прекъсва е възможно да вкара нафта в маслоти и вдига нивото ... затова ЕКУ-то се "шашка".
Сложи колата на равен терен, изчаках 5-10 мин. и измери маслото. Ако е над "max" ще трябва да се изтегли малко и после да се изтрие грешката, като паралелно се зададе ново ниво.
Минах през този "проблем", затова съм наясно Smile
От София ли си?
Извинявай, но късно видях, че си написал къде е сменяно маслото и къде е нивото ... това е "проблемът" Wink
Трябва да се изтегли малко от маслото, т.е. да падне под "max" - на 3/4 м/у деленията и да се изтрие грешката ... върни се в сервиза и да си почистят лайната :lol:
Но тъй като са почивни дни ще те успокоя - няма да се случи нищо лошо по колата за няколко дни, така че си празнувай спокойно ... но в първия работен ден отиди в МП - Плевен, кажи им, че са срам за марката и сервиза, а после да си оправят грешката Wink
Днес ходих в МП Плевен. Изтеглиха малко масло, изчистиха грешката и....готово. Весели празници!
Не мога да повярвам, че в официален сервиз могат да направят точно такава ламерска простотия...
И то при сменяване на масло. Та това са едни от "най-простите" процедури...
Цъ цъ, думи нямам просто...
Yankov Wrote:Не мога да повярвам, че в официален сервиз могат да направят точно такава ламерска простотия...
И то при сменяване на масло. Та това са едни от "най-простите" процедури...
Цъ цъ, думи нямам просто...
Яворчо, остави, че са се насрали, ама не са я закачили на "зарчето", за да видят нивото и да я настроят Wink
Това, че са сбъркали и сложили 200-300 грама повече е нормално - хора са, всеки прави грешка ... ама после да не я закачиш и да я провериш - това е мърлява работа! Имаше някъде в нета писано, че след доста процедури в сервиз на ВОЛВО, последната стъпка преди издаване на клиента е "Закачете колата на диагностичната апаратура и след като се убедите, че всичко е наред, може да пристъпите към издаването на автомобила." :!:
Преди време имаше и друг колега, който беше ходил в МП Плевен и беше останал "доволен" :mrgreen:
Аз лично бих посъветвал колегите от Плевен, с гаранционни коли, да си правят разходка до МП София при обслужване - определено няма да сбъркат.
Ще съчетаят сервиза с малко шопинг или кино, т.к. от МП София се взима метрото и се отива до почти всички молове с него ... кеф ти Стамболийски, кеф ти Цариградско ... а с прикачване до Парадайс и Хемус Wink
Ей, как само организирах програмата, а? От МП София трябва да ми пускат комисионна :mrgreen:
btw ... това важи и за колегите от Пловдив, че и там са едни "майстори" :lol:

п.с. Навремето ходих до Серес за сервизно и гаранционно обслужване на Алфа-та, т.к. "Ауто Италия" са пословични със своята некадърност, немърливост и т.н. Wink Може да пием кафе тези дни, ако си свободен, за да ти разкажа те колко са зле - може би най-лошият сервиз в БГ ... по продажбите ще ги познаете :lol:
Dodo 155 Wrote:
Yankov Wrote:Не мога да повярвам, че в официален сервиз могат да направят точно такава ламерска простотия...
И то при сменяване на масло. Та това са едни от "най-простите" процедури...
Цъ цъ, думи нямам просто...
Яворчо, остави, че са се насрали, ама не са я закачили на "зарчето", за да видят нивото и да я настроят Wink
Това, че са сбъркали и сложили 200-300 грама повече е нормално - хора са, всеки прави грешка ... ама после да не я закачиш и да я провериш - това е мърлява работа! Имаше някъде в нета писано, че след доста процедури в сервиз на ВОЛВО, последната стъпка преди издаване на клиента е "Закачете колата на диагностичната апаратура и след като се убедите, че всичко е наред, може да пристъпите към издаването на автомобила." :!:
Преди време имаше и друг колега, който беше ходил в МП Плевен и беше останал "доволен" :mrgreen:
Аз лично бих посъветвал колегите от Плевен, с гаранционни коли, да си правят разходка до МП София при обслужване - определено няма да сбъркат.
Ще съчетаят сервиза с малко шопинг или кино, т.к. от МП София се взима метрото и се отива до почти всички молове с него ... кеф ти Стамболийски, кеф ти Цариградско ... а с прикачване до Парадайс и Хемус Wink
Ей, как само организирах програмата, а? От МП София трябва да ми пускат комисионна :mrgreen:
btw ... това важи и за колегите от Пловдив, че и там са едни "майстори" :lol:

п.с. Навремето ходих до Серес за сервизно и гаранционно обслужване на Алфа-та, т.к. "Ауто Италия" са пословични със своята некадърност, немърливост и т.н. Wink Може да пием кафе тези дни, ако си свободен, за да ти разкажа те колко са зле - може би най-лошият сервиз в БГ ... по продажбите ще ги познаете :lol:
Ама как няма да я закачат преди да я "издадат" на клиента???
Нали отговорности носят, гаранции, имидж...
Поредната "случка", която ме убеждава, че в БГ има бизнес, който се крепи на късмет. И по-точно на това, че все още не са си намерили майстора, който да ги "поопари", да ги "разходи" до съда, да напише един хубав мейл на шведите...за да почнат да работят както трябва.
Някой сигурно ще се намеси и ще каже, че в БГ механиците не вземат високи заплати, и затова качеството е такова. Но това е големия проблем - вместо ние като нация, нуждаеща се от добро впечатление пред другите страни в тези трудни времена, когато всеки един клиент е скъпоценен, да работим на принципа "аз ще работя и ще се раздавам повече, за да ми дадат повече"...на 95% се вижда точно обратното - "за толко пари - толко от мене".
Ех, кога ли ще погледнем на света с правилния поглед...

Относно кафенцето - с удоволствие! Ще се чуем, за да се разберем ;-)
Поздрави!
Smile
Dodo 155 Wrote:п.с. Навремето ходих до Серес за сервизно и гаранционно обслужване на Алфа-та, т.к. "Ауто Италия" са пословични със своята некадърност, немърливост и т.н. Wink Може да пием кафе тези дни, ако си свободен, за да ти разкажа те колко са зле - може би най-лошият сервиз в БГ ... по продажбите ще ги познаете :lol:
СПАМ!
Колега, ако обслужването в сервиза се познаваше по продажбите на дадена марка, тогава какво ли ще е обслужването в Субару, които са продали 5(пет) нови автомобила в България през 2013 :lol: :oops:
Живи да ги ожалиш собствениците на Субару :mrgreen:
Pages: 1 2 3