12-28-2013, 02:15 PM
Здравейте,
Преди 5-6 месеца станах собственик на волво S40 1.8 '97.
От както имам автомобила съм сменил двигателно масло, маслен, горивен, въздушен филтър, свещи и съм сложил газов инжекцион.
Предстои поддръжка на двигателя (отложих я понеже според записките на предишния собственик имаше около 10-15хил. км , а и естествено това, че нямах финансова възможност да си го позволя)
Основният проблем поради който отварям тази тема е именно този, че забелязвам загуба на двигателно масло и това което съм прочел из форума е именно това, че на тези модели най-често това се дължи на картерната вентилация.
С колата съм минал не повече от 5 хил километра след смяната на маслото като около 3000 са от пребиранията ми до и от Шумен.
Които са около 400км в едната посока. Спад в нивото на двигателното масло забелязвам предимно и само след именно тези пътувания.
В момента колата е на минимума като се има предвид, че освен 5те литра наляти при смяната долях 1 литър сега покрай коледа (от същото масло).
Докато я ползвам в София нивото не помръдва което ме кара да си мисля, че пради проблеми именно с картерната вентилация което се забелязва при висока скорост.
Следващо нещо което съм запланувал е окачването, забелязвам, че всички други S40 които видя са една идея по високи, но това не е нещото което ме тревои в момента.
Благодаря преварително на всички за мненията и предложенията за решението на тези проблеми.
Преди 5-6 месеца станах собственик на волво S40 1.8 '97.
От както имам автомобила съм сменил двигателно масло, маслен, горивен, въздушен филтър, свещи и съм сложил газов инжекцион.
Предстои поддръжка на двигателя (отложих я понеже според записките на предишния собственик имаше около 10-15хил. км , а и естествено това, че нямах финансова възможност да си го позволя)
Основният проблем поради който отварям тази тема е именно този, че забелязвам загуба на двигателно масло и това което съм прочел из форума е именно това, че на тези модели най-често това се дължи на картерната вентилация.
С колата съм минал не повече от 5 хил километра след смяната на маслото като около 3000 са от пребиранията ми до и от Шумен.
Които са около 400км в едната посока. Спад в нивото на двигателното масло забелязвам предимно и само след именно тези пътувания.
В момента колата е на минимума като се има предвид, че освен 5те литра наляти при смяната долях 1 литър сега покрай коледа (от същото масло).
Докато я ползвам в София нивото не помръдва което ме кара да си мисля, че пради проблеми именно с картерната вентилация което се забелязва при висока скорост.
Следващо нещо което съм запланувал е окачването, забелязвам, че всички други S40 които видя са една идея по високи, но това не е нещото което ме тревои в момента.
Благодаря преварително на всички за мненията и предложенията за решението на тези проблеми.