Волво Клуб - България

Full Version: ОБРАТЕН ТОК ПРИ ВОЛВО В40 1998г.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте искам да ви споделя проблема си .Работя и живея в Италиа за нова година се прибрах с колата си волво в40 тд 1998г. Карам я от 7 месеца и съм много доволен но когато се прибрах ми падна акумолатора от студовете в БГ явно е бил на финиш. Подадохме му ток с кабели не се получи после купих акумолатор и заочна да върти но не светеше лампата за подгряващите свещи и не запали.Извиках майстор и той ми пусна кабел за принудително запалване към релето на свещите и колата запали но беше пълна трагедия.Неработеха маса неща и двигателя ручеше като трактор булгар.Намерихме всички изгорели бушони и нештата се пооправиха остана само да не работят оборотомера подгревателните свешти и мотора работеше със този гаден шум.Това се слу4и на 30.12 2013. а на 03.01.2014 ми беше ферибота за Италиа от Игуменица и трябваше да се прибирам.Тръгнах на риск с колата работеща като трактор с намалена мошност.Прибрах се някак дори и разхода не беше се увеличил .В един момент колата се оправи както си карах след 3 дни но само за няколко мин ути.Оказа се че не работи вакум регулатора които подава към турбото ,намерих от една морга друг сложих го но няма резултат .Тук ако я закарам на сервиз ще ми вземат толкова че да си купя нова кола
АКО НЯКОЙ Е ИМАЛ СЪЩИЯ ПРОБЛЕМ МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ
Много и странни проблеми имаш колега ! Да не би да сте объркали полюсите като сте подавали ток ? След като сте я запалили с другия акумулатор мерихте ли напрежението което отдава алтернатора ? Успех с решаването на проблемите !
Mihov Wrote:Много и странни проблеми имаш колега ! Да не би да сте объркали полюсите като сте подавали ток ? След като сте я запалили с другия акумулатор мерихте ли напрежението което отдава алтернатора ? Успех с решаването на проблемите !


След като прочетох това:
kokotaxi33 Wrote:Намерихме всички изгорели бушони...
И на мен ми прилича да са обърнали поляритета на акумолатора който са свързвали...
АМИ МОЖЕ И ТАКА ДА Е СТАНАЛО НО СЕГА НАЙ ВАЖНОТО Е ДА НАКАРАМ ТОЯ ВАКУМ ДА ЗАРАБОТИ ЗА ДА МОЖЕ ДА СИ ВЪРНЕ СТАРАТА РАБОТА ДВИГАТЕЛЯ ИНАЧЕ НЕ СПИРАМ ДА КАРАМ ВЪРВИ НО Е СПЪНАТА И ТРОПА ЯКО
"върви,но е спъната" не звучи фрапантно,но "тропа яко" никак не е на добре.Закачи я на диагностика,най-вероятно ще даде грешка за авансатор-клапана,но защо и какво го е причинило - ако наистина сте обърнали полюсите.Не можеш ли да си спомниш случвало ли се е такова нещо,едва ли не е останало незабелязано.
МИ АЗ БЯХ ВЪТРЕ В КОЛАТА И НЕ ВИДЯХ ТОЧНО КАКВО СЕ СЕ СЛУЧИЛО НО ЯВНО Е ТОВА А ЗА ДИАГНОСТИКА ТУК В ИТАЛИЯ НЕЗНАМ КЪДЕ ДА ИДА А И РЕЖАТ ГЛАВИТЕ ОТ КРЪСТА ПРОСТО СЕ НАДЯВАМ НА НЯКОЙ ДА СЕ Е СЛУЧВАЛО И ДА МИ КАЖЕ КАКВО ДА ПРАВЯ ИНАЧЕ АКО БЯХ В БГ НЯМАШЕ НИКОЙ ДА ПИТАМ НАПРАВО Я ЗАКАРВАЖ НЯКЪДЕ НА СЕРВИЗ
kokotaxi33 Wrote:МИ АЗ БЯХ ВЪТРЕ В КОЛАТА И НЕ ВИДЯХ ТОЧНО КАКВО СЕ СЕ СЛУЧИЛО НО ЯВНО Е ТОВА А ЗА ДИАГНОСТИКА ТУК В ИТАЛИЯ НЕЗНАМ КЪДЕ ДА ИДА А И РЕЖАТ ГЛАВИТЕ ОТ КРЪСТА ПРОСТО СЕ НАДЯВАМ НА НЯКОЙ ДА СЕ Е СЛУЧВАЛО И ДА МИ КАЖЕ КАКВО ДА ПРАВЯ ИНАЧЕ АКО БЯХ В БГ НЯМАШЕ НИКОЙ ДА ПИТАМ НАПРАВО Я ЗАКАРВАЖ НЯКЪДЕ НА СЕРВИЗ

Писането само с главни букви обикновенно се възприема като викане. Моля съобразявайте се с правилата на форума!
kokotaxi33 Wrote:МИ АЗ БЯХ ВЪТРЕ В КОЛАТА И НЕ ВИДЯХ ТОЧНО КАКВО СЕ СЕ СЛУЧИЛО НО ЯВНО Е ТОВА А ЗА ДИАГНОСТИКА ТУК В ИТАЛИЯ НЕЗНАМ КЪДЕ ДА ИДА А И РЕЖАТ ГЛАВИТЕ ОТ КРЪСТА ПРОСТО СЕ НАДЯВАМ НА НЯКОЙ ДА СЕ Е СЛУЧВАЛО И ДА МИ КАЖЕ КАКВО ДА ПРАВЯ ИНАЧЕ АКО БЯХ В БГ НЯМАШЕ НИКОЙ ДА ПИТАМ НАПРАВО Я ЗАКАРВАЖ НЯКЪДЕ НА СЕРВИЗ

Ами същото трябва да направиш и в Италия - закарай я в сервиз за да не направите някоя по-голяма беля !