Волво Клуб - България

Full Version: Coulant Low / и пушек от печката
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
за момента долях 1 литър g12 ( надявам се да няма конфликт , ако другата течност е била заводска g11 ) .
след няколко проби на палене и загряване се наложи да изтегля от сместа около 400 грама за да мине в нормите между мин. и макс.

измерих моментното състояние с един уред и сега показва смес замръзваща при под - 38 .

след малко , като поистине ще проверя , дали нивото е паднало пак или вече е ок. какпа по земята в момента няма.

пробвах и дали колата загрява бързо ( парно ; пподгряване на седалки ; стъкла ; огледала ) . изглежда , че е ОК.

поздрави

п.п. ще проверя , дали наистина печката е сдала багажа или да си я монтирам пак ...
Venelin_ST Wrote:за момента долях 1 литър g12 ( надявам се да няма конфликт , ако другата течност е била заводска g11 ) .
след няколко проби на палене и загряване се наложи да изтегля от сместа около 400 грама за да мине в нормите между мин. и макс.

измерих моментното състояние с един уред и сега показва смес замръзваща при под - 38 .

след малко , като поистине ще проверя , дали нивото е паднало пак или вече е ок. какпа по земята в момента няма.

пробвах и дали колата загрява бързо ( парно ; пподгряване на седалки ; стъкла ; огледала ) . изглежда , че е ОК.

поздрави

п.п. ще проверя , дали наистина печката е сдала багажа или да си я монтирам пак ...
ОК, дано да няма проблем ... надали 1л. ще се отразят особено на 12,5 :roll:
Пробата е ОК - минус 38 е идеално!
Да, виж си печката и си я монтирай отново Wink

btw ... течност на антифриза се мери на топло. Пали се колата, работи, изчакваш да включи перката (за да си сигурен, че няма въздух) и гледаш нивото в разширителния съд. Тогава доливаш до MAX. Антифризът се разширява на топло и свива на студено ...
Колеги не е точно по темата , но проблема ми е следния - днес моето s80 2.4t без никакви видими признаци , на светофара забелязах че покачва градусите над средното , изминах още 1 км при което градусите смея да твърдя че ме изплашиха , спрях , побръмчах я на място , перката беше на 2ра степен , изгасих я и след 15 минути запалих отново , карах я до вкъщи градусите не мръднаха от средата , в момента в който пуснах климатика и спрях на място започнаха пак да се покачват , стигнаха 1 деление след средата, загуба на антифриз видима не видях , обаче в последствие забелязах, че отдолу в ляво под бронята тече , огледах я по-обстойно и видях че има теч на антифриз около печката , някой ако може да ме ориентира с някаква диагноза - постарах се максимално точно да опиша проблема , бих бил много благодарен за всякакви идеи , моята първа идея е да отстраня теча и да сменя термостата , защото ме притеснява че остава на "малкия кръг" , водната помпа е сменена с нова - INA , налягане не прави в системата и започвам да гадая вече Smile
kontrabant Wrote:Колеги не е точно по темата , но проблема ми е следния - днес моето s80 2.4t без никакви видими признаци , на светофара забелязах че покачва градусите над средното , изминах още 1 км при което градусите смея да твърдя че ме изплашиха , спрях , побръмчах я на място , перката беше на 2ра степен , изгасих я и след 15 минути запалих отново , карах я до вкъщи градусите не мръднаха от средата , в момента в който пуснах климатика и спрях на място започнаха пак да се покачват , стигнаха 1 деление след средата, загуба на антифриз видима не видях , обаче в последствие забелязах, че отдолу в ляво под бронята тече , огледах я по-обстойно и видях че има теч на антифриз около печката , някой ако може да ме ориентира с някаква диагноза - постарах се максимално точно да опиша проблема , бих бил много благодарен за всякакви идеи , моята първа идея е да отстраня теча и да сменя термостата , защото ме притеснява че остава на "малкия кръг" , водната помпа е сменена с нова - INA , налягане не прави в системата и започвам да гадая вече Smile

Хич не е по темата даже. В тема за XC90 да питаш за S80. Пусни си тема в правилния раздел. Довечера това мнение отплува към кош-а.
(01-16-2014, 11:28 AM)Dodo 155 Wrote: [ -> ]
Venelin_ST Wrote:Светеща сигнална лампа " Coulant Low " .

Какво трябва да проверя и какво да чекна? XC90 2005 Disel ; 185 к.с.

Този проблем изникна след като зимата излизаше пушек от печката и сега в един сервиз я махнаха, защото е била развалена.
Може да е просто съвпадение.
Здравей,
Може би "Coolant Low" ... т.е. антифризът е намалял!
Не знам защо са я демонтирали тази печка, като не са спазили някои неща (личи си от резултата), можеше да я изключат и да не се задейства ... но "майстори" бол :roll:
Провери и долей антифриз (G11) в колата, поне с такъв излиза от завода и такъв слагат в МП.
После се огледай под левия фар дали случайно не прави петно ... може да се окаже, че не са сипали достатъчно, но може да се окаже, че не са я отстранили правилно и сега да изпуска охладителна течност (антифриз) от сглобките, които са сътворили.

btw ... пушекът, който е излизал, означава че печката е работила ... а има пушек, когато не успява да се почисти поради кратки цикли! В този сервиз леко са те излъгали. Проблемът с пушека се решава много лесно - вдигат се оборотите на вентилатора и след няколко запалвания се оправя ... има тема малко по-долу и там е описано. Наскоро на един колега, чиято печка беше като индианец пушещ лулата на мира, я оправихме по този начин. Вече изпушва само при първото за деня запалване, което смея да твърдя, че е нормално.

Повдигам тази стара тема, защото печката ми напоследък пуши доста... чета за вдигане на оборотите на вентилатора. Как става това?
[quote pid='310939' dateline='1551550882']

Повдигам тази стара тема, защото печката ми напоследък пуши доста... чета за вдигане на оборотите на вентилатора. Как става това?
[/quote]

 През VIDA в СРM модула
(03-02-2019, 07:03 PM)pliva Wrote: [ -> ][quote pid='310939' dateline='1551550882']

Повдигам тази стара тема, защото печката ми напоследък пуши доста... чета за вдигане на оборотите на вентилатора. Как става това?

 През VIDA в СРM модула
[/quote]

Мерси, намерих го и го вдигнах от 5000 на 7000 rpm. Пак си пуши...
Pages: 1 2