Волво Клуб - България

Full Version: Замръзнала или повредена скоростна кутия
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте колеги! Много се надявах да не пиша за проблеми по колата, но днес ми се случи нещо неприятно.. Както знаем обстановката е плачевна има сняг навсякъде и в много количества. Аз съм от Русе а тук е като на северния полюс. Днес както си карах, успях да вдигна скорост че да превключа на пета предавка, но само останах с опита. Лоста не отива до крайно дясно положение, и колкото и да бутам не влиза ако влезе влиза на трета, а ако дръпна назад отива на четвърта. Просто го няма предвижването в крайно дясно положение. Четох в интернет за замръзнали ск. кутии, но като този случай не прочетох. Моля дайте мнение, тъй като се консултирах с мои познати (майстори), и има противоречиви мнения. Някой казва че е замръзнала щангата, други казват че може и да е сериозен проблема...
Дали не са ти износени втулките. Комплекта е 20-30лв.Има говорено доста по тая тема,познат проблем при тия ск.кутии.
Нямам идея. Питам дали е възможно да замръзне...
И аз имах такъв проблем със старата кола( Волво с40), има една пластмаса тип легенче под щангата на скоростния лост от към кутията. Там ми се събираше лед и не можех да включа 5та. Качи я на канал и почисти леда дано се оправи Wink
Неделчев, а дано !!
Чак да замръзне може би не, но ако е станало много гъсто няма да можеш да потеглиш лесно(най-малкото ще ти направи някакво впечатление при потегляне), а след като си карал известно време маслото се е загряло (все пак не е -40 и нагоре).
Два пъти ми се е случвало така на 90% съм сигурен, че и при теб е това. Пиши как си се справил с проблема Smile
zorba Wrote:Чак да замръзне може би не, но ако е станало много гъсто няма да можеш да потеглиш лесно(най-малкото ще ти направи някакво впечатление при потегляне), а след като си карал известно време маслото се е загряло (все пак не е -40 и нагоре).

Става въпрос за замръзване на щангата, не на маслото (поне аз така разбрах) Smile
Да, за щангата става дума. Маслото си ок 1.2.3.4 и задна влизат като в тях си.
Проблема с петата скорост съм го имал на старата 40-ка. Реши се като смениха долните втулки на скоростния лост (това ми каза механика) - цена с труда около 50 лева. Друг е въпросът, че ги имаше само в едно магазинче в София, но това може би е било за тогава.След като си карал колата, варианта със замръзнала кутия ми се струва нереален - при движение си загрял маслото в нея.
Pages: 1 2