Волво Клуб - България

Full Version: USB за зареждане
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
yuckuJackD Wrote:Понеже питаш за конетори ти давах конектори.
Ето ти готово елегантно решение тамън като за задната запалка:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/GRIFFIN-TWIN-2-PORT-USB-12V-UNIVERSAL-CAR-CIGAR-SOCKET-LIGHTER-CHARGER-ADAPTER-/200944699752?pt=UK_MobilePhones_MobilePhoneAccesories_MobilePhoneDataCables_JN&hash=item2ec93cc968">http://www.ebay.co.uk/itm/GRIFFIN-TWIN- ... 2ec93cc968</a><!-- m -->
Няма кабели, няма дупчене. Цялото чудо е стърчи по-малко и от самата запалка. Тъй де, то поти е наравно с плоскостта.

Точно това чудо ми го пратиха подарък(промоция) с един китайски таблет. Работи, зарежда но мирише на изгоряло...
Разглобих го реализирано е с един много древен чип - MC33064, който при 1А ток(какъвто е зарядния ток на почти всеки съвременен телефон) има склонност към подпалване. Confusedhock: :roll:
Освен подпалването(което в случая е малкото зло) като прегрее дава на късо и вместо 5v излизат 12v и зарежданото устройство(телефон, таблет и т.н.) му излиза пушека и на него...
Hahaha верно ли бе. Добре че не съм си вземал тковова.
Сега ме интересува как се разглобява централната конзола, по скоро панела с бутоните и запалката?
zorba Wrote:Сега ме интересува как се разглобява централната конзола, по скоро панела с бутоните и запалката?
Много лесно, но трябва да внимаваш ...
Така - около бутоните и запалката има пластмаса, която е на щипки - внимателно я извади. Препоръчвам ти да нагрееш с сешоар, защото сега е студено.
После ще видиш болтчетата отдолу ... хубаво е да повдигнеш и панела около скоростния лост - също е на щипки и излиза лесно.
Като отвиеш болтовете отдолу, на панела с управлението на климатика, бутоните в един ред и запалката, леко го издърпваш от така нареченото радио.
Един съвет: Преди да започнеш цялата тази процедура, колата трябва да "заспи". Извади ключа от купето (да бъде в теб, за да не се заключи вътре), свали клемата на акумулатора (поне 10 мин. след изваждане не ключа) и задължително не променяй местата на бутоните до запалката! При сваляне на бутоните, вадене на разни букси, може да запише грешка, да иска код, да не тръгне и т.н., за е под напрежение!
Успех!
Това е резултата
[attachment=37465]
[attachment=37463]
[attachment=37460]
[attachment=37458]
[attachment=37457]
Замислям се да преместя USB-тата на мястото на някое от празните копчета .... като намеря такава за да експериментирам.
Pages: 1 2