Волво Клуб - България

Full Version: Ел. Инсталация 740gl 89-та ?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте колеги , пуснах тази тема , защото имам много сериозен проблем с инсталацията на Волво-то ми . Става въпрос за следното , когато запаля колата ми светят в червено лампата за дръпната ръчна - при положение , че ръчната реално не е дръпната , лампата на акумулатора , тоест показва че не ми зарежда алтернатора , но в случая алтернатора ми е след ремонт и , когато откача клемата на акумулатора колата не гасне , тоест алтернатора зарежда , но в същото време на таблото ми свети лампата , че не зарежда и 3-тата лампа , която свети не съм сигурен какво означава тя представлява - (!) - ето това ... И 3-те лампи светят в червено , и светят доста бледо не светят както преди да запалиш като си на контакт ярко , а светят доста бледо . Другото , което е , че когато натисна спирачката стоповете не светят , някой от колегите имате ли идея какво точно е объркано по инсталацията ? :?:
Последното което си написал за стоповете вероятно или имаш изгорял предпазител или машинката за спирачките се бъзика нещо, според мен е по-скоро бушон. За другите написани неща виновника мисля че е контактния ключ, пробвай докато е запалена колата да го върнеш леко обратно без да гасиш колата и кажи какво се случва.
Колега проверих всички бушони , това с ключа за запалването го пробвах и пак си светят , а относно педала за спирачката само легнах да погледна , но нищо не съм пипал утре или други ден ще погледна и това ! Но днес установих следното нещо .. когато дам на контакт и махна кабела на минуса от акумулатора и след това като го допра до самата клема и се чува някакъв шум все едно превключва ли не знам какво точно и аз от релето на алтернатора ми ... с всяко допиране се чува едно цък , цък ... ??? Някой да помага защото вече започвам да се отчайвам ...
Turbobanana Wrote:Колега проверих всички бушони , това с ключа за запалването го пробвах и пак си светят , а относно педала за спирачката само легнах да погледна , но нищо не съм пипал утре или други ден ще погледна и това ! Но днес установих следното нещо .. когато дам на контакт и махна кабела на минуса от акумулатора и след това като го допра до самата клема и се чува някакъв шум все едно превключва ли не знам какво точно и аз от релето на алтернатора ми ... с всяко допиране се чува едно цък , цък ... ??? Някой да помага защото вече започвам да се отчайвам ...

Ами не знам какво ти "цъка", но това с ключа на контакт и откачането на клемата не го прави повече. За съжаление не се сещам какъв би могъл да е проблема при теб. Все пак ако си коригираш профила и добавиш от къде си може би ще можем да те насочим към компетентен сервиз.
Izviniavam se za gadnata maimunitsa !!1 Spored men problema na kolegata sas sveteshtite simvoli na tabloto e slaba ili lipsa na masa na armaturnoto tablo ili po tochno problem s kabeli i buksi . Efekta e kato pri stopovete . Za stop mashinkata i lipsata na stpove moje da e ot mnogo mesta . Zvuka ot alternatora pri tezi obstoiatelstva v koito go postaviash e normalen ..


Molia niakoi savesten moderator da ne me ban-va ili trie a da promeni pisanieto na rodnia ni ezik trudno se raboti s moia kompiutar a pari za nov za sega niama
Oshte edin pat iskreni izvinenia kam vsichki
Колега , на мен къде ми е вързана масата за таблото ? Иначе колеги до сега където съм видял вързана маса навсякъде съм развивал , почиствал и пак нищо светят си лампите , а и другото , което нов проблем излезе , когато на работещ двигател откача едната клема от акумулатора колата гасне , това ме навежда на мисълта че някъде някой кабел който ми е за алтернатора няма начало и край , тоест някъде имам прекъснати кабели и не стига ток до акумулатора , защото алтернатора ми е след ремонт и няма начин проблема да е в него и да не зарежда ... Някой ако има координати на човек , който се занимава с тоци по волва да ми ги даде , защото това са неща , които аз не мога да направя .. От София съм . Благодаря предварително !
Проблема е в алтернатора. Без значение дали е след ремонт, просто е там. Пробата с откачане на клемата при работещ двигател е леко опасна и нищо не показва, може и да не гасне (окъсил диод от големите) и алтернатора пак да е развален както със сигурност е в твоя случай. Не си губи времето с предположения а сваляй алтернатора.
Стоповете са отделна работа, не е свързано с алтернатора.
Алтернатора е с нов диод и нови четки или тоя , който ми го прави не го е направил както трябва или е някой кабел ...