Волво Клуб - България

Full Version: V40 гасне в движение
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте колеги ,
От известно време имам проблем с моето V40 1.8 2000г. Колата гасне когато не подавам газ. Не винаги , но ми се случва поне 1-2 пъти на ден. Проблема е , че гасне , не само когато съм спрял на светофар например , но и в движение , когато не подавам газ и я пусна по инерция.
Закарах я в сервиз , там я закачиха на компютър и казаха , че не дава никакви грешки. Монтьора , който ми е близък приятел и знам че не ме мота нарочно за да изкара пари , реши , че проблема е в стъпковото моторче. Сваля го няколко пъти , кисна го в кореселин , раздвижва го. Проблема остана и той ми каза , че трябва да се смени моторчето. Пуснах запитване във форума и колегата ko_donchev от Пловдив ми изпрати въпросната част , която веднага занесох в сервиза и заменихме. Направих няколко пробни кръгчета около сервиза и всичко изглеждаше наред , но когато си тръгнах , отново изгасна , този път докато шофирах по Цариградско шосе с 80км.ч. , на нанадолнището преди Орлов мост. Оказва се , че може би проблема не е в стъпковото моторче.Утре пак ще я карам в сервиза , но се притеснявам , че може да стане голяма беля.
Моля ви , дайте съвет или споделете вашият опит! Къде може да е проблема? Какво да провериме?

Предварително ви благодаря!
Е ти ако ще я караш в сервиз, и ще даваш акъл на майсторите - по добре не я карай там.
Карай я в читав сервиз и я почвайте ...
Колата ти с каква газова е? Старата ми беше на газ и често след дълъг път като я освободиш от скорост гаснеше. Мисля, че проблема ти е в газовата.
Не е с газова , само на бензин си е.
имал съм подобен на твоя проблем но с друга марка кола. Първият път когато ми угасваше така безпричинни (ако съм те разбрал правилно) беше заради счупена свещ,като ги смених и се оправи. А втория път с такъв проблем беше заради пукната бубина и хвърляше искра по корпуса, но това го открих в по влажно (дъждовно)време. Не казвам че от там ти е проблема ,но си ги провери щателно.
Провери с манометър налягането в кормилната рейка. Трябва във всякакви режими да е над 2. Извади вакумното маркуче на регулатора на налягането на рейката и виж дали не капе бензин от него - ако капе регулатора се е скапал и дави колата на празен ход.
Жоро,знам че ти няма как да допуснеш грешка в указанията си,но тук си допуснал фактическа грешка.не кормилната,а си имал напредвид бензиновата рейка.
2000 година модел има достатъчно голям набор от живи данни за да се видят много неща,наличието или неналичието на грешки,само по себе си не дава пълна информация за проблема.Колата,колега е като жената - нужни са много опит и нюх,покрити със силна фантазия,лежащи върху налудничава упоритост. Smile Поздрави и успех!
А сигурен ли си, че бензиновият филтър е чист? Мръсните (най-меко казано) бензини у нас бяха вторият фактор, освен икономията, който ме накара да мина на АГУ още преди 10 години (то ега ти и икономията, но това е отделен въпрос...). Та тогава се получаваха сходни неприятности заради затлачен бензинов филтър, ако искаш провери да не е от него. И успех!
Благодаря на всички , за изказаните мнения!