Волво Клуб - България

Full Version: Не работят уредите на таблото
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Колеги, днес както си карах ми изгаснаха всички уреди. Единственото, което работи е часовникът. Има фарове и всичко останало работи нормално. Проверих бушоните, но мисля, че няма изгорял. И преди се е случвало, но се оправя след няколко минути. Също така колата (Volvo V40 1,6; 98г.) е с газов инжекцион, но не иска да превключи на газ. Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем, моля, нека ми помогне! Благодаря предварително!
Провери копчето за аварийните ,натисни го няколко пъти .Доста пъти проблема май идва от там,имах подобен проблем и беше то Smile
А понякога проблема идва и от джамбазина.
Не е успял да намести таблото добре след като е върнал километража на "реалните километри"
За газовата хич и да не ти пукаSmile караи си на бензин
Някъде тока не иска да прескочиии Smile размърдай таблото,колега,а ако не се оправи отивай на сервиз
Здравейте колеги! Явно колата от подписа ми има същия проблем с не работещи уреди от таблото. Сега в момента колата не е при мен но ми казаха по телефона, че от таблото на колата не работят следните уреди: скоростомера, оборотомера, термометъра на водата, бензимомера и часовника за дневен и общ километраж. До последно всичко си е работело перфектно, колата е била спряна на паркинг и не е била запалвана и карана две седмици. Сега със запалването не е имало никакви проблеми. както и с движението й, но посочените уреди не са почнали да работят при запалването. Учудващо е, как до спирането на колата за две седмици всички уреди са си работели перфектно и изведнъж отказ, проблеми и до там "няма никои"? Бушоните в купето под волана са проверени, както и тези при двигателя и всички са здрави. Бензин има, колата си пали и си върви без никакви проблеми, само дето уредите не работят. Всъщност другите индикации за светлини, микачи, габарити, възглавници, акумулатор, сервиз си работят нормално и безпроблемно, както и лостовете на волана.
Прочетох темата но видях, че за проблема не е написано как е разрешен. Колеги давайте мнения и предложения, това табло как се сваля евентуално ако има някоя букса разхлабена.
Предварително ви благодаря за мненията, споделения опит и предложенията.
bandido Wrote:Здравейте колеги! Явно колата от подписа ми има същия проблем с не работещи уреди от таблото. Сега в момента колата не е при мен но ми казаха по телефона, че от таблото на колата не работят следните уреди: скоростомера, оборотомера, термометъра на водата, бензимомера и часовника за дневен и общ километраж. До последно всичко си е работело перфектно, колата е била спряна на паркинг и не е била запалвана и карана две седмици. Сега със запалването не е имало никакви проблеми. както и с движението й, но посочените уреди не са почнали да работят при запалването. Учудващо е, как до спирането на колата за две седмици всички уреди са си работели перфектно и изведнъж отказ, проблеми и до там "няма никои"? Бушоните в купето под волана са проверени, както и тези при двигателя и всички са здрави. Бензин има, колата си пали и си върви без никакви проблеми, само дето уредите не работят. Всъщност другите индикации за светлини, микачи, габарити, възглавници, акумулатор, сервиз си работят нормално и безпроблемно, както и лостовете на волана.
Прочетох темата но видях, че за проблема не е написано как е разрешен. Колеги давайте мнения и предложения, това табло как се сваля евентуално ако има някоя букса разхлабена.
Предварително ви благодаря за мненията, споделения опит и предложенията.
Виж предишния пост! Wink
Както съм написал, в момента колата не е при мен. Като я докарат и аз да видя проблема, тогава ще размърдам и таблото, ако се наложи и ще го сваля да видя буксите. Всъщност как се сваля таблото, има ли някакви особени трудности? Ще натисна няколко пъти и бутона за аварийните светлини. Темата я изчетох няколко пъти, пуснах и търсачка но нищо конкретно не намерих. Ясно е, че проблема е чисто електрически, т.е. захранването на уредите някъде е прекъснато. Не съм запознат със схемата на захранване на уредите и не мога да пиша на слука. Логически помислено, за да откажат всички стрелкови уреда, това трябва да е нещо "централно". Колата иначе си работи, пали си от раз, върви си, никакви други забележки. Идеята ми е ако някоя букса е за почистване или нещо се е разместило, овлажнило и това действие може да бъде свършено от не сервиз, то тогава защо трябва да се дават грешни пари пред коледно?!