Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с оборотомера
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Колеги днеска ми се появи следния проблем както си карам колата и стигна до към 3000 оборота оборотомера ми изведнъж пада на около 800 оборота а колата си работи нормално всъщност няма проблеми и след известно време стрелката съма се оправя някой имали идея къкво може да е и евентуално някой можели да ме насочи къде е закъчен по двигателя за да проверя.
Ако имаш нужда от ново табло,пиши.Разтиквам една 460тка на части.
Добре трябва първо да разбера от тъблото ли е, даровете седят ли и здравили са и коя година е.
С по големите фарове е които приличат 440.Добри са.
здравей, аз скоро имах подобен проблем, само че при мен малко по различно, когато колата работи на обороти стрелката подскачаше до 1500 об/мин, когато подам леко газ се стабилизираше, това мен лично не ме дразнеше защото се проявяваше само на празен ход на мотора. Но.... след известно време стрелката започна да пада до нулата както си карам, помислих си че кабела на динамото(този за оборотомера) прави номера, но след час като се стъмни разбрах че колата вече не зарежда(фаровете светеха едвам едвам)
Оказа се, че динамото е направо стопено(четките с регулатора, а също и самия ротор там където контактува с четките беше се износил доста и е укъсил четките.
Моя съвет е да провериш въпросния кабел(най-тънкия на динамото) и да замериш да ли ти зарежда достатъчно, а ако можеш да я хванеш в момент в който стрелката е долу и тогава да замериш-най-добре!!!
Поздрави ! ! !
tr1n4o Wrote:здравей, аз скоро имах подобен проблем, само че при мен малко по различно, когато колата работи на обороти стрелката подскачаше до 1500 об/мин, когато подам леко газ се стабилизираше, това мен лично не ме дразнеше защото се проявяваше само на празен ход на мотора. Но.... след известно време стрелката започна да пада до нулата както си карам, помислих си че кабела на динамото(този за оборотомера) прави номера, но след час като се стъмни разбрах че колата вече не зарежда(фаровете светеха едвам едвам)
Оказа се, че динамото е направо стопено(четките с регулатора, а също и самия ротор там където контактува с четките беше се износил доста и е укъсил четките.
Моя съвет е да провериш въпросния кабел(най-тънкия на динамото) и да замериш да ли ти зарежда достатъчно, а ако можеш да я хванеш в момент в който стрелката е долу и тогава да замериш-най-добре!!!
Поздрави ! ! !
Благодаря колега ще проверя макарче проблема изчезна нз къкво стана но ще го прверя Smile