Волво Клуб - България

Full Version: Заминал тампон/носач - преден.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте колеги,

При смяната на лагер-главина майстора забеляза, че тампоните на предния десен носач са сдали багажа, като единия беше и скъсан(задния).Майстора каза, че не е нещо спешно, но на мен ми се иска да го сменя, за да не се разбие нещо друго.Та ми е любопитно, дали може да сменя само двата тампона на този носач или ще трябва да сменям всичко, заедно с шарнира, който е занитен към носача, но си е напълно здрав?

Ето за кой носач говоря:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.partsgeek.com/catalog/2005/volvo/v50/suspension/control_arm.html">http://www.partsgeek.com/catalog/2005/v ... l_arm.html</a><!-- m -->

Гледам, че единият от двата тампона го продават отделно и явно може само той да се смени( <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.partsgeek.com/catalog/2005/volvo/v50/suspension/control_arm_bushing.html">http://www.partsgeek.com/catalog/2005/v ... shing.html</a><!-- m --> ), но за другия не намирам нищо...
Ev-V50 Wrote:Здравейте колеги,

При смяната на лагер-главина майстора забеляза, че тампоните на предния десен носач са сдали багажа, като единия беше и скъсан(задния).Майстора каза, че не е нещо спешно, но на мен ми се иска да го сменя, за да не се разбие нещо друго.Та ми е любопитно, дали може да сменя само двата тампона на този носач или ще трябва да сменям всичко, заедно с шарнира, който е занитен към носача, но си е напълно здрав?

Ето за кой носач говоря:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.partsgeek.com/catalog/2005/volvo/v50/suspension/control_arm.html">http://www.partsgeek.com/catalog/2005/v ... l_arm.html</a><!-- m -->

Гледам, че единият от двата тампона го продават отделно и явно може само той да се смени( <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.partsgeek.com/catalog/2005/volvo/v50/suspension/control_arm_bushing.html">http://www.partsgeek.com/catalog/2005/v ... shing.html</a><!-- m --> ), но за другия не намирам нищо...
Ако беше тук, щях да те посъветвам да си вземеш 4 тампона (за двата носача) и да занесеш за рециклиране шарнира, за да станат като нови Wink
Но понеже си там - купи си 2 нови носача и ги смени заедно. Провери си биалетките и другите накрайници - къс и дълъг. После един реглаж и си ОК.
Аз лично не препоръчвам само смяна на един/два тампона от едната страна, макар да съм виждал как се сменят накладки от едната страна (един бакшиш) и от онзи момент (2001 год.) избягвам да ползвам такси или се качвам само в нови коли!
Сигурен съм в твоя случай, че когато свалите носача за ремонт, майсторът ти ще види, че и шарнирът се е разхалтавил ... а от другата страна няма да е коренно различно.
Хм,то е повече от ясно, че ще ги сменям и от двете страни, при това не само отпред, но и отзад.Просто се чудех дали може само тампоните да се сменят, както на повечето коли.Колкото до шарнира и биалетите, майстора ги погледна и всичко си беше наред с тях.Забавното с моето волво е, че като се возиш всяка страна е различна.Отдясно, където са проблемните тампони и отпред и отзад друса и тропа яко.От лявата страна сякаш си в друг автомобил - тихо и без тропане.
Ev-V50 Wrote:Хм,то е повече от ясно, че ще ги сменям и от двете страни, при това не само отпред, но и отзад.Просто се чудех дали може само тампоните да се сменят, както на повечето коли.Колкото до шарнира и биалетите, майстора ги погледна и всичко си беше наред с тях.Забавното с моето волво е, че като се возиш всяка страна е различна.Отдясно, където са проблемните тампони и отпред и отзад друса и тропа яко.От лявата страна сякаш си в друг автомобил - тихо и без тропане.
Ако шарнирите са ОК - смени само тампоните.
Но не ми е ясно как ще скъса тампоните без да разбие и шарнирите :roll: