Волво Клуб - България

Full Version: Прекъсване над 6000 оборота
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Волвото ми е 460 бензин пълна инжекция 94 година новата маска.След 6000 оборота когато го форсирам започва да прекъсва ,и от ауспуха излиза огромно количество течност за няколко секунди става около 50-60 см локвичка.Антифриз тази зима съм доливал 3 пъти по 2 литра което мисля че не е нормално. Колата има мощност оня ден я карах в планината няма проблеми ,освен че няколко пъти тази зима не искаше да запали .Върти си нормално стартера,но все едно и е свършил бензина .В такива случай след като запали винаги има едно пукане като от свещи и локвата под ауспуха е огромна .Някой имал ли е подобен случай и колко е сериозно положението ?
Този модел са така, карай и си свиркай, най-добре вървят между 6 и 8 хиляди оборота. Локвичката сигурно е от проблем с нитрото, няма да се шашкаш.Пробвай да направиш ремонт през ауспуха, има и такива майстори които го могат.
п.п. По темата, вероятно си издухал гарнитурата на главата, но то едва ли е учудващо, след като си я форсираш до 6хиляди оборота.
Майтапа е ясен ,но на 6000 оборота съм я форсирал 5-6 пъти за секунда -две ,а за гарнитурата се досещах щото съм правил същия номер и с Опела ,който имах преди няколко години ,но там когато се наложи да сменям гарнитура на глава едвам креташе Опела, а в случая си има мощност и на планина и по магистралата си поддържам 120 км на 3000 оборота и гори както винаги 6.5 -7 на 100 км .За това си мислех , че може да е нещо по -специфично ,но явно е гарнитурата
bd33 Wrote:Майтапа е ясен ,но на 6000 оборота съм я форсирал 5-6 пъти за секунда -две ,а за гарнитурата се досещах щото съм правил същия номер и с Опела ,който имах преди няколко години ,но там когато се наложи да сменям гарнитура на глава едвам креташе Опела, а в случая си има мощност и на планина и по магистралата си поддържам 120 км на 3000 оборота и гори както винаги 6.5 -7 на 100 км .За това си мислех , че може да е нещо по -специфично ,но явно е гарнитурата


що изобщо питаш тогава?
andro440 Wrote:
bd33 Wrote:Майтапа е ясен ,но на 6000 оборота съм я форсирал 5-6 пъти за секунда -две ,а за гарнитурата се досещах щото съм правил същия номер и с Опела ,който имах преди няколко години ,но там когато се наложи да сменям гарнитура на глава едвам креташе Опела, а в случая си има мощност и на планина и по магистралата си поддържам 120 км на 3000 оборота и гори както винаги 6.5 -7 на 100 км .За това си мислех , че може да е нещо по -специфично ,но явно е гарнитурата


що изобщо питаш тогава?

Защото е във Форум и може да пита. Затова е форума ! Wink
Оригиналният комп на тази кола,влиза в огранияител при 5800 оборота.Ако е мапната максимум на 5900.
Така че с тези 6000 и над 6ххх оборота,нещата се случват след сериозен тунинг.
Wink
mar7ooo_92 Wrote:
andro440 Wrote:
bd33 Wrote:Майтапа е ясен ,но на 6000 оборота съм я форсирал 5-6 пъти за секунда -две ,а за гарнитурата се досещах щото съм правил същия номер и с Опела ,който имах преди няколко години ,но там когато се наложи да сменям гарнитура на глава едвам креташе Опела, а в случая си има мощност и на планина и по магистралата си поддържам 120 км на 3000 оборота и гори както винаги 6.5 -7 на 100 км .За това си мислех , че може да е нещо по -специфично ,но явно е гарнитурата


що изобщо питаш тогава?

Защото е във Форум и може да пита. Затова е форума ! Wink

Big Grin
хубаво ,че е у форума ,но докато пита си отговаря сам ...трябва да четем монолози ли? или за опели ?