Волво Клуб - България

Full Version: Показния на температурния индикатор.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте ,имам едно Волво 440 1,8 91 г. и се опитам да го постегна .Индикатора на таблото за температурата показва най често от малко под средата на стрелката до червената зона, и след като се включи перката пада до малко под средата на стрелката.Градско се случва редовно да стигне до червено.Един път не се включи перката на радиатора и сменях датчика.След това с новия датчик пак прегря и радиатора изпуши в една нива .Сложих нов радиатор с нов датчик и той изкара 2 години и протече от питата в средата,а струваше 250лв.Сложих радиатор от шкода фаворит -50лв струваше и е по добър като изработка и отново нов датчик за перката.Та нормално ли е стрелката за температурата да се разхожда така и тия датчици да дават фира?Как е при другите такива коли?Споделете.
wolfenstein Wrote:Здравейте ,имам едно Волво 440 1,8 91 г. и се опитам да го постегна .Индикатора на таблото за температурата показва най често от малко под средата на стрелката до червената зона, и след като се включи перката пада до малко под средата на стрелката.Градско се случва редовно да стигне до червено.Един път не се включи перката на радиатора и сменях датчика.След това с новия датчик пак прегря и радиатора изпуши в една нива .Сложих нов радиатор с нов датчик и той изкара 2 години и протече от питата в средата,а струваше 250лв.Сложих радиатор от шкода фаворит -50лв струваше и е по добър като изработка и отново нов датчик за перката.Та нормално ли е стрелката за температурата да се разхожда така и тия датчици да дават фира?Как е при другите такива коли?Споделете.

пиша за последно тука ,защото не мога да напиша отговор на /Tisho/ -той явно е от модераторите !
колега ,не е нормално , мога накратко да обясня това ,което се случва при теб , не си длъжен да ми вярваш,но поне ме прочети ,,,при 4-та серия водното охлаждане е под налягане -затворена с-ма с клапан ,който се намира на капачката на разширителния съд ...стрелката на таблото работи доста прецизно /поне според мен / и на около 90 градуса трябва да е малко под средата или в средата на уреда за температура .,естествено ,че няма да се вкл . перката от датчика ,ако в системата има балони въздух -идващ от горивната камера -Т.Е -гарнитура на глава ! колкото и датчици да смениш и да обезвъздушаваш -проблема /ако е този / ще е налице ...за това ! покарай колата ,докато загрее ...спри на паркинг ! и внимателно развий капачката на разширителния съд /ползвай даже ръкавици / това го направи на работеш двигател след каране ....после сподели ,,,но не тук -тук писах за последно ! естествено ,че при сдухана гарнитура на глава се появява налягане ,което или спуква радиатора или протича водната помпа ....или маслото става на айрян ,,зависи ,кой къде ще го удари ,,,а дано колегата го прочете -преди да са го изтрили Big Grin
Когато взех колата имаше теч на антифриз от гарнитурата от външния и край където е ангренажа леко си течеше.Там гарнитурата на главата е най тясна -няколко милиметра и се бе отчупило парченце.Тогава я смених.Но си остана проблема със стрелката на температурата.Има и друго,една червена лампа има за прегряване на таблото,и тя свети когато и дойде.И при студен двигател свети,по някое време угасва,пак светва ,като цветомузика е Big Grin .