Волво Клуб - България

Full Version: v50 ангренаж - цени и прочее
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте,
След два, три месеца съм решил да сменям ангренажния и пистовия ремъци
и тъй като е хубаво предварително да съм запознат с цените реших да ги проверя.
Какво открих:
1.в Мотото комплекта с ролките - 488 лв;водна помпа - 223 лв. - до тук 700 и кусур ,
за пистовия и обтягащата ролка към него не съм проверявал.
2.в български сайт - комплекта с ролките - 220 лв. - на СКФ; водна помпа - 70 лв.;
пистов - 25 лв, обтягащата ролка към него - 105 лв.
общо - 410 лв.!!!!
3.в ибей.де - комплект ангренаж с ролките /контитех/ + водна помпа - бам...250 лв. с доставката.

Знам, че е за предпочитане да ги закупя от Мото пфое но за всичко от там май ще ми вземат
над хилядарка. Затова въпроса е до колко мога да се доверя на алтернативни маркови части от
различни от Мотото източници. И ако някой скоро е правил такваз манипулация да сподели подробности
- какво от къде си е набавил и за какви пари. Има доста време още но все пак...
Здравей,

за 2.0 Д двигателя тук цените на Волво бяха доста по- благи отези на ПМ. Сещам се, че водната помпа беше около 60-70 паунда, агренажа с ролката отиваше към 80-90. Това са цени по спомен, ако искаш мога да попитам и да ти пиша на лично.
Според мен това ти е алтернативата, аз не бих искал да слагам неща, които не принадлежат към дадената кола/заместители.

Оригиналния ремък и ролката с воданата помпа им дават тук 150к мили пробег до следваща смяна. Незнам, колко ще ти дадат за заместителите и дали няма да направиш 2 смени ако избереш алтернативните части, което няма да е много по-евтино от смяната с оригинални части!

Поздрави
И аз се чудя... все пак разликата с ремъците и ролките на SKF или Conti е два и повече пъти. Толкова по различни ли са този тип части в МП нали и тях ги произвеждат тези или подобни фирми, а не Volvo. И тука по скоро ме притеснява огромната разлика, отколкото възможността да ги купя от МП - просто не ми се дават два пъти повече пари за едно и също нещо.
Купувай само ако са в синята кутия. На колко се сменят тези части - 150к - 160к или на всеки 10 години? Не съм запознат с дизелите, но гледната ми точка е давай пари за части от МП защото поне се знае. Най-малкото, знае се къде е произведена тази част ако е на Волво.
Темата е полезна и за мен, като съвсем нов собственик на V50. Контитех ( Континентал ) не бих сложил. За ремъци предпочитам Дайко и ролки Ина, но още не съм проверил цените.
Оригиналните ролки са SKF, оригиналния ремък Conti. Разликата в ремъка е, че този за Волво е произведен в Чехия, Conti то в БГ е произведено в Румъния, SKF в България е китайски, този от Волво не знам какъв е. С ровене в ebay може да се намерят и оригинални на цените на неоригиналните. Аз лично купувам комплекти INA от ebay.de, като цена излиза малко по евтино от офертите в БГ или същото.
zmiko Wrote:Здравейте,
След два, три месеца съм решил да сменям ангренажния и пистовия ремъци
и тъй като е хубаво предварително да съм запознат с цените реших да ги проверя.
Какво открих:
1.в Мотото комплекта с ролките - 488 лв;водна помпа - 223 лв. - до тук 700 и кусур ,
за пистовия и обтягащата ролка към него не съм проверявал.
2.в български сайт - комплекта с ролките - 220 лв. - на СКФ; водна помпа - 70 лв.;
пистов - 25 лв, обтягащата ролка към него - 105 лв.
общо - 410 лв.!!!!
3.в ибей.де - комплект ангренаж с ролките /контитех/ + водна помпа - бам...250 лв. с доставката.

Знам, че е за предпочитане да ги закупя от Мото пфое но за всичко от там май ще ми вземат
над хилядарка. Затова въпроса е до колко мога да се доверя на алтернативни маркови части от
различни от Мотото източници. И ако някой скоро е правил такваз манипулация да сподели подробности
- какво от къде си е набавил и за какви пари. Има доста време още но все пак...
Намери си оригинални (в синя кутия на ВОЛВО) части отвън - Англия, Германия.
Не се доверявай на алтернативи, особено закупени от България!
За ремъците - ОК, могат да се намерят хубави, но за ролки - Божа работа на какво ще попаднеш.
Пиши на JMI да ти провери в UK колко ще ти излезе всичко и си купувай оттам - поне е 100% оригинално, качествено, ще дадеш пари за 1 смяна и ще си спокоен Wink
Поздрави!
Благодаря за отговорите. Значи до тук се оформя мнението да не се ползват алтернативи. Няма лошо все пак колебанието ми беше да не се набутвам за едно и също нещо с подобно или еднакво качество. Щом смятате че има разлика в качеството в полза на сините кутийки и съответно разликата в цената идва оттам - тъй да е, ще се ползват услугите на кожодера Мото.
Колега, важно е работата да е свършена както трябва и частите да са добри.Все пак ангренажен ремък не се сменява често, но е много важно всичко да е направено добре.Аз лично бих го направил само в оторизиран сервиз.
Това бяха цените като го сменях аз преди време.

[Image: 7227023W.jpg]
Pages: 1 2