Волво Клуб - България

Full Version: Волво В40 1.8L гарнитура капак клапани
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Прокапа гарнитурата и то точно на изпускателния колектор. Реших да я сменя. Обаче ми казаха че гарнитура няма за капака на клапаните а се слага просто силикон. Колата е В40 1.8L 115hp. Току що махнах капака и наистина беше само със силикон. Въпроса ми е друг , явно собственикът преди мен е сменял също. Има два вида болтове отгоре и те се различават по дължина. Едните са малко по дълги от другите. Бяха сложени произволно , смисъл 3 къси 1 дълъг около едната свещ. После 3 дълги един къс около другата. Имам чувството че като е сменял силикона просто ги е сложил ето така. Как мога да разбера къде отиват късите и къде отиват дългите болтове на капака на клапаните ? Благодаря предварително.
Измери с шублер коя дупка колко е дълбока.
Теча е от запушена картерна вентилация, докато не я оправиш все ще си тече.
Горе на капака имаше една метална тръба която отиваше към въздушната помпа, след като махнах цялата тази глупост е запуших. От капака има и една гумена тръба за газовете, духах не е запушена. Има ли други тръби за картерните газове защото единствената гумена от горе не е запушена.
Открих още една която отива в тръбата за въздушния филтър , но тя не е свързана и капе долу на земята и не вкарва в въздушната система боклуци. Ето няколко снимки, но всичкото масло се вижда че идва от горе от главата.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://postimg.org/image/oo45dxe0t/">http://postimg.org/image/oo45dxe0t/</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="http://postimg.org/image/fumw7sx2r/">http://postimg.org/image/fumw7sx2r/</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="http://postimg.org/image/kc7m2tl4j/">http://postimg.org/image/kc7m2tl4j/</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="http://postimg.org/image/e12pv1t8z/">http://postimg.org/image/e12pv1t8z/</a><!-- m -->

На последната снимка се вижда тръбичката която влиза в тръбата на въздушната система как виси и от нея капе.
Кутията 1 едно е под смукателните колектори, най-често се запушва тръбичка 14, почисти и 9 (на байонет е, върти се обратно на часовника за да излезе). Продухай маркучи 12 и 4 в посока кутията. Хубаво е да промиеш и кутията 1 с кореселин, но до нея е 2 часа сваляне на смукателните колектори.
Извадих кутията на картерната вентилаця и изчистих добре. Обаче виждам зор с капака на клапаните. Слагам силикон VictorReinz и тече отстрани. Втори пат слагам и пак тече. Силикона е хубав , не знам капака ли е крив но преди не течеше толкова. Има ли някаква cxема за завъртане на болтовете на капака ?
Здравей Батнаско,

Според мен вариантите са два:
1. Спекло уплътнението на капачката за наливане на маслото/по спомен 10ти лв оргиналдЪ от МП/
или
2. Маркуч №12 -може би е спукан в частта му, където минава покрай капачката за наливане на масло .

При мен оливаше по този начин, но само ако гледаш омазаното между капачката и смук. колектор. В интерес на истината не съм чакал течът да стане по- голям.
Защо мисля така:
Ако ти изпуска гарнитурата/на капака на клапаните/ то ще ти олива от мястото на теча надолу. При теб има много масло върху самия капак на клапаните. Т.е. теча ти е от някъде над него. Това са само две места: маркуч №12 или капачката за наливане на масло.
Купих гарнитура за капачката на маслото от Волво , наистина беше заминала, даже беше се скъсала от топлината. Маркучите са изчистени обаче маи маи никога не са били запушени ами просто предишния силикон е бил кофти. Дойде един познат майстор , гледа гледа за да ми каже къде да слагам силикон, но нещо не е много сигурен. Тънките магистрали пограи свещите знам че силикон се слага там, покраи краищата също. Мисля че е възможно да не е имало силикон някъде и затова толкова много да е течяло.

[Image: 20140617_171042.jpg]

[Image: 20140617_171031.jpg]
Pages: 1 2