Волво Клуб - България

Full Version: Прекъсва след поставяне на ТАП
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
След монтаж на ТАП на Волво 460 B18U 1.8 моно на газ с чисто нов ел. изпарител Ловато се появи проблем. Когато колата е студена върви добре и няма никакви проблеми, проблема се появява след като загрее на 40-50 градуса - започва да прекъсва само в движение. Предполагаеми проблеми според майстори са проблем в запалителната система. Подменение са следните неща:

- Комутатор с бубина
- Запалителни кабели
- Свещи
- Дистрибуторна капачка + палец
- Подменено ЕКУ за проба.

След подмяната на компонентите прекъсването продължава с пълна сила ! Когато изкл. ТАП-а прекъсването изчезва и колата работи нормално. Пробвано е и да се свалят всички ключета за настройка на OFF тоест без предварени и ОТНОВО прекъсва ?!? Давайте идеи, според мен проблема идва от ТАП-а! След поставяне на тапата колата заработва нормално без никакви прекъсвания ?

Мерси
Това ТАП - аванс процесор ли трябва да е? Ако да, е възможно освен времето на палене да променя и времето за заряд на бобината.
Ако това време е по-малко от необходимото искрата няма достатъчно енергия и понякога не пали (пропуска). Ако пък е по-голямо бобината прегрява и може да пробие. А времето за заряд е пряко свързано с момента на палене. Незнам дали ме разбра, обаче един поглед с осцилоскоп ще си каже всичко. И друго - с колко променя аванса и в коя посока? Статична промяна ли е (примерно: +3 или -3 навсякъде) или в зависимост от обороти и нещо друго? Съответно една проверка със стробоскоп за да се увериш че аванса ти е това което трябва да е, няма да е излишна.
или с други думи казано,искрата не се подава в подходящия момент.
За каква газ говорим?
Метан или пропан-бутан ?