Волво Клуб - България

Full Version: Мераклия за S60
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте,

В последно време съм хвърлил поглед към С60 модела.Прочетох повечето мнения за модела и от инфото което е споделено разбрах за повечето неща. По принцип аз съм повече,дори изцяло насочен към бензинов двигател (опция с газ).От това което видях е че е по-добре да се търси модел с 170 кс или 200кс пред 140 кс модела.
От прочетеното за бензиновите агрегати, не видях някакви кой знае какви проблеми, малко това с харченото на масло (около 1 л на 8000 км) , но може да се приеме за нормално донякъде.
По принцип се кефя на автоматите, но за С60 предпочитам механична скоростна (тези които ме радват с по-скъпички с автомат и отпада като опция).
По принцип радва ме визията на колата и салона също.
Кажете ако съм пропуснал нещо важно за бензиновите агрегати, което е проблем (турбото да не го броим,макар че на всяка кола може да даде фира),ако е опция.

Основния проблем е бюджета (макс. 6300 БГН) при мен и това, че масово се предлагат дизели само за С60.

Идеята при мен че искам нещо по-стилно и с излъчване, което С60 определено предлага за мен.
В момента карам кола на същите години (кия 2001г.) но при корейско-японските от тези години (и дори и по-нови) корозията не прощава, освен това визията е доста по-семпла а и мотора е 1.6 и искам и нещо по-мощно. От към двигател и ходова част е доста перфектно,защото на доста големи натоварвания издържа и маслото грам не мърда (преди имах сиера и скорпио бензинки пак....там олелия беше с доливане).
Но както казах искам нещо по-стилно, без да корозира и малко по-мощно.

Алтернативите на С60 (въпреки, че сега съм най-запален за такова) са мерцедес Ц класс (там автомата доста ме радва), ягуар Х тайп, Лекскус IS, Saab 9-3, Alfa 159.

Общо взето това ми се върти главата на мен, моля споделете ако сте поддържали и имали някой от споменатите автомобили като разход и поддръжка и проблеми (по-основни и характерни).{Спомената Алфа е на по-заден план,че съм запознат там с разходи за части}.

Същото кажете за Волвото (С60) намират ли се лесно части, по складове( Евро07 и подобни) и дори кварталните магазини, че от горчив опит с корейските съм чакал за бобина и кабели за свещи 2 месеца преди (като цялата мрежа В София, дори и част от страната с авточасти съм търсил).

Кажете ако се сетите за нещо полезно относно темата.

Благодаря!
Поздравления, колега!
Изчел си доста за модела. Сега остана да се ослушваш за твоята кола и да не се хвърляш от раз ... Ако попаднеш на точния автомобил забравяш и за корозия и за части. Ако автомобила е събиран 2 в 1 и Волво да е .... ще намразиш марката. Имаше една две клубни шейсетки - най добре да е от свой човек - потърси тук и успех!

п.п. не натрапвам мнение на бензинките без турбо ми се виждат бая параходести -- сигурно D5цата ме е разглезила Smile
Поздравления и от мен!! И приветствие ;-)
Така се търси кола - чете се, пита се...кара се, и накрая се плаща.
За модела няма да говоря, защото вече си го харесал. За дизеловият вариант също няма да говоря, защото си търсиш бензинов...
Затова - за бензиновите мотори:
2.4i (170 коня) съм го карал само на C70. Мощен е, но е "тромавичък" (в сравнение с турбо-вариантите). Разхода му на гориво... беше 8.0 за 160 километра, обаче не му дадох да падне под 140 км/ч. На S60 не знам как ще се държи.
Аз бих ти препоръчал 2.0Т (180 коня). Имам S80 с такъв двигател и съм страшно доволен! Много е тих, много е пъргав (въпреки грамаданската черупка на S80), а разхода е много приемлив. При мен се движи в две граници - едната е 6.4л/100 (с круизна 100км/ч), втората е 24л/100 (бях си записал един кофти диск :mrgreen: ). Общо взето, като ходя до германско, слагам круиза на 120...и след 1600км, средния разход е около 7.3л/100. Според мен този (чуден) разход на гориво е заради двата режима на мотора - единия е под турбото (по круизният вариант), другия е над турбото (по "спортния"). Точно заради това, аз не бих избрал атмосферен мотор, освен ако не е V8.

Това е от мен.
Ако имаш конкретни въпроси - питай ;-)

Поздрави,
Янков
[off]
За този бюджет е силно препоръчително да забравиш С-класата, ако се целиш в W203.
W202 можеш да вземеш разкошно, но ако се примириш с дизайна, който е далече от "модерния" в момента (според някои).
[/off]
Здравейте и Благодаря за отговорите.
Дизелите не ги разбирам много (преди няколко години работих в една фирма и там служебните бяха дизели..ама служебно на макс 3 години и не плащаш гориво).

Докато при бензин, ако няма твърде много електроника добре се ориентирам към проблема какъв е ( а и разхода все пак).

Изминалите дни намерих една кола (С60 де) с 140 кс, на изгодна цена (4500 лв) само че ми казаха че е в гр. Пещера и околните местности, но докато се натъкмя да се организирам до там да ида и ми казаха че вече е продадена (иначе от снимките които имаше детайлите бяха с 2 цвята на вратите).
Нищо ще продължа бавно да търся,пък ще изпадне нещо (не е като да ми е спешно).

А и истината, че не искам да робувам на кола (вече съм го правил и само загуба на нерви и пари).

Това е че искам автомобил за всекидневна употреба, както за града и за извън.

Иначе посочените разходи направо ме радват.

Мерси, ако има развитие ще се похваля или ще питам първо вече за дадени белези ако нещо се съмнявам Big Grin
Здравейте,

тия дни до петък ще имам оглед на една С60-ка но мотора е 2.3 и 240-250 к.с., кажете при тоя мотор за какви дефекти да се ровя.

МерсиSmile
jojo33 Wrote:Здравейте,

тия дни до петък ще имам оглед на една С60-ка но мотора е 2.3 и 240-250 к.с., кажете при тоя мотор за какви дефекти да се ровя.

МерсиSmile

Точно при този мотор май трудно ще откриеш някакви дефекти или "детски болести" така да се каже предвид факта, че се монтира от 94-95 година. Дори и да има нещо предполагам до 2000 година вече ще е изчистено. Аз съм с такъв и до сега единственото, което съм сменял по мотора е един клапан на турбото, който не беше много като пари.
jojo33 Wrote:Здравейте,

тия дни до петък ще имам оглед на една С60-ка но мотора е 2.3 и 240-250 к.с., кажете при тоя мотор за какви дефекти да се ровя.

МерсиSmile

Т5 - добър избор. Дефекти - ми... обикновенно тези коли се карат малко като на съзтезание, ако можеш разбери как и с какви консумативи е каран мотора.
Видях колата, но до сделка не се стигна заради цената най-вече защото макс давах 4500-4700 на обявени 5800, ама колата няма нищо платено от Италия и тук в автокъща.

Едвам с мъки се догорихме да я изкараме на пътя, и в началото бавно добре, но като реших един вид да се изтрелям не беше много мигновенно, леко заби муцуната и бавно започна да набира ,след което от над 60 км/ч някъде започна да върви по-спортно. (Ама за 3 не мн големи улици из горубляне сити толкова беше). Иначе външно беше добре обработена,уж 2004 се водеше,ама салона повече на 2001 си приличаше (със стария кожен лост и т.н.). Иначе дядото твърдеше че тоя мотор е с верига-вярно ли е ?

След два дена ме глоздеше нещо как се вика и пак питах за същата кола, че и предполагам това забиване нещо от кабели или свещи или някоя бобина ако тук са 2, ама дядото дето уж седеше да продава, вика отиде тая кола, продадена е.

ще видим, за момента няма да ми е на първо място това да търся друга кола, пък с времето ще видим.

Мерси за мненията и хубаво лято
Има турбо- дупка. Турбото се развърта след 2500 оборота. Ако пробваш да се "изстреляш" от ниските обороти - няма да ти се получи и чак когато се развърти турбото се усеща осезаемо, че колата се набира здраво. Иначе, добър избор според мен. Успех с търсенето на читава S60 -тка Smile
Pages: 1 2