Волво Клуб - България

Full Version: Искри около делкото-прекъсване?!?!?!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Volvo 440,мотор 1721см2,карбуратор.
Наблюдават се следните ефекти при работещ двигател:
-прехвърлят се искри при дистрибуторната капачка между уплътнението на кабелите за свещите и капачката-не винаги, но често.
-ако извадя кабел на свещ откъм капачката, на самата капачка се наблюдава силна искра когато палеца преминава за подаване на искра за съответния цилиндър от който е изваден кабела.
-при шофиране има прекъсвания в следствие на тези прехвърляния на искри, от там придърпване.Този ефект е по-малко забележим при първо запалване сутрин и се изостря при загрят мотор.
Имал ли е някой подобни проблеми??
Слагал съм друг палец, капачка(не нова),бобина-няма особена разлика.
Volvo 440,мотор 1721см2,карбуратор.
Наблюдават се следните ефекти при работещ двигател:
-прехвърлят се искри при дистрибуторната капачка между уплътнението на кабелите за свещите и капачката-не винаги, но често.
-ако извадя кабел на свещ откъм капачката, на самата капачка се наблюдава силна искра когато палеца преминава за подаване на искра за съответния цилиндър от който е изваден кабела.
-при шофиране има прекъсвания в следствие на тези прехвърляния на искри, от там придърпване.Този ефект е по-малко забележим при първо запалване сутрин и се изостря при загрят мотор.
Имал ли е някой подобни проблеми??
Слагал съм друг палец, капачка(не нова),бобина-няма особена разлика.
pendjuv Wrote:Volvo 440,мотор 1721см2,карбуратор.
Наблюдават се следните ефекти при работещ двигател:
-прехвърлят се искри при дистрибуторната капачка между уплътнението на кабелите за свещите и капачката-не винаги, но често.
-ако извадя кабел на свещ откъм капачката, на самата капачка се наблюдава силна искра когато палеца преминава за подаване на искра за съответния цилиндър от който е изваден кабела.
-при шофиране има прекъсвания в следствие на тези прехвърляния на искри, от там придърпване.Този ефект е по-малко забележим при първо запалване сутрин и се изостря при загрят мотор.
Имал ли е някой подобни проблеми??
Слагал съм друг палец, капачка(не нова),бобина-няма особена разлика.
Здрасти колега може да ти е напукана дистрибуторната капачка или да имаш избили кабели,като в дискотека, на тъмно се вижда най добре, не е палец. На един колега го правеше същия проблем смени ги с нови и колата заработи перфектно. :wink:
pendjuv Wrote:Volvo 440,мотор 1721см2,карбуратор.
Наблюдават се следните ефекти при работещ двигател:
-прехвърлят се искри при дистрибуторната капачка между уплътнението на кабелите за свещите и капачката-не винаги, но често.
-ако извадя кабел на свещ откъм капачката, на самата капачка се наблюдава силна искра когато палеца преминава за подаване на искра за съответния цилиндър от който е изваден кабела.
-при шофиране има прекъсвания в следствие на тези прехвърляния на искри, от там придърпване.Този ефект е по-малко забележим при първо запалване сутрин и се изостря при загрят мотор.
Имал ли е някой подобни проблеми??
Слагал съм друг палец, капачка(не нова),бобина-няма особена разлика.
Здрасти колега може да ти е напукана дистрибуторната капачка или да имаш избили кабели,като в дискотека, на тъмно се вижда най добре, не е палец. На един колега го правеше същия проблем смени ги с нови и колата заработи перфектно. :wink:
Смени си кабелите, но не си купувай графитни а обикновени. Графитните много често дават проблем. Провери си съпротивленията в лулите към свещите. Стойността на съпротивлението трябва да е около 10 мегаома. Смени си дистрибуторната капачка и палеца с нови. И ЗАДЪЛЖИТЕЛНО провери за ликаж или по-добре смени кондензатора при бобината. Можеш да провериш дали капачката е спукана като я намажеш от вътре (не бързай да се смееш) с чесън, но едва ли ще е спукана, защото дори и при микроскопична пукнатина, колата изобщо няма да запали или ако все пак се излъже да бръмне, няма да има почти никаква мощност. За известно време (около 10 минути) проблема ще изчезне. Едва ли проблема ти е в кондензатора, но провери и него. Ако имаш съмнение, премери го. Ако не знаеш или нямаш с какво да го премериш, разрежи един картоф и го сложи между краищата на кондензатора. Пак за около 10 минути няма да имаш проблем.
Макар да ви се струват смешни, това са стари шофьорски трикове за да спасиш временно положението, т.е. да се прибереш, но стават и за диагностика. Smile Успех!
Смени си кабелите, но не си купувай графитни а обикновени. Графитните много често дават проблем. Провери си съпротивленията в лулите към свещите. Стойността на съпротивлението трябва да е около 10 мегаома. Смени си дистрибуторната капачка и палеца с нови. И ЗАДЪЛЖИТЕЛНО провери за ликаж или по-добре смени кондензатора при бобината. Можеш да провериш дали капачката е спукана като я намажеш от вътре (не бързай да се смееш) с чесън, но едва ли ще е спукана, защото дори и при микроскопична пукнатина, колата изобщо няма да запали или ако все пак се излъже да бръмне, няма да има почти никаква мощност. За известно време (около 10 минути) проблема ще изчезне. Едва ли проблема ти е в кондензатора, но провери и него. Ако имаш съмнение, премери го. Ако не знаеш или нямаш с какво да го премериш, разрежи един картоф и го сложи между краищата на кондензатора. Пак за около 10 минути няма да имаш проблем.
Макар да ви се струват смешни, това са стари шофьорски трикове за да спасиш временно положението, т.е. да се прибереш, но стават и за диагностика. Smile Успех!
Никъде не виждам кондензатор или просто не знам кое е.Около бобината(не е кръглата) няма нощо което да ми прилича на такова.Прехвърлянето на искри е само около капачката,понякога прехвърля и на тихи обороти слаба искра на различни цилиндри.Като издърпам който и да е кабел от капачката там се получава огромна волтова дъга.Като начало ще сменя Кап. и палец, дано е от тях.Тези в момента са от Евро07 ЕРS но мисля да купя други сега,от Скантех може би??!!
Никъде не виждам кондензатор или просто не знам кое е.Около бобината(не е кръглата) няма нощо което да ми прилича на такова.Прехвърлянето на искри е само около капачката,понякога прехвърля и на тихи обороти слаба искра на различни цилиндри.Като издърпам който и да е кабел от капачката там се получава огромна волтова дъга.Като начало ще сменя Кап. и палец, дано е от тях.Тези в момента са от Евро07 ЕРS но мисля да купя други сега,от Скантех може би??!!
Вземи си Bremi
Вземи си Bremi
Pages: 1 2