05-09-2007, 09:27 AM
05-09-2007, 09:27 AM
05-09-2007, 09:48 AM
Дрън-дрън, та пляс!!!!! Остави факта, че съм пристратен фен, но специално втория тест дори моята любовница щеше да го мине!!!!!!! Смея да го твърдя, тъй като наскоро ходихме на Доспат, и имаше един участък, който доста приличаше на този. Вярно, че нямаше толкова кал, но пък беше мокро, наклонено, че и колата беше натоварена отзад, и си го изкачих без никакво приплъзване! Ето заради такива клипове хората си мислят, че любимата ни марка не струва Боли ме заради такива ..........., не знам даже как да ги нареча! hock:
05-09-2007, 09:48 AM
Дрън-дрън, та пляс!!!!! Остави факта, че съм пристратен фен, но специално втория тест дори моята любовница щеше да го мине!!!!!!! Смея да го твърдя, тъй като наскоро ходихме на Доспат, и имаше един участък, който доста приличаше на този. Вярно, че нямаше толкова кал, но пък беше мокро, наклонено, че и колата беше натоварена отзад, и си го изкачих без никакво приплъзване! Ето заради такива клипове хората си мислят, че любимата ни марка не струва Боли ме заради такива ..........., не знам даже как да ги нареча! hock:
05-09-2007, 12:38 PM
ако вудяхте на субарото работеха и 4-те колела, а на волвото само предните
05-09-2007, 12:38 PM
ако вудяхте на субарото работеха и 4-те колела, а на волвото само предните
05-09-2007, 03:02 PM
трикаджия успя да надлъже електрониката, но първо беше в изкуствена засада и ВТОРО имам огромно усещане, че бушончето и беше извадено - системата се задейства при приплъзване на колело с 1/6 от обиколката - демек трябваше да се включи.
със сигурност волво-то се справя и с двете задачи /особено пък с втората, аз имам 850 и тази ситуация е невъзможна дори с него/
със сигурност субару - то има едно предимство - демултипликатор /бързи - бавни/, но той не дава предимство в тези ситуации.
това е "фалшификат"
05-09-2007, 03:02 PM
трикаджия успя да надлъже електрониката, но първо беше в изкуствена засада и ВТОРО имам огромно усещане, че бушончето и беше извадено - системата се задейства при приплъзване на колело с 1/6 от обиколката - демек трябваше да се включи.
със сигурност волво-то се справя и с двете задачи /особено пък с втората, аз имам 850 и тази ситуация е невъзможна дори с него/
със сигурност субару - то има едно предимство - демултипликатор /бързи - бавни/, но той не дава предимство в тези ситуации.
това е "фалшификат"