Волво Клуб - България

Full Version: Прекъсване газов инжекцион Волво С40
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте колеги!Скоро монтирах газов инжекцион на моето Волво С40 2.0 136 коня.Инжекциона съм го купил на 10 000 км италянска рейка и изпарител.Български софтуер BSM!Към проблема:Сутрин,когато колата е студена загрява за около две-три минути прехвърля от бензин на газ,но в момента на прехвърляне,след като колата работи вече на газ почва да се дави, дори гасне сякаш не се подава гориво, в момента е настроена да прехвърля на 40 градуса!Когато Вдигне още Температурата на водата над 50 градуса всичко се нормализира и колата работи безупречно!Но всяка сутрин е така и вече направо ме вбесява!Много ще ви бъда благодарен ако някой ми даде някаква насока на нещата или някой газаджия около Пловдив или Асеновград!Аз съм от Смолян!
Забележка:Газовия инжекцион не е работил 6 месеца преди това и газаджията ми казва,че можело да има някъде запушване,което не знам дали е адекватно мнение?!
Благодаря ви предварително и поздрави!!!
Ами нека да го настрои да прехвърля на газ след 50-52 градуса(както е при мен-целогодишно). Това със запушването не ми се вярва. Може би нещо не е доизкусурил както трябва?
Благодаря , но не е ли много 50-52 градуса?
redata Wrote:Благодаря , но не е ли много 50-52 градуса?
Колега виж в раздел "Газ" има тема точно относно градусите на охладителната течност.
Вместо да даваш пари за свещи и пр. и да стреляш в тъмно си повиши градусите на превключване, което е по-добре и за газовата уредба.
А след като вдигнеш градусите и отново при превключване си дави, гасне и пр. се обърни към специалист.
40градуса са ОК за прехвърляне на газ.
Според мен проблема вероятно е в настройката на Бардолинито.
Просто повечето коли около 50те градуса на охл. течност работят в Open loop режим. Т.е.
в смесообразуването се вкючва, освен другите сензори, дълговременната корекция/Long term fuel trim/.
След като достигне тези градуси колата минава в режим Close loop. Почва да гледа какво пее кислородния сензор, и
започва да прави краткосрочни корекции.
Колега Редата,
Звънни на производителя- БСМ <!-- m --><a class="postlink" href="http://bsm-bg.com/#/bg/Profile/">http://bsm-bg.com/#/bg/Profile/</a><!-- m -->. Може да те упътят към техен представител за града.
При положение, че ГИто не е работило 6м. То е трябвало да му смените мембраните на изпарителя поне, и да ревизирате инжекторите.
Отиди при газаджията и го накарай да си я донастрои!
Бардолинито с малкия или голям конектор за диагностика е? Питам защото имам готов УСБ кабел за малкия конектор. Та в крайна сметка
мога да ти услужа да си свършиш работа/ако знаеш как де/.
Благодаря ви много,ще пиша когато имам положителен отговор!Поздрави!!!