Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с Volvo S80 2.4 бензин!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте!Това е първото ми мнение тук и причината поради която го пиша не е приятна.Та от скоро имаме посочения автомобил от заглавието S80 2.4 бензин 140 hp 2000г.За голямо мое съжаление,след цял ден прекаран в сервиза за смяна на ремъци и съединител се стигна до там,че демпферния маховик е пътник.Въпроса ми е ...има ли вариант за поставяне на обикновен маховик?Ако няма такъв поне да ме насочите къде мога да закупя маховик на прилична цена.Благодаря предварително!
TheButcher Wrote:Здравейте!Това е първото ми мнение тук и причината поради която го пиша не е приятна.Та от скоро имаме посочения автомобил от заглавието S80 2.4 бензин 140 hp 2000г.За голямо мое съжаление,след цял ден прекаран в сервиза за смяна на ремъци и съединител се стигна до там,че демпферния маховик е пътник.Въпроса ми е ...има ли вариант за поставяне на обикновен маховик?Ако няма такъв поне да ме насочите къде мога да закупя маховик на прилична цена.Благодаря предварително!
Пиша без да съм сменял маховик до момента. Дали може да се сложи обикновен или не не мога да кажа. Относно цената до колкото съм чел вариантите са МП (най-висока цена), който и да било сервиз (една идея по-ниска цена от МП), ebay (най-евтиното възможно). Като цяло май няма разлика в това, което купуваш освен в цената.
Колега, сигурен ли си,че маховика е пътник или просто майсторите, се чудят какв ода сменят! На тази бензинова кола, която е и 140 к.с. не мисля,че въртящият момент е толкова голям,че да прецака маховика на по-малко от 300 000 км... Аз съм с D5 където наистина е проблем маховика (заради въртящият момент) и още не съм го сменил ( 230 000 по километраж, и игурно още 70-80 хиляди отгоре ми е колата) ...

Поздрави и успех!
rdx1968 Wrote:
TheButcher Wrote:Здравейте!Това е първото ми мнение тук и причината поради която го пиша не е приятна.Та от скоро имаме посочения автомобил от заглавието S80 2.4 бензин 140 hp 2000г.За голямо мое съжаление,след цял ден прекаран в сервиза за смяна на ремъци и съединител се стигна до там,че демпферния маховик е пътник.Въпроса ми е ...има ли вариант за поставяне на обикновен маховик?Ако няма такъв поне да ме насочите къде мога да закупя маховик на прилична цена.Благодаря предварително!
Пиша без да съм сменял маховик до момента. Дали може да се сложи обикновен или не не мога да кажа. Относно цената до колкото съм чел вариантите са МП (най-висока цена), който и да било сервиз (една идея по-ниска цена от МП), ebay (най-евтиното възможно). Като цяло май няма разлика в това, което купуваш освен в цената.

Със тези варианти и аз съм запознат но имах някаква надежда,че може да се ползва обикновен маховик.Благодаря за отговора!

In Flames Wrote:Колега, сигурен ли си,че маховика е пътник или просто майсторите, се чудят какв ода сменят! На тази бензинова кола, която е и 140 к.с. не мисля,че въртящият момент е толкова голям,че да прецака маховика на по-малко от 300 000 км... Аз съм с D5 където наистина е проблем маховика (заради въртящият момент) и още не съм го сменил ( 230 000 по километраж, и игурно още 70-80 хиляди отгоре ми е колата) ...

Поздрави и успех!

Сигурен съм защото заедно свалихме кутията и маховика.Пък и колата не е чисто нова има си 200+к км.Дори може и да са 300+ знам ли.
Или е била учебна кола или са сменяни поне три съединителя, което значи минимум 500 000 - 600 000км градско...

Този мотор е най слабия който се слага на S80(годините когато е произведена колата иначе има и други извръщения) да строши маховик чак не ми се вярва.
Чупенето на маховика е присъщо на D5 защото въртящия му момент е доста висок. Но и там изкарва поне 2 съединителя ако се кара нормално.
Tisho Wrote:Или е била учебна кола или са сменяни поне три съединителя, което значи минимум 500 000 - 600 000км градско...

Този мотор е най слабия който се слага на S80(годините когато е произведена колата иначе има и други извръщения) да строши маховик чак не ми се вярва.
Чупенето на маховика е присъщо на D5 защото въртящия му момент е доста висок. Но и там изкарва поне 2 съединителя ако се кара нормално.

Незнам дали е сменян но се съмнявам защото феродовия диск си беше Волво...
След като сменихме съединителя на скромната стойност от 1500 лева (маховик,притискател,феродов диск и лагерпомпата) има още един проблем който искам да реша...Та когато карам колата и примерно освободя от скорост колата гасне.Чека и надписа SERVICE светят постоянно.Закачихме колата на компютър и ми даде грешка P1671.Тази грешка съответства на ECM-6400 в оригинален волво софтуер до колкото разбрах.Някой има ли представа за какво става въпрос???Извинявам се за двойния пост просто не исках да отварям нова тема!
TheButcher Wrote:След като сменихме съединителя на скромната стойност от 1500 лева (маховик,притискател,феродов диск и лагерпомпата) има още един проблем който искам да реша...Та когато карам колата и примерно освободя от скорост колата гасне.Чека и надписа SERVICE светят постоянно.Закачихме колата на компютър и ми даде грешка P1671.Тази грешка съответства на ECM-6400 в оригинален волво софтуер до колкото разбрах.Някой има ли представа за какво става въпрос???Извинявам се за двойния пост просто не исках да отварям нова тема!

Според мен дроселова клапа. Първо я почистете.
Дросела е чист ...Като разглабяхме да сменим съединителя го почиствах.
TheButcher Wrote:Дросела е чист ...Като разглабяхме да сменим съединителя го почиствах.

Виж това. В момента нямам вида/вадис наоколо за да съм по конкретен


http://ww2.justanswer.com/uploads/asemas...ANSWER.pdf
Pages: 1 2