Волво Клуб - България

Full Version: Volvo V70 2.4 Benzin Avtomat
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Dobar vecher izvinyavam se che ne pisha na kirilica no sam v cujbina i nqmam isntalirana kirilica kupih tazi kola na 465000 km e i mi sveti lampata na dvigatelya prochetoh iz internet che moje da e katalizator ili lambda sonra taka i masloto na dvigatelya strah me e dali shte moga da se pribera v balgariya s tazi kola samo ako i smenya masloto az sam v Dania!!! 2800 KM
Заведи я на диагностика , другото са празни приказки.
dilana Wrote:Заведи я на диагностика , другото са празни приказки.
az shte ya zaveda no s tezi pari deto shte mi vzemat tova mi e benzina do balgaria Smile
Ако все пак решиш да тръгнеш с тази кола и се случи проблем по патя, не знам откъде ще се прибираш, но ако стане нещо между Нyрнберг, Регенсбург до Пассау звънни да помагаме, има вариaнти, остави лампите и гледаи дали колата работи нормално, смисъл провери дали антифриза и маслото не са се смесили и нямаш боза в охладителното казанче, дали поддържа стабилна температура на охладителната течност на двигателя, има ли някакви проблеми при каране, нивото на маслото и консистенцията - смисъл дали е само масло или има и примеси и миризма на гориво, на пръчката за контрола му. Ако всичко това е наред - покараи колата 100-200 км за един ден, без спиране - за проба, ако всичко е наред тръгваи, но с риск дали по пътя няма да изтрeщи нещо. По принцип с кола, която току що си купил и е на половин милион км не се тръгва на дълъг път, особено щом има и светещи лампи, по добър варянт е преглед в сервиз поне преди пътуването или тръгваш на риск и оставяш късмета да те съпровожда до България, ако те прибере я водиш там в сервиз и разбираш кво и е имало, но щом те е прибрала, това ще значи поне че проблема не е фатален, a форум абв кирилизатор - написано дори на латински ще ти помогне да пишеш на кирилица, пишеш текста на латински отляво и после даваш преведи и редактираш малко и готово, да занимавка е, но и аз го правя, тел. си ще ти пратя на лични, при проблем около мен да ти помогна нещо ако мога.
Колега и аз ще те посъветвам да отидеш на диагностика или да се откажеш от пътуването. Тук една диагонстика на Volvo S80 струва от 20 до 40 евро в официалния представител. Това изобщо не е скъпо на фона на риска който поемаш. Ти само за бензин, винетки и ТОЛЛ до България ще дадеш минимум 400 евро. Ако ти се скапе колата на пътя ще загазиш сериозно. Извозването до сервиз с АДАЦ струва около 100 евро на 10 км. Сам не можеш да си барникаш колата на магистралата. Първо другите ще ти отвеят шапката, а има и голяма вероятност да дойде полиция.
[attachment=38070]
gustav Wrote:вото на маслото и консистенцията - смисъл дали е само масло или има и примеси и миризма на гориво, на пръчката за контрола му. Ако всичко това е наред - покараи колата 100-200 км за
Благодарч ви за съветите ще ги пробвам колата само съм я платил и съм я оставил на платен паркинг защото в даниа кола без номера се конфискува (не чак конфискува но по добре не я търси) аз колата ще я вкарам в сервиз масла филтри ще и сменя което ще ми коства около 600 евра но колата я купих без да знам нищо за нея просто много ми харесва аз имам 2 волва от които съм много доволен но имате ли си престава или по точно какво бихте казали за волво в70 2.4 бензин 170 конски сили искам мнение за този двигател добар ли е на мен ми се стори колата много паргава и под педала на газта като натисна до дупка има още един бутон който истрелва автомобила което наситина много ми хареса.
и другия ми въпрос е какво масло да и туря като е на 465 000 5w40 синтетика или 10w40 полусинтетика
Прикачвам и снимка на колата