Волво Клуб - България

Full Version: Налагане в резервоара
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте колеги. Имам следното странно питане. От какво се получава налягане в резервоара при положение че бензина който излиза от него е повече или равен по количество от този който се връща през оборотната тръба.Карам на газ през повечето време, клапана за спиране на бензина е вързан на входа на карбуратора, така че помпата върти бензина в системата(колкото излиза токова влиза) .Когато карам на бензин връщащия се бензин би следвало да е по малко, така че е нормално да има вакуум. Въпреки това след известно време системата се надува и за да не се пръсне нещо отвивам леко капачката на резервоара.Някой дали има идея от какво може да е това. Ааааа колата е 440 GLE 1.7 Smile
Здравейте колеги. Имам следното странно питане. От какво се получава налягане в резервоара при положение че бензина който излиза от него е повече или равен по количество от този който се връща през оборотната тръба.Карам на газ през повечето време, клапана за спиране на бензина е вързан на входа на карбуратора, така че помпата върти бензина в системата(колкото излиза токова влиза) .Когато карам на бензин връщащия се бензин би следвало да е по малко, така че е нормално да има вакуум. Въпреки това след известно време системата се надува и за да не се пръсне нещо отвивам леко капачката на резервоара.Някой дали има идея от какво може да е това. Ааааа колата е 440 GLE 1.7 Smile
Навежда ме една мисъл!
Отдушника ти на резервоара не ти работи!
Трябва да провериш от къде ти диша системата - за да я отпушиш.
На някой е с тръбичка извън резервоара, при други е през някакъв сепаратор и пак в резервоара.
При теб как е - незнам.
При дизела е с тръбичка самостоятелна и клапан.
Навежда ме една мисъл!
Отдушника ти на резервоара не ти работи!
Трябва да провериш от къде ти диша системата - за да я отпушиш.
На някой е с тръбичка извън резервоара, при други е през някакъв сепаратор и пак в резервоара.
При теб как е - незнам.
При дизела е с тръбичка самостоятелна и клапан.
На задния десен калник точно зад гумата има един пластмасов цилиндър който има два маркуча в долния му край и един в горния. Е от никъде не можах да разбера за какво е. Мисля че е от бензиновата система,но дали има нещо общо с проблема не знам.
На задния десен калник точно зад гумата има един пластмасов цилиндър който има два маркуча в долния му край и един в горния. Е от никъде не можах да разбера за какво е. Мисля че е от бензиновата система,но дали има нещо общо с проблема не знам.
Значи има един голям черен пластмасов цилиндар - който служи за улавяне на изпаренията и ги праща в колекторите или в резервоара - може и двете - незнам.
Та това нещо имало и време на давност - понеже било с някакъв въглен - някой хора я ликвидирват тази система.
В случая трябва маркучите ти да влизат само отгоре!! Sad на това дето го обяснявам.
Значи има един голям черен пластмасов цилиндар - който служи за улавяне на изпаренията и ги праща в колекторите или в резервоара - може и двете - незнам.
Та това нещо имало и време на давност - понеже било с някакъв въглен - някой хора я ликвидирват тази система.
В случая трябва маркучите ти да влизат само отгоре!! Sad на това дето го обяснявам.