Волво Клуб - България

Full Version: S40 II 136к.с. ЕДВАМ ПАЛИ
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте, карам s40 II 136к.с. 2006г. и в неделята след 120км каране и спиране да оставя един приятел едвам запали(трябваше на няколко пъти да завърти стартера около 9-10 пъти) колата и след това продължи да го прави същия ден. Учудващо на следващия ден нямаше проблеми и така до вчера вечерта когато пак едвам запали... И ти да видиш днеска сутринта си запали добре... Препоръчайте някой читав диагностик в София, защото ме притеснява, че при следващия такъв проблем може въобще да не запали Big Grin
Здравей.Какво разбираш под "едвам запали".Като загасиш мотора и пробваш да стартираш,стартерът едвам върти,или върти като луд и не пали.
Ориентирай се към смяна на акумулатора с нов .
Върти като луд и не пали. Може би след 5-6-7 завъртане на стартера успява да запали и го прави рядко, но ме притеснява че ще почне да го прави често... Акумулатора е нов не е от него проблема, стартера си завърта арабийската :Д Другия проблем не знам дали не е нормално но падне ли на лампа почва да придърпва колата, доколкото знам няма подкачваща помпа в резервоара и само от тая при двигателя дърпа... Но все си мисля че не е нормално на лампа и индикация че мога да мина около 100км да се мъчи да подкачи нафта и затова да придърпва ....
Провери си горивния филтър, защото може да е засмукала тиня от дъното на резервоара. Това се получава когато я караш до "лампа". Случвало ми се е и със смяна съм решавал нещата.
Не е от него защото е сменен скоро. Правеше го и преди това прави го и сега. Вмомента си държа минимум над половината резервоара и ми направи впечатление че много рядко пак почва да придърпва на втора
Така може да се гадае - най-добре отиди както сам каза на диагностика, за да се види, каква е грешката. В коя част на София си?

п.п. в момента имам подобен проблем и се оказва, че датчика на разпределителния вал губи връзка и понякога не иска да запали на топло.
От Младост съм ама работя около Константин Величков и Тодор Александров. Колата беше карана в сервиз "СОФИЯ ДИЗЕЛ ЦЕНТЪР" и всичко изглеждало ок само имало грешка на релето на подгревните свещи... Тъй че ако кажете някой читав диагностик да я погледне като хората ще съм много благодарен